e34_driver Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Har de vurdert å få sendt en teknikker ut til deg for å sjekke? Pleier å hjelpe det Modemet han benytter er ikke trådløst, hvis det er på nett hele tiden mens ekstrautstyr som trådløs router faller ut så er det jo routerleverandør han må henvende seg til.. Ingen leverandør har noe med ekstrautstyr å gjøre uansett jobber forøvrig i nevnte selskap..
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 ":13vz8gnf]Fy fader, at det er mulig å kjøpe en sånn bil med slike seter som de øverste der!Nydelig interiør i din gamle. Jeg hadde hatt det vondt med meg selv om jeg så disse bildene og det var min gamle bil, med visshet at det nå sto en Touran ute på tunet/i garasjen. No offence! Hehe, ja... Men ny og bedre bil kommer nok med tiden! Det spares hver måned Grunnen til at mange av Z4'ene har de kjipe setene er nok pga prisen på de jeg hadde. Finner det ikke igjen nå, men den er ikke helt god. Nå har sett igjennom sikkert 120 biler på Mobile24.no, og jeg har funnet 2-3 stykk med de fineste setene. Er dette noe man MÅ ha, og er det mulig å skaffe? Hva annet utstyr er det man bør ha på en slik bil? Vet ikke hva som er standard. Vil ha Xenon og skinn, men utenom dette har jeg ingen direkte krav. Noen av bilene har visst navigasjon, og hvis dette er tilfellet har de enten verdens minste navi-skjerm, eller et tale-basert system. Har også mest lyst på 2,5 grunnet bedre utgangspunkt og trimmemuligheter er litt større om fristelsen kommer snikende, hvordan er din opplevelse angående 2.2? Disse to er eksempler på biler jeg har sett på: http://www.mobile24.no/autos/details/14 ... -LM-Felgen http://www.mobile24.no/autos/details/15 ... 7-Zoll-Alu http://www.mobile24.no/autos/details/15 ... -navigatie Kan jo få billige 3litere også, men vet ikke hvor langt jeg kan strekke meg. Har mer lyst på en meget pen 2.5 enn en mindre pen 3.0.
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Man kan vel sikkert sette inn noen passende seter etter behov etterpå?
Kvasi Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ble plutselig glatt under forhjulene. Men hør for en golyd
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Man kan vel sikkert sette inn noen passende seter etter behov etterpå? Joda, men lurer spesifikt på om det er mulig å få tak i disse setene som Space snakker om. Virker som om han visste noe om tilgang til disse.
Jordfræsar Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ja! Ikkje dumt. Snakkast på fjæsbokji! Jeg har noen spm
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Vil det ikke bli grådig mye avgifter på en Z4 2,5 da?
Julianv Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Ikke så mye mer enn 2.2 såvidt vi fant ut i går
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Vil det ikke bli grådig mye avgifter på en Z4 2,5 da? Bare å trykke på linkene jeg la til over her det, så viser det ferdig regnet pris i Norge, inkludert moms. Bruksfradraget er det som redder bilen, så det er derfor viktig at bilen er 2003 eller 2004, ellers blir det fort for dyrt for min del.
Julianv Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Noen som vet om indre lykt på E34 bak er likt på sedan og touring?! Må vite hurtig pga den forsvinner straks fra ebay
awt Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Vil ikke en 2.5i facelift være noenlunde lik å importere når det kommer til pris? Bilen er nok litt dyrere, men motoren er mer avgiftsvennlig, i tilegg får du en facelift-bil.
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Vil ikke en 2.5i facelift være noenlunde lik å importere når det kommer til pris? Bilen er nok litt dyrere, men motoren er mer avgiftsvennlig, i tilegg får du en facelift-bil. Skal ikke se helt bort i fra det. Når kom isåfall facelift, og hva var forskjellene? Edit: Å herregud! Tror jeg er forelsket! http://www.mobile24.no/autos/details/15 ... ET,M-SITZE Forbannede automat!
awt Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 De kom vel i 06-07 en gang mener jeg. Andre fangere, litt annerledes design på lyktene er det jeg vet, men er nok en god del andre forskjeller også. Av de tre bilene du linket til her hadde ingen de vanlige sportssetene engang, som jeg mener er et absolutt minstekrav. Dette har naturligvis ingenting å si om du har umiddelbare planer å bytte til M-setene, men kjøper du en bil med sportsseter får du i det minste solgt de originale setene etterpå. Edit: I denne tråden er det litt info om det å importere en nyere bil, samt et hyggelig reisebrev.
rublings Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Spørsmålet er jo om jeg får plass i sportssetene Har litt overvekt i toppetasjen, så er kanskje litt skummelt med sportseter med sidestøtte som ikke kan justeres? Ikke så lett når man kanskje ikke får prøvesittet bilen i gang, og i Norge er det jo nesten ingen med slike seter man kan prøve. Virker som det er mye mer vanlig med M-seter på de nyere modellene. Likte veldig godt denne og den jeg linket til i redigeringen i forrige innlegg, og begge disse har M-seter. http://www.mobile24.no/autos/details/14 ... et,-Xenon* De er dog litt dyre. Importører tar vel en ca 15 lapper for å importere også. Tenkte meg rundt 250.000,- men så skal jeg jo ikke ha bil enda, og jeg vet ikke hvor langt jeg er kommet når den tid kommer heller.
Anbefalte innlegg