Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det så mye snø i Rana nå? Jævlar! Åssen er været?

litt utfor rana er det slik ja... ikke mye å se

387748_2429830457397_1000670532_32688214_1057212640_n.jpg

Skrevet

Jaha, da var bilen møkkete etter en kjøretur på knapt en mil! Er så glad i folk som kjører med piggdekk akkurat nå :evil:

(Til dere piggdekk entusiaster! Jeg vil ikke starte en ny diskusjon her nå, måtte bare blåse ut litt! Vennligst overse mitt innlegg)

Skrevet
Jaha, da var bilen møkkete etter en kjøretur på knapt en mil! Er så glad i folk som kjører med piggdekk akkurat nå :evil:

(Til dere piggdekk entusiaster! Jeg vil ikke starte en ny diskusjon her nå, måtte bare blåse ut litt! Vennligst overse mitt innlegg)

Hvorfor skriver du det her da? Blås det ut på noe annet.

Skrevet
Blir bilen din møkkete fordi noen kjører med pigg?

Asfaltstøv! Må jo være piggdekka sin skyld, bilen blir jo ikke så møkkete ved regnvåt vei om sommern. Men nå er jeg ikke sur på folk med pigg dekk lengre, hjelper å få det ut :)

Skrevet

Piggdekk skaper jo en god del støv som blir til "gjørme" når det er fuktig i været.. Er litt enig med fredrik90 her... bilen holder seg aldri renere enn fra vaskehallen og ut til veien.. Men er vel noen som trenger piggdekk (dog ikke midt i oslo sentrum)...

Skrevet
Blir bilen din møkkete fordi noen kjører med pigg?

Det er piggdekk"forbud" i Oslo og nesten ingen bruker piggdekk lenger, likevel blir bilene våres fort skitne og, tenk! Mulig at piggdekk er en variabel her, men neppe en signifikant variabel.. Om man snakker om luftforurensing, kan jeg være enig, små partikler som ikke sunne å puste inn.. Men at piggdekk har signifikant skylda for at bilen til noen blir skitten, mjaaa skeptisk :)

Da har jeg sett ferdig Wonders of the Universe dokumentarserien og sett første av fem episoder av Wonders of the Solar System. Det er gøy å fylle hjernen med fascinasjon og kunnskap som egentlig ikke har noe nytteverdi, men som er jææævlig kult å kunne likevel :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...