Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fantastisk "story". Ble faktisk litt rørt. Disse korte 5 min forteller mye om følelsen for en spesiell bil og ikke minst familiebåndene, en far (hans offer) og sønnene (takknemelighet)...

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... z-nO6WvOYw

Det der var spesielt! :applause: Virkelig flott gjort av sønnene :)

Fy flate, fikk frysninger! Respekt :)

Wow, han er nok stolt av sine barn!

Hvilken glede de har gitt ham.... :shock:

Herlig herlig! :applause::applause::applause::applause::applause::applause:

Skrevet
liker fruen e24 da fredrik? ;)

Ikke til å begynne med, ho sammenlikna den med moderene BMWer som E60 og E63 og sa synes ho den så alt for gammal ut! Men så ba jeg ho se litt annerledes på det og sa "Tenk at du er i 1984 og ser denna bilen blandt alle andre biler fra den tiden" viste henne masse bilder av diverse 80 talls biler og DA var E24en flott. Så har jeg jo drevet aktiv "salgsvirksomhet" for å få solgt inn planene mine hos ho da, lokka med langturer til europa. Da til Nurbrugring og Munchen selvsagt, ja jeg har jugd litt og sagt at Munchen har ett av europas hotteste shopping distrikt :wink: I min lille BMW verden så er Munchen verdens hovedstad og Derrick er kongen i den byen :roll:

Men jeg har iallfall fått klarsingnal at det er i orden og det er det viktigste! Ho har heldigvis sansen for BMW for om ikke lenge så skal Poloen hennes byttes ut med E39 8)

Skrevet
Da var billetter til Black Sabbath i boks :D

Med tanke på hvordan Ozzy ter seg på The Osbournes skjønner jeg ikke hvordan han kan klare rollen han hadde i Black Sabbath. Mange av låtene Sabbath spilte var ganske fysisk krevende og det er ikke akkurat Ozzy´s sterke side. Mye vann har rent i havet siden Sabbath var på toppen og jeg tviler på at spesielt Ozzy kommer til å gjøre en god figur vis a vis yngre kollegaer, men det er lov å håpe.

http://www.youtube.com/watch?v=xtqy4DTH ... _embedded#!

Hehe. Ja, det henger ikke på greip! Han virker rimelig svidd, men han overrasker meg stadig på scenen. Så han for noen få år siden i Bergen. Så ut som han var ute på heroin, men når han sang virket han i storform.

Så det er jo lov å håpe ja :D

Så er det en haug med konserter jeg har vært på som har vært ganske gode, men som høres helt forferdelig og falsk ut på opptak o.l.

Skrevet

Hehe. Ja, det henger ikke på greip! Han virker rimelig svidd, men han overrasker meg stadig på scenen. Så han for noen få år siden i Bergen. Så ut som han var ute på heroin, men når han sang virket han i storform.

Så det er jo lov å håpe ja :D

Det svinger iallefall skikkelig med "War Pigs" på dette gamle opptaket. Ser man bort fra bilde og lydkvaliteten virker låten temmelig fresh. Det er mer fart over sakene enn mange langt yngre band kan oppvise inkl. mine favoritter AC/DC.

Ozzy & Co fra 2005...

http://www.youtube.com/watch?v=LkzHvkQd ... re=related

Skrevet
liker fruen e24 da fredrik? ;)

Ikke til å begynne med, ho sammenlikna den med moderene BMWer som E60 og E63 og sa synes ho den så alt for gammal ut! Men så ba jeg ho se litt annerledes på det og sa "Tenk at du er i 1984 og ser denna bilen blandt alle andre biler fra den tiden" viste henne masse bilder av diverse 80 talls biler og DA var E24en flott. Så har jeg jo drevet aktiv "salgsvirksomhet" for å få solgt inn planene mine hos ho da, lokka med langturer til europa. Da til Nurbrugring og Munchen selvsagt, ja jeg har jugd litt og sagt at Munchen har ett av europas hotteste shopping distrikt :wink: I min lille BMW verden så er Munchen verdens hovedstad og Derrick er kongen i den byen :roll:

Men jeg har iallfall fått klarsingnal at det er i orden og det er det viktigste! Ho har heldigvis sansen for BMW for om ikke lenge så skal Poloen hennes byttes ut med E39 8)

kjøp en 528ia til ho.. thomas gundersen skal selge sin.. ligger til salgs her også! søk på taumas91

Skrevet

Ja, det virker som rock er død! Er litt bekymret for fremtiden.

