Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gjett om jeg har kosa meg i lunsjen da, ute å rulle rundt i denne:

m9o6wu6lvqehq3a5m8qi.jpg

:D

Synes den så litt jalla ut! Men kul uansett...

Nye bobla er ikke så aller verst!

2012-vw-beetle-r-rendering-1.jpg

Skrevet

iOS 5 (som er siste versjon) kan du oppdatere uten å bruke en datamaskin.

Har du ikke iOS 5, må du bruke en datamaskin tilkoblet. Ka har du?

siden jeg får beskjed om å oppdatere ios, vil jeg tro at jeg har ios4 da.. eller hvordan kan jeg sjekke det? :)

Skrevet

Huff! Jeg har så forferdelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har vaska bilen og kjører rundt med en møkkete bil, hadde bestemt meg for å vaske i dag men så er vær og føre sånn at bilen blir møkkete etter 10 meter på veien! Det tar veldig motivasjonen i fra meg til å vaske, en liten trøst er jo at jeg sto parkert ved siden av en like møkkete 325IX! :wink: Godt at det er flere av oss "E90 med sekser" gutta i samme båt :)

olerhfstgjjlyxuzr1ep.jpg

Skrevet

siden jeg får beskjed om å oppdatere ios, vil jeg tro at jeg har ios4 da.. eller hvordan kan jeg sjekke det? :)

På iFønen (iOS4): Innstillinger -> Generelt -> Om, står under Versjon.

Har du iOS 5 vil det stå Oppdatering under Innstillinger -> Generelt.

Skrevet

Mads: Nye beetle er faktisk ganske fin! Faktisk, så fin at jeg hadde turt å satt meg i en boble :P

Fredrik90: Du er stolt over den 6eren din, er du ikke? Haha.

Kjipt det er steinknuseri. Eller, diesel som det heter på godt norsk!

Skrevet

På iFønen (iOS4): Innstillinger -> Generelt -> Om, står under Versjon.

Har du iOS 5 vil det stå Oppdatering under Innstillinger -> Generelt.

takker.. versjon er 4.3.3(8j2)står ikke noe om noe oppdatere noen vei :(

Skrevet
Huff! Jeg har så forferdelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har vaska bilen og kjører rundt med en møkkete bil, hadde bestemt meg for å vaske i dag men så er vær og føre sånn at bilen blir møkkete etter 10 meter på veien! Det tar veldig motivasjonen i fra meg til å vaske, en liten trøst er jo at jeg sto parkert ved siden av en like møkkete 325IX! :wink: Godt at det er flere av oss "E90 med sekser" gutta i samme båt :)

olerhfstgjjlyxuzr1ep.jpg

Din ser nypolert ut i forhold til en splitter ny F10 jeg så på det lokale kjøpesenteret i går!

Så ut som den hadde vært gjennom krigen i Afghanistan, kræsjet i en grisebinge, deretter for å bli dratt til helvete og tilbake igjen. Føreren var en mann på ca. 30 år. Synes synd i den bilen jeg!

Skrevet

Vi "E90 med sekser" gutta, hehe. Må flire litt Fredrik! :) Er ikke akkurat en Maserati Gran Turismo du kjører, altså!

Skrevet
Fredrik90: Du er stolt over den 6eren din, er du ikke? Haha.

Kjipt det er steinknuseri. Eller, diesel som det heter på godt norsk!

Har du ikke noe mer fornuftig enn å hakke på andre fordi du ikke når opp selv! Jeg er ikke stolt av noe annet enn at jeg mener en BMW skal i det minste ha sekser og det har jeg! Det at du kjører kjipingutgaven synes jeg ikke skal gå ut over meg, den fustrasjonen må du ta ut på en annen måte!

Steinknuseriet mitt kan iallfall kjøre sirkler rundt strikkmotoren din! Vil også mene at en sekser diesel høres langt bedre ut enn en firer bensin (og iallfall din som ikke har turbo eller noe som helst)! Husker ikke hvem her inne somså treffende sa det men en firer høres ut som en vaskemaskin full av dasspapir!

Vi "E90 med sekser" gutta, hehe. Må flire litt Fredrik! :) Er ikke akkurat en Maserati Gran Turismo du kjører, altså!

Nei, jeg kjører som sagt E90 med seksylindra motor! Er det noe problem for dere at jeg påpekte det, er det ikke lov å være BMW entusiast her inne? Har da aldri påstått at bilen min er noe mer enn kun en 325d, i havet av 316 og 318!

Din ser nypolert ut i forhold til en splitter ny F10 jeg så på det lokale kjøpesenteret i går!

Så ut som den hadde vært gjennom krigen i Afghanistan, kræsjet i en grisebinge, deretter for å bli dratt til helvete og tilbake igjen. Føreren var en mann på ca. 30 år. Synes synd i den bilen jeg!

Har sett sånne tilfeller jeg også! Så for noen få dager siden en helt ny X5 som var så skitten at man nesten ikke kunne se skiltet :shock: Jeg skjønner meg ikke på sånne folk jeg som kjøper så dyre biler og ikke gidder å vaske dem i det hele tatt. Tenker også litt på at når bilen ser så fæl utapå så må den jo være en grisesti inni også :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...