Marius2002 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Får håpe ikke peile pinnen til olja etc sitter UNDER allt det greiene der hoho xD Talenter rundt om i verden:http://youtu.be/yKWoPlL2B8I Ah, fantastisk Herlig, ble i godt humør Fikk lyst til å finne meg fysisk krevende hobby - men trokke det liksom Ja man blir i ganske godt humør Jeg driver på med skateboard og snowboard, elsker å drive på med den type sport!
S.Hafsmo Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 At motoren ser slik ut, kan faktisk være nok til at jeg ikke gidder og vurdere å kjøpe en slik bil.. Det er nok fornuftig... selv om denne V12 motoren er et mirakel når det gjelder silkemyk gange er den kjent for å være litt av en utfordring for eierne. Jeg tror imidlertid at det finnes spesialister som bygger om disse motorene slik at de blir pålitelige og at James May har gjort dette med sin XJS. Synd det er slik da. Jeg liker XJS' design veldig godt, og kunne egentlig tenkt meg en.
flonoen Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Kurrant november-temperatur ja! Opphold og tilsvarende temp i Bergen, så har vert en tur med Thunderace'n og rast litt fra meg før vinteren! Sykt digg!
knut_olestad Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Bruttern fant dette da han var på tur i dag, stakkars.. Grusom måte å dø på.. Jeg tar det for gitt at dere tåler det, i motsetning til enkelte på facebook da bruttern la ut bildet der..
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Ouch, Knut. Stakkar! Reddet et lite lam fra å dø på samme måten en gang, bortsett fra at det gjerde hadde strøm i tillegg. Så mildt sagt brutalt ut. Det snør som faaaaaaader i Mo i Rana nå, tipper "kvasi" er fornøyd!!!??
noekult Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Liker du alternativ og elektronisk musikk, vil du sannynligvis digge denne...: Ikke helt min stil Oh well, kanskje bare jeg som liker mørk elektro knut_olestad: Satt den bare fast til den døde....? Fant bilde av første bilen min i en bortglemt mappe med gaaaamle mobilbilder
Fredrik Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Synd det er slik da. Jeg liker XJS' design veldig godt, og kunne egentlig tenkt meg en. Det kunne uten tvil jeg også, men da XJS-6 og ikke XJS-12...
Dirty Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Rolls Royce 1973: Mercedes 600 1968: Hva er det med engelske biler å rotete motorrom? Jaguar er like ille til langt opp på 90-tallet. Tja ? greit nok det ser ikke u,t men mye letter å bytte slanger etc slik en at alt ligger skjult under innsug+++
Fredrik 90 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hehe! Jeg kan ikke annet enn å le av det i dag! Vi hadde julebord på byen Lørdag kveld, dog noe tidlig å ha julebord men! Og det var jo selvsagt kjempe gøy det men det blei ganske interessant utover kvelden og natta! En jækel av en sigøyner var oppi jakkelomma mi og fikk fatt i bilnøkklene mine, jeg merka det selvsagt med en gang og fikk fatt i nøkklene igjen og i tillegg gitt ham en påminnelse om hva jeg synes om lommetyver. Han har nok vondt i kjeven ennå Så måtte man jo late vannet og med dasskøer på tjue meter på hvert sted så måtte jo vannet lates ute, noe man forøvrig får livstid i fengsel for å gjøre. Så da går man bak trefoldighetskirken og pisser i mørket der, men der var det er par som hadde seg i baksetet på en A4! Javel, noe flau måtte jeg finne en annen plass å pisse! Vi satt og kikket på ett ekteskap som gikk opp i liminga hvor både glass, tallerker og gifteringer fløy lavt To polakker sloss så blod og tenner spruta, ett kvinnfolk kjørte ett glass i huet på ett annet kvinnfolk og hvert 5 minutt blei vi nedløpt av tiggere som solgte blinkende cowboyhatter og vissene roser! Lørdags underholdning kaller jeg det
flonoen Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Er det bare meg, eller var ikke denne veldig lavt priset med tanke på km (som kanskje ikke er 100% nøyaktig), eu-godkjent et år til, og kun et problem med sentrallås? Så lenge døra går an å åpnes på førerside er jo det et filleproblem i mine øyne. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31790683
316 Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Skal se en bra film i kveld. Håper i allefall den er bra! "Kill the Irishman" berättar den sanna historien om Danny Greene, den orädde, stolte och ondskefulle Irlandsättade amerikanske gangster som gav sig på den italienske maffian i 1970-talets Cleveland. Helvetet bröt loss när denna kaxiga, karismatiska, legendariska och svåråtkomliga bov startar ett områdeskrig där ett oräkneligt antal maffiamedlemmar slås ned. Det leder till slut till kollapsen av maffian, inte bara i Cleveland men också Milwaukee, Kansas City och Los Angeles samt flera andra städer över hela USA.
flonoen Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Så den for en stund tilbake, absolutt god underholdning om man er glad i filmer som goodfellas, scarface osb.
Anbefalte innlegg