Alle disse gamle heltene, og så få gode nykommere.

Heldigvis har vi fått et bredt spekter siden 70-tallet +/-, så det er masse god musikk å velge mellom.

Virker som den beste musikken har blitt laget.

Hadde vært noe å vokse opp på den tiden. :D Se alle nykommerne i Detroit, fått med seg woodstock, og alle gamle helter på sitt beste. Men vi lar være å tenke på hockey-sveis og grilldress! Haha. Domo arigato mr. roboto.

Skrevet

Forresten!

Er den noen her som vet URLen til den bilauksjonsiden i Trondheim?

Tror de tar biler i inkasso-saker og selger dem på auksjon, slik som crifo.no (barre større)

Skrevet

kjøp en 528ia til ho.. thomas gundersen skal selge sin.. ligger til salgs her også! søk på taumas91

Nei bilen får ho betale sjøl, får være grenser hehe :wink: Se den ja, så jo ikke så alt for gæli ut den. Skal tipse ho om den :wink: Har en kollega som kanskje skal selge sin 97 523Ia også så vi får se :)

Skrevet
Ja, det virker som rock er død! Er litt bekymret for fremtiden.

Alle disse gamle heltene, og så få gode nykommere.

Heldigvis har vi fått et bredt spekter siden 70-tallet +/-, så det er masse god musikk å velge mellom.

Virker som den beste musikken har blitt laget.

Hadde vært noe å vokse opp på den tiden. :D Se alle nykommerne i Detroit, fått med seg woodstock, og alle gamle helter på sitt beste. Men vi lar være å tenke på hockey-sveis og grilldress! Haha. Domo arigato mr. roboto.

Jeg fikk dessverre heller ikke med meg rockens storhetstid på slutten av 60-tallet og begynnelsen av 70-tallet, men jeg fikk akkurat med meg punken og jeg husker såvidt at The Clash og Sex Pistols kom på banen. Albumet "London Calling" med The Clash kom i 1979 og det kjøpte jeg for sparepengene mine. Jeg husker også at jeg kjøpte "The Wall" med Pink Floyd det samme året. 70-tallet er generelt en gullgruve når det gjelder bra musikk... hvis vi ser bort fra discoen. På 80-tallet kom reaksjonen og musikken ble "snillere" igjen. På 90-tallet gikk pendelen den andre veien igjen med band som Nirvana og Pearl Jam.

Skrevet

Nei bilen får ho betale sjøl, får være grenser hehe :wink: Se den ja, så jo ikke så alt for gæli ut den. Skal tipse ho om den :wink: Har en kollega som kanskje skal selge sin 97 523Ia også så vi får se :)

skuddsikre ruter å greier ;)

Skrevet
Jeg fikk dessverre heller ikke med meg rockens storhetstid på slutten av 60-tallet og begynnelsen av 70-tallet, men jeg fikk akkurat med meg punken og jeg husker såvidt at The Clash og Sex Pistols kom på banen. Albumet "London Calling" med The Clash kom i 1979 og det kjøpte jeg for sparepengene mine. Jeg husker også at jeg kjøpte "The Wall" med Pink Floyd det samme året. 70-tallet er generelt en gullgruve når det gjelder bra musikk... hvis vi ser bort fra discoen. På 80-tallet kom reaksjonen og musikken ble "snillere" igjen. På 90-tallet gikk pendelen den andre veien igjen med band som Nirvana og Pearl Jam.

Jeg mener ihvertfall du er svært heldig som fikk oppleve det!

Alt jeg har, er en haug med LPer på loftet! Hadde vært kjekt å skrive det du skriver til en yngre kar, i stedet for "Jeg var der når flatskjermen, mobilen, gaming PC, Britney Spears og Lady Gaga kom". Hehe. Nei, jeg er nok en gammel sjel!

Skrevet
Er det noen som har peiling på om en casette-aux adapter fungerer?

Det fungerer bra det. Brukte det i e46en.

Ikke forvent high end lyd, men det fungerer helt greit :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...