-Roger- Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg var så jævla Jackson fan da jeg vokste opp at jeg er nesten sur på mine foreldre for at de ikke tok meg med til Oslo i 1997 da han var der. Hadde en av mine unger vært så fan som jeg var, hadde det ikke vært noe spørsmål engang. Jeg hadde reist med de med en gang. Jaja, får nøye meg med videoopptak
-Erik- Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Fisken vår har sniffa maling.. Svømmer i maling
fish Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Fisken vår har sniffa maling.. Bruker IKKE Jotun Sens, og fargen heter hvit pepper... 1+1=?
Fredrik 90 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jeg og en kompis har hatt kvinnfolkfri i kveld, deilig å bare kunne snakke bil ustanselig i flere timer! Ut å kjøre en tur for å finne isete parkeringspalsser for sladding og greier Fredrik:Ang det du sa om at du ikke forstår det faktisk står kassettspiller i en 2004 e46.. Se denne: http://www.youtube.com/watch?v=kndbk08u ... re=related Trond Kirkvaag har forresten vanvittig mye bra.. Hahaha! Herlig god gammal Norsk humor! Har hatt mye glede av Kirkvaag & co oppigjennom, har ikke ledd meg fillete bare en gang av de gutta der! Husker særlig Brødrene dal og KLM Hehe, Disse 2 synes jeg egentlig er bedre: http://www.youtube.com/watch?v=mGfbr2mQN-Y Spesielt denne, ler meg ihjel hver gang. Han bytter så jævlig "tema" hver gang han snakker, og så disse jævlaflyene som detter ned i bakgrunnen Hahaha Den første der har jeg ikke sett før! Lo så tårene trilla Gøyal den andre og! Vittige navn på de også og så skvetter de mer og mer for hvert av flyene som detter ned
Kvasi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Mulig jeg er innhabil siden jeg "var ung" på 80tallet, men jeg mener de to største artistene som har gått på kloden er MJ og Madonna. Og da er MJ på 2. plass..
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Fisken vår har sniffa maling.. Bruker IKKE Jotun Sens, og fargen heter hvit pepper... 1+1=? Bruker lady sin da eller? Ikke spør så vanskelig værsåsnill.. 1+1= cola i hvitt pulver kanskje?
-Roger- Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Kola er hvitt pulver Noen andre som drikker? Uten deg da Mads, for du er vel godt kubbet etter dine 7 øl
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Kola er hvitt pulver +1 !!!!! Noen andre som drikker? Uten deg da Mads, for du er vel godt kubbet etter dine 7 øl Mads er halvt ihjældrukket Rolig her.. Blir julebord sammen med folka på båten i morgen.. 15 fiskere på julebord!! Kan ikke gå annet enn syykt bra
-Roger- Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Skål da Fræsarn Jeg sitter her etter 4-5 cognac og ser MJ mens jeg følger med på bimmers via Iphone og chatter.. Ensom?? Ja, men sånn er det når man har familie og kjører Skoda...
fish Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Fisken vår har sniffa maling.. Bruker IKKE Jotun Sens, og fargen heter hvit pepper... 1+1=? Bruker lady sin da eller? Ikke spør så vanskelig værsåsnill.. 1+1= cola i hvitt pulver kanskje? LADY for tre og panel, ja. Først kvistlakk, så grunning, så på med sparkel og akryl, så grunning igjen, og har malt ett strøk med LADY og er i gang med siste strøket nå... Kola er hvitt pulver Noen andre som drikker? Uten deg da Mads, for du er vel godt kubbet etter dine 7 øl Tar noen "malerpils" hvis det teller. Malerpils er Hansa 365, den med alk 3,65 % vol.
Jordfræsar Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Skål da Fræsarn Jeg sitter her etter 4-5 cognac og ser MJ mens jeg følger med på bimmers via Iphone og chatter.. Ensom?? Ja, men sånn er det når man har familie og kjører Skoda... Skål min gode mann! Jeg jobber bare mens jeg hører på julesanger...
Anbefalte innlegg