Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil ha 19" v-eiker 296 19 " til z4?

de er byttet på garanti fordi det er sprekker i dem..

kan brukes.. banehjul?

Skrevet

Ohoi! :D

I sommer så dro jeg på min første virkelige Road-Trip, som innvolverte: Norge, Sverige, Dannmark, Tyskland, Frankrike, Spania og Marokko. Denne reisen tok jeg og fatter`n tur-retur, og etter 3 uker hadde kilometer telleren økt med 10 000km!

Bilen ble eu kontrollert og hadde en service før turen, jeg tok også en service etter turen.

Bil: Mercedes Benz W210 - E200 CDI

Det var kanskje ikke den kuleste bilen å reise så langt med, men fy så komfortabelt det var å kjøre den time etter time, og spesielt digg var det å sove i baksetet (ganske stor bak)

Har tenkt til å legge ut bilder av turen på tråden min snart :)

Hvilke lange bilturer har dere vært på :)?

Skrevet

kan brukes.. banehjul?

Å mye skal du ha for dem da? Passer de til E90 tro? :)

Skrevet

Har bare vært på "småturer". Dvs 250-300 mil. Norge - Magdeburg (Tyskland), Norge rundt (ikke helt) på kryss og tvers, samme med Sverige og Danmark.

Skrevet

kan brukes.. banehjul?

Å mye skal du ha for dem da? Passer de til E90 tro? :)

glemte å si at det er bare 2 stk..

Skrevet
Ohoi! :D

Var en tur til Ringen i sommer, skal lett ned igjen til våren/sommeren med litt bedre bil denne gangen. Og satser på å få mandag-fredag, så det blir litt roligere på banen forhåpentligvis.

Ellers en tur innom Finland og Sverige i 240 når jeg var i armyen oppi nord, var gøy tur det.

Skrevet

Vi får trøste oss med at vi i Norge tjener MYE mer enn Svenskene og at vi har mye snillere banker! Over 600 000 kr er veldig mye penger for en vanlig Svenske mens man trenger ikke å være så veldig velstående i Norge for å kjøpe bil til 600 000 kr! Men ja, de norske avgiftene er helt på bærtur :roll:

Dette er jo biler som i Norge ligger godt på oversiden av millionen!

Skrevet

Har vært noen turer til Sverige og Danmark og slikt, men sommeren 2009 kjørte jeg og en kamerat med hver vår bil denne ruten: Hjemmefra - Hamburg - Amsterdam - Nürburg - Calais (Frankrike) - Brighton (England) - Luxembourg - Nürburg - en eller annen plass i Østerrike - Davos/Alpene og deretter hjem igjen.

I 2010 hadde jeg en tur til Tyskland for å ta service på bilen, samt at vi kjørte hele Route 66 fra Chicago til Los Angeles via las Vegas

I 2011 har det ikke blitt så mye, men vi hadde en kjøretur til München og Nürburg rett ved påsketider.

Vi får trøste oss med at vi i Norge tjener MYE mer enn Svenskene og at vi har mye snillere banker! Over 600 000 kr er veldig mye penger for en vanlig Svenske mens man trenger ikke å være så veldig velstående i Norge for å kjøpe bil til 600 000 kr! Men ja, de norske avgiftene er helt på bærtur :roll:

Vi tjener nok dessverre ikke så mye mer i Norge. En bil i Sverige vil være en god del billigere for en svenske enn tilsvarende bil i Norge for en nordmann.

Skrevet

Koster 295 å fly fra Gardermoen til Gran Canaria og 5000 å fly Widerøe fra Mo i Rana til Trondheim. Jaja...!

Skrevet
Koster 295 å fly fra Gardermoen til Gran Canaria og 5000 å fly Widerøe fra Mo i Rana til Trondheim. Jaja...!

Skjønner godt at det er rift om plassene for å komme seg bort fra Mo i Rana :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...