Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 E38 med Fredrik-stuk. http://images.bimmers.no/files/876eckk2et8fgw9fych9.jpg Mmmmmm... nydelig...
hermanoo90 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 hahahahaha transformers bil in real life!
S.Hafsmo Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Går det an å få BEDRE kjørekomfort enn e34? Nydelig bil, men kanskje fått den litt ned framme? Eller er det bare lyset/skyggen på bildet som får den til å se ut som den er en liten centi høyere framme enn bak? Hehe. Er nok mere forskjell enn som så. Kommer nok til å slippe den litt nærmere bakken fremme, men det blir nok ikke aktuelt med noe "stanceworks" greier. Har lyst på en bil som kan brukes uten at man behøver å være redd for sope nedi bakken over alt. Takker forøvrig for positiv respons.
bad_ip Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Må være en flott cruisebil med nok av krefter til å slippe seg løs med av og til! Gratulerer med ny bil
flonoen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Kommer nok til å slippe den litt nærmere bakken fremme, men det blir nok ikke aktuelt med noe "stanceworks" greier. Har lyst på en bil som kan brukes uten at man behøver å være redd for sope nedi bakken over alt. Tanken bak min nyinnkjøpte e34 også, bare få den litt ned framme så det ser riktig ut, og prioritere komfort framfor blodsenk. Slik ser forøvrig vognkortet mitt ut, skal det ikke være mer spesifisert med tanke på senkesett? mm senking, type osb?
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Nummer på fjærene burde i det minste stå der. Mitt senkesett fikk 4 linjer i vognkortet
hermanoo90 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Nummer på fjærene burde i det minste stå der.Mitt senkesett for 4 linjer i vognkortet hvilken stasjon gjorde denne gode jobben??
flonoen Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 En SMULE mer detaljert det greiene du har ja! Skal jeg tolke dette som at jeg står litt fritt til å montere senkesett nå? Selvsagt holde meg til tüvgodkjente greier da.
Yngvejos Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 En SMULE mer detaljert det greiene du har ja! Skal jeg tolke dette som at jeg står litt fritt til å montere senkesett nå? Selvsagt holde meg til tüvgodkjente greier da. Sånn ville jeg ha tolka det.
fish Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Går det an å få BEDRE kjørekomfort enn e34? Nydelig bil, men kanskje fått den litt ned framme? Eller er det bare lyset/skyggen på bildet som får den til å se ut som den er en liten centi høyere framme enn bak? Hehe. Er nok mere forskjell enn som så. Kommer nok til å slippe den litt nærmere bakken fremme, men det blir nok ikke aktuelt med noe "stanceworks" greier. Har lyst på en bil som kan brukes uten at man behøver å være redd for sope nedi bakken over alt. Takker forøvrig for positiv respons. Fin bil. Gratulerer. Her kan du slippe bilen ned til stance for deretter heise opp til "offroad" posisjon.
Fredrik Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Det er vel en 750iL du har Hafsmo... eller? Lang og deilig er den iallefall...
Anbefalte innlegg