316 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Er det så mye snø i Rana nå? Jævlar! Åssen er været?
opasb Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Er det så mye snø i Rana nå? Jævlar! Åssen er været? litt utfor rana er det slik ja... ikke mye å se
Kjetil^^ Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 noen som veit om ei pumpa til meg? viewtopic.php?f=13&t=209842
Larsinnj Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Da blir det å se på vinterbil, før jeg stikker på jobb! Yeyy!
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jaha, da var bilen møkkete etter en kjøretur på knapt en mil! Er så glad i folk som kjører med piggdekk akkurat nå (Til dere piggdekk entusiaster! Jeg vil ikke starte en ny diskusjon her nå, måtte bare blåse ut litt! Vennligst overse mitt innlegg)
ehrnst Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Blir bilen din møkkete fordi noen kjører med pigg?
VegarVS Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jaha, da var bilen møkkete etter en kjøretur på knapt en mil! Er så glad i folk som kjører med piggdekk akkurat nå (Til dere piggdekk entusiaster! Jeg vil ikke starte en ny diskusjon her nå, måtte bare blåse ut litt! Vennligst overse mitt innlegg) Hvorfor skriver du det her da? Blås det ut på noe annet.
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Blir bilen din møkkete fordi noen kjører med pigg? Asfaltstøv! Må jo være piggdekka sin skyld, bilen blir jo ikke så møkkete ved regnvåt vei om sommern. Men nå er jeg ikke sur på folk med pigg dekk lengre, hjelper å få det ut
wicky124 Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Piggdekk skaper jo en god del støv som blir til "gjørme" når det er fuktig i været.. Er litt enig med fredrik90 her... bilen holder seg aldri renere enn fra vaskehallen og ut til veien.. Men er vel noen som trenger piggdekk (dog ikke midt i oslo sentrum)...
noekult Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Blir bilen din møkkete fordi noen kjører med pigg? Det er piggdekk"forbud" i Oslo og nesten ingen bruker piggdekk lenger, likevel blir bilene våres fort skitne og, tenk! Mulig at piggdekk er en variabel her, men neppe en signifikant variabel.. Om man snakker om luftforurensing, kan jeg være enig, små partikler som ikke sunne å puste inn.. Men at piggdekk har signifikant skylda for at bilen til noen blir skitten, mjaaa skeptisk Da har jeg sett ferdig Wonders of the Universe dokumentarserien og sett første av fem episoder av Wonders of the Solar System. Det er gøy å fylle hjernen med fascinasjon og kunnskap som egentlig ikke har noe nytteverdi, men som er jææævlig kult å kunne likevel
Kvasi Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 bryøytebilen min snø Wtf, nesten så jeg må hive på vinterhjulene og kjøre sørover
///FredriK.S Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Savner snøen. Men får slukke sorgen med øl og litt blankt brennevin Skål
Anbefalte innlegg