Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dere husker kanskje den ene saken vi hadde i media for en stund siden. En storebror så sei lei av mobbingen som lillebroren fikk på skolen. Han tok fatt i mobberen og smekket med flat hånd noen ganger i ansiktet.

Etter dette stoppet mobbingen! Og jeg mener det ble en rettsak, men storebroren ble frifunnet da retten mente at han handlet riktig!

Foreldrene til mobberen og skolen gjorde en elendig jobb for å hindre mobbingen!

Her er saken: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7287817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte flere år med BF Goodrich All Terrain på en 4wd 4 dørs pick-up, så forutsatt at dekket ikke er gjennomgått noen utviklingsrevolusjon siden dengang har jeg peiling på det. Samme mønster som på linken din og da med hvite tekstsiden ut 8)

Dekket fungerte kjempebra vår/sommer/høst, men som alle helårsdekk er de ikke "norsk standard" som vinterdekk. Bilen min gikk 99% på asfalt, men dekkene taklet også skog og ulendt terreng uten problem. :D

Oja! Jo takker for svar :) Ser dere har forskjellige meninger om BF Goodrich AT-dekkene! Jeg har ihvertfall blitt klokere, og vi får se hva vi havner på. Skal gi beskjed og med bilde når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på All Terrain dekk her? :)

Skal ha på noen All Terrain-dekk på Hiluxen til sommeren. Og står mellom BF Goodrich og General Grabber. Men er usikker på hvilken vi skal velge.

http://www.bfgoodrichtires.no/bfgoodric ... 75994.html

http://www.generaltire.com/tires/Grabber-ATsup2-sup

Jeg kjørte flere år med BF Goodrich All Terrain på en 4wd 4 dørs pick-up, så forutsatt at dekket ikke er gjennomgått noen utviklingsrevolusjon siden dengang har jeg peiling på det. Samme mønster som på linken din og da med hvite tekstsiden ut 8)

Dekket fungerte kjempebra vår/sommer/høst, men som alle helårsdekk er de ikke "norsk standard" som vinterdekk. Bilen min gikk 99% på asfalt, men dekkene taklet også skog og ulendt terreng uten problem. :D

Joda, all terrain dekka er bra til litt enkel offroad, men som du sier de er ikke videre bra på vinterføre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen av dere som liker James May fra Top Gear, så er det "vintur med Oz og James" på NRK2 kl 00:22

Jeg synes serien er trivelig underholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg men nå begynner jeg å få nok av Japan. Nå har til og med VG ordnet en fin liveboks som dekker halve nettsiden deres der du kan stille spørsmål til VG sine journalister.

Og svar fikk jeg!

hahalll.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få NOK av Japan? :P Enig i at de godt kan fylle på med noe annet også. Men viktig å holde fokus på dette en stund framover i forhold til hjelp og støtte. Når de skal rydde opp verdens største søppelhaug (til en verdi av 1000 miliarder kroner) trenger de nok det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner e46 320da touring av en kompis i dag, mens han polerer og vokser min.

Må ærlig innrømme at det er godt å kjenne at BMW lager bedre og bedre produkter med årene.

E90 gir ett veldig mye bedre kvalitetsinntrykk hele veien, mye bedre å kjøre og dieselmotoren min støyer jo nesten ikke. Lydnivået i kupeen her også mye bedre i min.

Lurer litt på om jeg kanskje skal avvente salget av min, og vente til nye f30 kommer og håper på samme forskjellen der. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra E46 til E90 har det skjedd mye, E90 føles rett og slett som en mye nyere og muligens bedre bil om man vil si det. Men samtidig så føler jeg kanskje at E46 er den siste (hvertfall av 3-serien hittil) som gir den skikkelig gode og morsomme BMW-følelsen. Ingen tvil om at E90 også er en god bil å kjøre, men prøvekjørte en E34 525 forleden, og det var en mye morsommere bil å kjøre. E90 blir for moderne og sivilisert. Er meget glad i E46 jeg da, men hvis man skal ha det mest mulig komfortabelt, så skulle det jo bare mange at E90 ikke var bedre. Tviler på at utviklingen blir like stor fra E90 til F30 som fra E46 til E90. E36 til E46 var jo ikke så ekstrem stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg men nå begynner jeg å få nok av Japan. Nå har til og med VG ordnet en fin liveboks som dekker halve nettsiden deres der du kan stille spørsmål til VG sine journalister.

Og svar fikk jeg!

hahalll.png

Ehm....

På tide å vokse opp, kanskje?

Hendelsene i Japan er ikke annet enn tragisk. At det for enorm mediedekning er vel ikke annet enn forventet - og ikke minst viktig.

Blar du lengere ned i nettavisen så finner du jo alt du er ute etter

akkurat nå leser jeg dette på forsiden av vgnett etter å ha scrollet litt.

Amerikansk rapper død

4 stjernes middag

Bruktbilskolen

ståle solbakken

kristian valen bytter jobb

IOC ber norge søke OL

Tina er norges nye supermodell

osv

Hva mer ønsker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehrnst: Vokse opp? Til og med journalisten innrømmer at jeg kanskje har et poeng. Verden består av dårlige og gode nyheter. Selv om det foregår en tragedie i Japan akkurat nå, så er jeg helt sikker på at det er et hav av nyheter som ikke får oppmerksomhet. Det gir meg lite å lese om tragedier dag inn og dag ut, og selv om krisen i Japan krever sin oppmerksomhet så begynner jeg å få nok for det. Det er en ærlig sak og har ingenting med å vokse opp å gjøre.

Hvorfor kan de ikke helle samle det på et sted i det minste? For eks "Alt om krisen i Japan - trykk her" så kan heller resten av VG få bestå av litt andre ting i stedet for "SIDE 1,2,3,4,5,6 BILDESPESIAL OM ATOMREAKTOREN SOM SPRENGTE I NATT. SE MANNEN SOM BLE FUNNET 1,5 MIL TIL HAVS OPPÅ SITT HUSTAK. BLE FUNNET ETTER 2 DØGN.

Edit: Ser at de har samlet det littegrann nå. Det er langt mindre Japansaker der nå, enn før. Kanskje de har tatt til seg kritikk. Flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte vært gøy å være vedkomne som tegnet denne tegningen, og som sådan sikkert var med på å designe bilen:

bb_96511.jpeg

Og vips, noen år etterpå:

bb_96475.jpeg

Synes dog lyktene på konsepttegningen var mye finere.

bb_96512.jpeg

Det første jeg tenkte på når jeg så de nye frontlyktene var Honda Prelude.

98_honda_prelude_type_sh.jpg

red-honda-prelude-front.jpg

2012-BMW-6-Series-Coupe-Front-Lights-gallery-car-585x390.jpg

Hele bilen er egentlig ganske lik Preluden, selv om den selvfølgelig er mer sexy på absolutt alle måter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...