Erik89 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Barca: Du kan jo få deg en midlertidig jobb som butikkmedarbeider et sted? Det er ihvertfall litt penger å få
Kjexx Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Barca:Du kan jo få deg en midlertidig jobb som butikkmedarbeider et sted? Det er ihvertfall litt penger å få Det gjorde jeg en gang funket det..
Kjexx Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Mercedes CLS 2012 250 CDI eller 2011 730D ?????? begrunn svaret '96 Daihatsu Charade. Mye billigere! Eller vw sharan
Concep Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Joa det funker, men det er jo en dritt jobb med drittlønn, er også det jeg har jobbet med siden jeg sluttet på skolen. ( Biltema ) Men har lyst til å komme litt videre i livet, begynner å bli gammel, må da finnes en mulighet uten å gå 3 år til på skole !?
StianA Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Joa det funker, men det er jo en dritt jobb med drittlønn, er også det jeg har jobbet med siden jeg sluttet på skolen. ( Biltema ) Men har lyst til å komme litt videre i livet, begynner å bli gammel, må da finnes en mulighet uten å gå 3 år til på skole !? Du kan jo blir lærling og gå 3-4 år lærling som for eksempel tømrer
awt Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som jobber offshore her ? Er lei av å gå arbeidsløs så begynner å helle litt mot å ta en jobb i nordsjøen.Men hva trenger jeg av relevant utdanning for å få jobb. Eneste jeg har fullført er VG1 Teknik og industriell produksjon. Har også startet, men fullførte aldri, dum nok som jeg var, vg2 kjøretøy og Vg2 Bilskade, lakk og karrosseri. Hva trenger jeg videre for å ta en jobb i nordsjøen og hvilke muligheter har jeg ? Noen som vet ? Du kan ta VG2 brønnteknikk, da kommer du offshore, ellers er det dessverre veldig vanskelig. - Sendt fra en plattform.
Clerion Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Barca:Du kan jo få deg en midlertidig jobb som butikkmedarbeider et sted? Det er ihvertfall litt penger å få Det gjorde jeg en gang funket det.. Jeg også "midlertidig" Nå er jeg butikksjef der
KennethW Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Av erfaring er originale tennere best uten tvil. Tenner på sekundet kontra jallasaker som tenner alt fra 4-5 sekunder til 10-20!Har ennå til gode å finne en jallatenner som tar det på sekundet! +1
316 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Barca:Du kan jo få deg en midlertidig jobb som butikkmedarbeider et sted? Det er ihvertfall litt penger å få Det gjorde jeg en gang funket det.. Jeg også "midlertidig" Nå er jeg butikksjef der Du også midlertidig? Til tross for at du ikke kan skrive, er det ikke verst å bli butikksjæf!
Yngvejos Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Noen som jobber offshore her ? Er lei av å gå arbeidsløs så begynner å helle litt mot å ta en jobb i nordsjøen.Men hva trenger jeg av relevant utdanning for å få jobb. Eneste jeg har fullført er VG1 Teknik og industriell produksjon. Har også startet, men fullførte aldri, dum nok som jeg var, vg2 kjøretøy og Vg2 Bilskade, lakk og karrosseri. Hva trenger jeg videre for å ta en jobb i nordsjøen og hvilke muligheter har jeg ? Noen som vet ? Har du fått tilbud om jobb? ..Av erfaring vill jeg si at det er relativt umulig og få seg jobb offshore med mindre du har bekjente eller familie litt opp i gradene.... Trikset for å få jobb offshore er å ha relevant fagbrev/utdannelse og sende søknader som en gal. Husk at Statoil ikke er de eneste som har folk i arbeid offshore. Det er flere hundre firma å velge blandt. Det er også mye lettere å få jobb i serviceselskapene enn operatørselskapene. (Operatørene ansetter stort sett folk med erfaring fra service) Jeg er i min andre offshorejobb nå, uten at jeg kjente noen i firmaene før jeg begynte. Jeg sendte sikkert 50 søknader til forskjellige firma før jeg endte opp med den jobben jeg har nå.
noekult Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Det med Subaru og trist interiør... Det er markedet dems... Det skal ikke være spennende. Det skal være trygt og solid skrudd sammen. Skrev oppgave om Toyota bl. a. Samme greia hos dem. Dem vet godt hva slags kundebase de har, og spiller deretter. Jeg liker Subaru. Ikke alt er kult, men de har sine boxermotorer som er kompakte og legger grunnlaget for spenstige kjøreegenskaper (kan monteres lavt og langt bak forakslingen i motorrommet, det som er vanlig på sportsbiler). De har også et potent STi-team (med Imprezaen, som alle her kjenner til) og de kan firehjulstrekk som nesten ingen andre. Kvalitet, lav pris, bombesikker firehjulsdrift - forstår at mange velger dem
evi Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Jeg vet at politikk, og kanskje spesielr for/mot et bestemt parti er litt touchy å diskutere. Men jeg poster likevel, så får de som eventuelt føler seg truffet ikke være a4 og heller le litt Arbeiderpartiets 10 bud: 1. Du skal ikke velge selv. 2. Du skal ikke være ute lenger enn to. 3. Du skal ikke handle på annet enn hagesentre på søndager. 4. Du skal ikke ha passasjerer i bilen. 5. Du skal ikke gamble på annet enn statens spill. 6. Du skal ikke røyke, drikke eller spise sukker. 7. Du skal ha sidemål på skolen. 8. Du skal ikke slette nettloggen din. 9. Du skal betale dine skatter og avgifter med glede. 10. Du skal ikke tro du vet ditt eget beste. Det er sannheten i det som er litt trist. Forbuder og avgifter er det som beskriver best den norske og generelt vestlige politikken i dag.
Jordfræsar Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Av erfaring er originale tennere best uten tvil. Tenner på sekundet kontra jallasaker som tenner alt fra 4-5 sekunder til 10-20!Har ennå til gode å finne en jallatenner som tar det på sekundet! +1 Heldigvis kan man få tak i originale BMW brukt fra koed til en tusning per stk. Usikker på koblingene, men er vel bare å endre pluggene litt.
Fredrik 90 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Sitter med Mobile.de og drømmer litt om min neste bil men så lurer jeg litt! Dette gjelder jo F10 men så kommer luksusproblemet, bør man velge 530xd eller klinke til på 535d eller 535I (uten x-drive)? Disse tre legger seg sånn ca i samme prisleie faktisk! Hadde jo vært fantastisk med en viril turbo bensin sekser, samtidig som dieselkraftverket 535d lokker med 314 hester og dertil tuningsmuligheter! Og til slutt den mindre 530d men da med firehjulstrekk som er kjempe ok om vintern Kunne sikkert laget egen tråd på detta men blir ikke noe bilkjøp ennå, så jeg tenke jeg skulle lufte det litt her i tråden først
Anbefalte innlegg