Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke lings men du strammer den bare så mister reima spennet og du kan ta den av.

men før du tar av reima, så ta av viskosevifta den er lings og kan sitte noe jævli av og til :)

Okidoki, hadde av viskosen for noen uker siden, bytta kobling og vifteblad. Smurte den inn med kobberpasta så håper den er litt lettere å få av nå ja, sleit noe inst sist gang!

Takk for all hjelp, får vel bare stikke ut og prøve! Antatt skrutid for en amøbe?

Hehe burde klare det på et 1-2 timer uten å stresse

enkelt vis man har gjort det før :)

Skrevet

Huff, satt på bussen fra Molde til Trondheim på mandagen. Kom faktisk i kontakt med ei søt jente der, så vi pratet jo en del. Så fikk hun meg til å installere WordFeud(online scrabble) på mobilen slik at hun kunne spille mot meg. Det var greit nok det der og da, men så viser det seg at de aller fleste har WordFeud og jeg får invitasjon fra andre venner. Ja... og siden har jeg sittet med dette. Alt for avhengighetsskapende, haha! Skumle greier.

Skrevet

Ja da har man starta installasjon av raid og nas løsning på kontoret. Her går det ikke akkurat fort å sjekke for dårlige sektorer. Men løsningen virker jo fornuftig. Synd HDd prisene er skyhøye :/

Skrevet
Ja da har man starta installasjon av raid og nas løsning på kontoret. Her går det ikke akkurat fort å sjekke for dårlige sektorer. Men løsningen virker jo fornuftig. Synd HDd prisene er skyhøye :/

+1 Blir en stund til jeg bygger servertårn ja. Haha.

Skrevet
er det, driver med det jeg og, blir litt småhekta..

+1

Nå kødder du eller! Kjøpte denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590188 for 600,- for noen mnd siden...

Jeg spiller også wordfeud. :)

314566_2386028144504_1664817462_2401319_1594542659_n.jpg

:^o:?:

Skrevet

+1 Blir en stund til jeg bygger servertårn ja. Haha.

Men er tilfelle at man MÅ ha disk, så kan man kjøpe ekstern og ta ut den. Har ikke sett mye til at de prisene at steget på 3.5". :)

Skrevet
Idag solgte faren min endelig E61'en sin :D Da kan han hente Amarok'en imorgen. Blir morro med ny bil i gården!

Da er det bare å bestille noen extralys med en gang. Amarokk har ufattelige dårlie lys. Å det gjelder både nær å fjærnlys. Dette oppdager dere fort. Så fremst dere ikke har bestillt med xenon da. Halogen funket ihvertfall ikke.

Tony :-)

Masse ekstralys er bestilt. Samme med time til soting av alle ruter :)

Skrevet

Nå kødder du eller! Kjøpte denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590188 for 600,- for noen mnd siden...

Pga flom i Thailand stiger prisene som bare det om dagen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...