Fredrik Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 ":18p1v2vt]Helt klart!BMW har et par apper, andre bilmerker også, men ikke noe som er slik som du nevner her. Burde vært filmer, bilder, lyder, info om alle modellene, bilkonfigurator osv. Hadde vært genialt! (Hmm.. hvorfor ikke bare lage det selv... God ide!) Vent nå litt! De har jo en sånn app, og jeg har den! Porsche Pad Cinema (Kun videoer) Kanskje kose meg med den etterpå Hehehe... så var jeg ikke på helt ville veier selv om jeg hverken har en ipad eller en smartphone...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hehe! Kjørte bak en E46 coupe her i stad som lå breit i hver rundkjøring og sving, og da kunne jo ikke jeg være noe dårligere Men han var mer modig og flinkere en meg, han hadde bensin også og da er det litt lettere enn med turbodiesel, hehe! (Før jeg får kjeft så var dette på en lite trafikkert vei med 40 og 50 sone og hastigheten kom aldri over 50 km/t ) Hvorfor er det lettere med bensin?
noekult Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Takker for tips, [space] Kvaliteten på appsene er helt annen på Android (men prisen er deretter også, mye mindre som er gratis på Apple-markedet). Får se hva jeg skal bruke penger på, orker ikke å gå banans slik det ble med Android-telefonene Nydelig sak, kjøpte den akkurat i tide - mye dødtid i jula for min del så jeg kommer til å sitte med 'paden hele dagen i noen uker framover nå
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hehe! Kjørte bak en E46 coupe her i stad som lå breit i hver rundkjøring og sving, og da kunne jo ikke jeg være noe dårligere Men han var mer modig og flinkere en meg, han hadde bensin også og da er det litt lettere enn med turbodiesel, hehe! (Før jeg får kjeft så var dette på en lite trafikkert vei med 40 og 50 sone og hastigheten kom aldri over 50 km/t ) Hvorfor er det lettere med bensin? E91`n er rar på slengkjøring.. Har et "dødt" øyeblik fra man klasker pedal i bunnen, til d skjer noe, så d gjør at hjula ikke spinner.. Om jeg girer fra 2 til 3, så klarer jeg sjeldent og holde hjula i gang skikkelig.. Må sparke cluch etter giring som regel..
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hmmm. Var ikke slik i verken Mercedesen eller Toyotaen. Toyotaen er jo forøvrig så dau at den ikke klarer å spinne om det er strødd litt for mye heller da..
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Nei, alle biler er ikke slik.. E46 diesel er ikke sånn i alle fall.. Men min er i alle fall tricky
Fredrik 90 Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hvorfor er det lettere med bensin? Turboforsinkelsen! På en stor åpen plass er det ikke noe problem, da er det jo bare POWER til du finner balansen også holder man den der med gassen Men på veien så er man automatisk litt mer forsiktig! Må enten planlegge sladden eller bruke clutsjen litt, og når guffa først kommer så har man plutselig 560 nm å stagge Men så er jeg kanskje litt pinglete også da, tørr ikke dra de breieste sladdene i nærheten av grøfter eller ting man kan treffe som fortauskanter, lyktestolper eller autovern Er litt uta av trening etter noen år med Audi E91`n er rar på slengkjøring.. Har et "dødt" øyeblik fra man klasker pedal i bunnen, til d skjer noe, så d gjør at hjula ikke spinner.. Om jeg girer fra 2 til 3, så klarer jeg sjeldent og holde hjula i gang skikkelig.. Må sparke cluch etter giring som regel.. Nettopp! Blir dødt ett lite øyeblikk!
M|Fjeld Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 På 318d LCI slår turbo'n inn på 1500rpm. Godt bunndrag, men håpløst til sladding.. Altfor kort register
Jordfræsar Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Syyyykt drag da når jeg har slanka meg 50kg, 10 liter igjen på tanken og kjører alene...
Anbefalte innlegg