S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Var dette en teaser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tror jeg driter i sommerdekk akkurat idag, men skal prøvekjøre en Yamaha WR450 Supermotard senere, noen som har testa noe slikt? Usikker på om jeg vil ha SM eller racing.. Fordelen med SM'en er at det følger med cross-felger, da kan jeg selge helcrosseren jeg har stående og bruke denne til begge deler.. Slipper også å drasse med meg sykkelen på henger hver gang jeg skal på bana Racing er kun for en ting nesten, fart..og om du er som meg, så kan du ikke kjøpe deg R-sykkel i Norge Om du vil tenke litt økonomisk, så er det ikke dumt å kjøpe deg SM. Så kan du bruke den til cross og vei, og selge helcrosseren, som du sier Litt lyst på ny sykkel selv, men skal nok drøye den en stund..Se hvor leken hu er til sommeren, fy som jeg gleder meg! Må meldes tapt/stjålet før du får utlevert/bestilt nytt førerkort Ja, så må innom politistasjonen som jeg tenkte.. Tar sikkert en god stund før jeg kan dra til vegvesenet etter jeg har meldt det stjålet og da? (standard Norge..) Da jeg mista mitt i fjor fikk jeg beskjed om at det måtte gå minimum en mnd, og maksimum tre.. Det vil si, fikk ett midlertidig førerkort som var gyldig i tre mnd Gikk vell 7mnd før jeg klarte å makke ræva mi til vegvesenet Spørs hvilken sykkel det blir på meg, SM er kjekt, og går godt! Men, oljeskift hver 10'ende time og ventiljustering hver 20'ende, deeeet frister lite.. Hadde også vert kjekt med passasjerplass.. Tror jeg må få testa CBR600 F4, sjeke om det er noe for meg Skal holde øynene åpne å følge med om en lokal forhandler har test-dag av ett slag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Fått bestilt meg tskjorte nå! http://cgi.ebay.com/Best-Charlie-Sheen- ... 5f77413c2f Hehehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Fått bestilt meg tskjorte nå! http://cgi.ebay.com/Best-Charlie-Sheen- ... 5f77413c2f Hehehe ! Da har jeg bestilt også! \:D/ Konge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Var dette en teaser?? Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hehe, bestilte denne her tidligere i dag: WINNING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hehe, denne er litt morsom: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Det stemmer Dæven, vært på shopping? Fader så irritert jeg blir på folk som kjøper E31.. må bare bli ferdig med E34'en så jeg kan selge den med et enormt tap, før jeg kan vurdere slike leketøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Dæven, vært på shopping? Fader så irritert jeg blir på folk som kjøper E31.. må bare bli ferdig med E34'en, så jeg kan selge den med et enormt tap, før jeg kan vurdere slike leketøy. Var å henta den idag. Herlig bil å kjøre! En av få i norge med manuell kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 NEI!! Kjøpte du den på finn.no?? Søren klype altså.. Den skulle jo jeg kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Gratulerer! Den er jo lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 NEI!! Kjøpte du den på finn.no??Søren klype altså.. Den skulle jo jeg kjøpe. Hehe, gjorde nok det.. Hadde sett på den i tre uker nå, så fikk endelig fingen ut og kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Jaja.. det måtte jo skje før eller siden. Ser frem til tråd om bilen. Gratulerer forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 grattis med en råtass av en bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg