NicklasFS Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 godt brukt bmw selges til HBO tar vell ikke lang tid før dere ser hvordan bil der er??
hermanoo90 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Tøft! Autostrada Sport er blitt offisiell forhandler for Bentley, i tillegg har de nettopp solgt to nye RR Ghost De gutta der kan fanken meg selger biler altså Dem er nok ikke rett ifra bilselgerakademiet nei
NicklasFS Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Er det en e36 ACS S3? er en e36 ja var en gang i tiden en 320 sedan
noekult Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Tøft! Autostrada Sport er blitt offisiell forhandler for Bentley, i tillegg har de nettopp solgt to nye RR Ghost De gutta der kan fanken meg selger biler altså Dem er nok ikke rett ifra bilselgerakademiet nei Og dem har vel nok av kundebestillinger fra folk som vet hva de vil ha fra før. Mesteparten av bilene Fredrik90 nevner har jeg aldri sett noe til på finn.no. Henta meg en iPod Classic 160GB, de begynner å gå tom i butikkene... Kanskje jeg er gammeldags, men lite slår en dedikert MP3-spiller. Brukte Android-telefonen som musikkspiller en stund (etter at 5. generasjon 60GB iPoden begynte å dø), det funka ikke så bra. Deilig å ha styrehjulet man kan endre låter på i jakkelomma uten å måtte ta ut spillern Bare å kjøpe iPod-kabel til bilspillern nå så blir langturer litt ekstra kos kos
Yngvejos Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Er det en e36 ACS S3? er en e36 ja var en gang i tiden en 320 sedan Synes jeg ser noen acs breddere.
Jordfræsar Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Jørgen og Knut... 199,- hos teknikmagasinet.no
NicklasFS Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Er det en e36 ACS S3? er en e36 ja var en gang i tiden en 320 sedan Synes jeg ser noen acs breddere. da hadde den ikke sett slik ut
NicklasFS Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Jørgen og Knut... 199,- hos teknikmagasinet.no sånn må jeg jo bare ha hahahaha xD
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Og dem har vel nok av kundebestillinger fra folk som vet hva de vil ha fra før. Mesteparten av bilene Fredrik90 nevner har jeg aldri sett noe til på finn.no. Har heller aldri sett dem på Finn.no! Er nok mange feite biler som selges som man ikke veit om, men hjelper å besøke facebook sidene til diverse grombilsjapper! Havner ofte noen skrytebilder der! Kan forøvrig ikke basere seg på finn.no i denne sammenhengen
Kvasi Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Litt av trikset til Autostrada er mas tror jeg. Var å prøvde en Ferrari der en gang, og selgern ringte sikkert 5 ganger ila neste uke for å snakke om bilen og hvor utrolig lyst de hadde på bilen min i innbytte.
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Litt av trikset til Autostrada er mas tror jeg. Var å prøvde en Ferrari der en gang, og selgern ringte sikkert 5 ganger ila neste uke for å snakke om bilen og hvor utrolig lyst de hadde på bilen min i innbytte. Da har du ikke hatt mye med bilselgere å gjøre! Man blir alltid ring opp noen ganger etter å ha vist interesser! Men åssen bil var det du skulle bytte inn mot Ferrarien da, må jo ha vært noe feite greier siden se var pågående
Kvasi Skrevet November 30, 2011 Skrevet November 30, 2011 Neida, jeg hadde en godt brukt Porsche og det var Ferrarien deres også men de skulle selvasgt ha no penger i mellom da.
Anbefalte innlegg