hermanoo90 Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Må det være headsett eller kan det være propper? Sennheiser px 100- II er sennheiser sitt svar på koss porta pro Ellers har de ørepropper settet mm70i som jeg er VELDIG fornøyd med.
Kjennern Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Over til noe annet! Fruen ønsker seg hodetelefoner til jul! De må tåle å være på farten og ikke ha teit impedanse/ledningslengde da hun hovedsaklig bruker de når hun er på farten. Hun har hatt Porta Pro i evigheter nå, har litt lyst til å gi henne noe som er etpar hakk over disse. (Hun hevder at lyd er lyd og at hun ikke hører forskjell uansett, men dette vil jeg altså motbevise) Bose QC3 er knall.
flonoen Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Da er vel strengt tatt QC15 totalt overlegne?
Kjexx Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Som jeg skrev på Facebook... I manko på noe å finne på tar jeg meg en øl..
Kjennern Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har begge 2 men syns QC3 er bedre. Er mer behagelig å ha på over tid. Blir ikke så varmt rundt øra. Men smak å behag det ender opp i.
Poppy Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Over til noe annet! Fruen ønsker seg hodetelefoner til jul! De må tåle å være på farten og ikke ha teit impedanse/ledningslengde da hun hovedsaklig bruker de når hun er på farten. Hun har hatt Porta Pro i evigheter nå, har litt lyst til å gi henne noe som er etpar hakk over disse. (Hun hevder at lyd er lyd og at hun ikke hører forskjell uansett, men dette vil jeg altså motbevise) Om du vil bevise at lyd ikke bare er lyd så : http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... oreplugger , du finner de nok billigere enn på "kukjøp" men det var bare for å vise Har prøvd de andre som ikke er plugger og de er det beste jeg har hørt.
knut_olestad Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Er det bare meg som ikke helt forstår det der typisk amerikanske med å shoppe bort eller dekke til nipplene? Å se pupper er jo helt greit, så lenge man ikke viser nippler liksom.. Merkelig logikk!
flonoen Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har begge 2 men syns QC3 er bedre. Er mer behagelig å ha på over tid. Blir ikke så varmt rundt øra.Men smak å behag det ender opp i. Har noen Philips-greier selv som er mange hakk under både QC3 og QC15, er skikkelig ubehagelige å ha på seg over tid. Men sånn rent lydmessig, for ikke å snakke om støykansellering, så er vel QC15 overlegen? Prøvde begge hos en bosebutikk, samt flere jeg jobber med har QC15, og den imponerer meg voldsomt. QC3 blir jo i en annen kategori, litt lettere å ha på seg samt luftigere, men samtidig svakere på støykanselleringen. Flyr en del i jobben, vert noen turer til Singapore med 12-13 timers flytur hver vei, samt litt ned i Emiratene, og hver gang jeg skal fly irriterer jeg meg over at jeg ikke har kjøpt meg QC15 enda. Philipsene tar vekk mye av den lavfrekvente brumminga, men legger til litt høyfrekvent susing. Mer behagelig på fly (lydmessig) enn ikke å ha de på, men når de i tillegg er vonde å ha på seg og man blir hysterisk varm rundt ørene så svetten renner, så pleier jeg la de ligge i sekken store deler av turen.
awt Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Jeg kjøpte nye hodetelefoner i sommer for bruk når jeg er på jobb. Mine krav var: - Skulle kunne legges sammen - Skulle ikke "lekke" lyd - Skulle ha en form for beholder - Skulle se greie ut - Skulle ikke være avhengig av batterier Jeg endte opp med Beats Pro by dr. Dre., de var blandt de få som traff alle kriteriene. De er muligens litt voldsomme om en bruker de mye på farten, samt at bassen kan være noe høy, men jeg er veldig fornøyd. Jeg handlet mine på eBay, men fant i ettertid ut at det er utrolig mye piratvare der, så vet ikke om jeg vil anbefale det. Ihvertfall ikke uten litt research. Mine var uansett ekte, og jeg sparte en god del. Forøvrig aldri fått noe kjappere fra eBay, bestilte disse på en fredag og mandag morgen kom de med postbud på døren, fra New York. Før jeg hadde disse hadde jeg et bluetooth-headset, men det gikk rett tilbake til butikken. Lyden hadde en forsinkelse på noen hundre millisekund, slik at å se film/tv-serier bare ble stress. Om man kun skal bruke de til musikk spiller ikke dette noen rolle.
[space] Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Skal du opp fra Porta Pro, som jo egentlig har ganske fin lyd når en er på farta så er B&W P5 veien å gå. http://www.hifiklubben.no/produkter/til ... n_sort.htm Nydelig lyd og fantastisk design og kvalitetsfølelse.
flonoen Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Var ikke ille å se på nei, men om man farter rundt med portapro på haudet så står vel ikke design øverst på prioritetslista!
Kjexx Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Var ikke ille å se på nei, men om man farter rundt med portapro på haudet så står vel ikke design øverst på prioritetslista!
Kjennern Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har begge 2 men syns QC3 er bedre. Er mer behagelig å ha på over tid. Blir ikke så varmt rundt øra.Men smak å behag det ender opp i. Har noen Philips-greier selv som er mange hakk under både QC3 og QC15, er skikkelig ubehagelige å ha på seg over tid. Men sånn rent lydmessig, for ikke å snakke om støykansellering, så er vel QC15 overlegen? Prøvde begge hos en bosebutikk, samt flere jeg jobber med har QC15, og den imponerer meg voldsomt. QC3 blir jo i en annen kategori, litt lettere å ha på seg samt luftigere, men samtidig svakere på støykanselleringen. Flyr en del i jobben, vert noen turer til Singapore med 12-13 timers flytur hver vei, samt litt ned i Emiratene, og hver gang jeg skal fly irriterer jeg meg over at jeg ikke har kjøpt meg QC15 enda. Philipsene tar vekk mye av den lavfrekvente brumminga, men legger til litt høyfrekvent susing. Mer behagelig på fly (lydmessig) enn ikke å ha de på, men når de i tillegg er vonde å ha på seg og man blir hysterisk varm rundt ørene så svetten renner, så pleier jeg la de ligge i sekken store deler av turen. Stemmer det du sier, QC15 er nyere og bedre. Har flere mikrofoner for bedre motlyd blant annet. Men jeg syns de rett og slett er litt store, på fly så er de fine lydmessig. Men syns QC3 er bedre bruksmessig på hodet.
Anbefalte innlegg