Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok slik med biler som folk, de går i vinterdvale, så derfor skjer det nok ikke så mye spennende for tiden tror jeg;) mange tråder som har stått stille i flere måneder nå, men kommer seg nok når sola varmer igjen:) er jo tross alt solsnu i dag, så nå går det mot varmere og lysere tider! :D

Skrevet

Leste et intervju på Fifth Gear sin hjemmeside her en dag med en eller annen BMW-sjef. Ifølge han kom det ikke noen superbil fra BMW.

Skrevet
Som nevnt tidligere, da jeg var i Tyskland/Nürburgring ble jeg satt ut av hvor mye Audi var til stede. BMW bør markere seg mer og drite i teite modeller som ikke selger bra uansett (5GT, ÆSJ!) og heller vise at kan lage best biler i tyske trioen...

Totalt ulikt min erfaring etter en tur på ringen. Flust av e36/e46 m3'er og diverse porscher. Ikke så mye annet som skilte seg så voldsomt ut med at det var mange av. Iallefall ikke Audi.

Så med gubbebilstempelet nevnt her oppe, er jeg også uenig. Når folk skal ha seg trackday-bil virker det som valget havner på m3 eller 911, og det viser jo hvor aktuelle bmw enda er som et sportslig alternativ. Dette er jo selvsagt eldre m3'er, men det henger vel litt sammen med pris. Talte iallefall ikke mange Mercedeser på ringen. Er vel gjerne mye gamle gubber som kjøper råeste amg mercedesene, og forsåvidt m5 og m3 av nyeste generasjon også.

Skrevet

Jeg snakket ikke om antall biler, men jeg snakket om reklameplassering rundt om og hvor mye Audi driver å kjøper opp av plass og stands rundt om.

M3 og M5 har sin egen legendestatus, men jeg er enig med [space] om at det er på tide med en ny superbil...

Tror ikke det kommer med det første dog, finanskrisen osv...

Har hvertfall en bekjent som har kjørt både M5 og M3 av alle slags samt R8, han sa at M-bilene er bra biler men kjøreopplevelsen i en R8 er i en helt annen liga... Så sa en fyr jeg snakket med fra over dammen at R8 ikke kan sammenlignes med en Ferrari F430 engang, fordi R8en føles helt dvask og kjedelig og for komfortabel i forhold - ganske sjukt :P

Blir som en C63 AMG vs. en SLS, det er nok stor forskjell og det er det gapet jeg mener BMW bør fylle med en komprimissløs superbil, enn en supersedan...

Skrevet
Bimmers er blitt piss kjedelig ;)

Du sikter nok til den lille dialogen vedr. sportsbilen fra Stuttgart, men glemmer at du er i Tulletråden. Her skriver vi om alt fra katter til Aventadorer... :lol:

Skrevet
":24akkj8t]Den Lamboen er fantastisk :)

På tide BMW kommer med en superbil snart. BMW og Mercedes bytter snart roller, og BMW får stempelet som gubbebiler.

Triste saker!

Med tanke på McLaren SLR og AMG SLS er vi dessverre der allerede. Det er ingen tilfeldighet at BMW ikke var med i løpet. Den nye F10 M5 er ikke hurtig nok med sine 0-100 Km/t på 4,4 sekunder.

Skrevet

Da var siste episode fra første sesongen til Terra nova sett, og jeg må si jeg er imponert over serien :mrgreen:

Anbefaler alle å se første episode iallefall! Hadde ikke troen etter traileren, men fy faen så hektet jeg ble. Ser ut som sesong 2 kommer iløpet av 2012 engang også :D

Skrevet

Faren til en kompis av meg fylte 95 blyfri på en dieselbil, en Nissan X-trail. Fylte 1,8 liter før han merket det, tanken er 60 liter, og resten fylt med diesel. Regner ikke med at det er noe problem? Noen som kan bekrefte?

Skrevet
Ikkje forumet, forumet er jo det samme men synst det er blitt fullt av særinger som påstår att dei veit alt så mykje bedre enn andre osv. Virker også som om folk er mindre tollerante til moderate bygg osv, man får også mindre tilbakemeldinger på diverse spm. Kan hende eg har observert feil da, forumet er jo enormt og det er jo 10 nye innlegg pr min så :)

Ja, Så er det mange da som ikke skriver noe som helst på teknisk. Men bare bruker bimmers for kjøp/salg og prat med andre BMW-folk :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...