Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 ish.. det som er reel pris på noe slikt, men som alle veit er mange overprisa desverre!

Skrevet

da kan jeg takke for min "idrettskarierre" etter årets plask i bassenget... sitter her nå med sannsynligvis ett brukket ribbein.... :lol:

Skrevet
Jeg kan ikke si jeg skjønner meg på konseptet til bergbys, de skal være innenfor "fast-food" kjeden...men de er alt annet enn raske! Så droppa å kjøpe der, går jo hundre ganger fortere med kebab..og mye bedre smaker det også :)

Bergby er noe DRIT, har bygd meg opp så hat mot de over åra. Har dalt ekstremt i kvalitet over de siste åra. Fyller aldri begera fult med brus(fått ofte halvfult), dropper ofte isbiter, ofte rå hamburgere, glemmer så si alltid noe,overprisa,ketchupen har blitt vanna ut med åra(mye),halvsmelta ost og man får aldri med ketchup! ++.

meeen, lenge sia jeg slutta totalt med junk så samma kan det være :mrgreen:

bare godt å få det ut litt.

Skrevet

ENDELIG GLATT! Whoho :D Tatt årets første skikkelige breisladder nå nettopp :D

Sykt artig å kjøre e34 med diffbrems! Dag og natt i forhold til uten brems(som jeg hadde før) :mrgreen:

Skrevet

Det første året jeg kjører drittbil med 16" sommerhjul. Da føles det bortkaset å kunne kjøre på sommerhjula helt til 2. søndag i advent... La om i sta, ikke fordi det er behov, men fordi jeg hadde tid, og det sikkert er lurt å få det unnagjort.

Møter jo fortsatt folk på motorsykkel på veiene :)

Skrevet
En lang tur bør ikke ødelegge. Alle kjøp dukker opp på feil tid!!!

alle gode kjøp dukker opp til feil tidspunkt ja, det kan jeg skrive under på.

den 325'en var strøøøøøøken :shock:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...