Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tøft! Autostrada Sport er blitt offisiell forhandler for Bentley, i tillegg har de nettopp solgt to nye RR Ghost :shock: De gutta der kan fanken meg selger biler altså :)

Dem er nok ikke rett ifra bilselgerakademiet nei :P

Skrevet
Tøft! Autostrada Sport er blitt offisiell forhandler for Bentley, i tillegg har de nettopp solgt to nye RR Ghost :shock: De gutta der kan fanken meg selger biler altså :)

Dem er nok ikke rett ifra bilselgerakademiet nei :P

Og dem har vel nok av kundebestillinger fra folk som vet hva de vil ha fra før. Mesteparten av bilene Fredrik90 nevner har jeg aldri sett noe til på finn.no.

Henta meg en iPod Classic 160GB, de begynner å gå tom i butikkene... Kanskje jeg er gammeldags, men lite slår en dedikert MP3-spiller. Brukte Android-telefonen som musikkspiller en stund (etter at 5. generasjon 60GB iPoden begynte å dø), det funka ikke så bra. Deilig å ha styrehjulet man kan endre låter på i jakkelomma uten å måtte ta ut spillern :)

Bare å kjøpe iPod-kabel til bilspillern nå så blir langturer litt ekstra kos kos :)

Skrevet

Og dem har vel nok av kundebestillinger fra folk som vet hva de vil ha fra før. Mesteparten av bilene Fredrik90 nevner har jeg aldri sett noe til på finn.no.

Har heller aldri sett dem på Finn.no! Er nok mange feite biler som selges som man ikke veit om, men hjelper å besøke facebook sidene til diverse grombilsjapper! Havner ofte noen skrytebilder der!

Kan forøvrig ikke basere seg på finn.no i denne sammenhengen :wink:

Skrevet

Litt av trikset til Autostrada er mas tror jeg. Var å prøvde en Ferrari der en gang, og selgern ringte sikkert 5 ganger ila neste uke for å snakke om bilen og hvor utrolig lyst de hadde på bilen min i innbytte.

Skrevet
Litt av trikset til Autostrada er mas tror jeg. Var å prøvde en Ferrari der en gang, og selgern ringte sikkert 5 ganger ila neste uke for å snakke om bilen og hvor utrolig lyst de hadde på bilen min i innbytte.

Da har du ikke hatt mye med bilselgere å gjøre! Man blir alltid ring opp noen ganger etter å ha vist interesser! Men åssen bil var det du skulle bytte inn mot Ferrarien da, må jo ha vært noe feite greier siden se var pågående

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...