Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ja, helt syk verden.... Føler alt er bedre og best der borte i Arendal? Edit: Eller går søstra di på skole en annen plass? ;) Nei, det er her i Arendal ja! Hvis du føler det så vil jeg anbefale å flytte hit, er ganske ok her ja! Stortrives jeg Er jo i arendal alle rikingene bor Nei det er det langt i fra, men jantelover herjer ikke så sterkt her! Men det har jo gått sport i å "konkurrere" om å ha flottest bil og båt blant byens "store gutter"! Vi er også heldige som har ett par lokale Ferrari entusiaster som har råd til litt mer enn en Ferrari plakat på veggen i garasjen for å si det sånn! Er man heldig så kan man få noen artige "spottings" av og til
Jordfræsar Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Da ble det to mnd gratis nett fra CD. Fornøyd. Når mitt navn nevnes tørr de ikke annet
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Da ble det to mnd gratis nett fra CD. Fornøyd. Når mitt navn nevnes tørr de ikke annet Vel, du skal ha takk for hjelpen. Hu ville ikke "krangle" mer på facebook, så hu ringte meg. Da jeg kom med konkrete navn var det liksom helt i orden plutselig. Meeeen, hu ville ikke skrive det på facebook da hu var redd for at alle ville gjøre det samme. Naturlig nok! BTW: Hu hørtes EKSTREMT fin ut på telefonen... JASMINA! Mens på facebook var det: JASMINA!
Sandersen Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Da ble det to mnd gratis nett fra CD. Fornøyd. Når mitt navn nevnes tørr de ikke annet Vel, du skal ha takk for hjelpen. Hu ville ikke "krangle" mer på facebook, så hu ringte meg. Da jeg kom med konkrete navn var det liksom helt i orden plutselig. Meeeen, hu ville ikke skrive det på facebook da hu var redd for at alle ville gjøre det samme. Naturlig nok! BTW: Hu hørtes EKSTREMT fin ut på telefonen... JASMINA! Mens på facebook var det: JASMINA! hu er ikke fin
Sandersen Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 ja, regner med at du ble kobla til teleperformance her i porsgrunn. Har en kamerat i ledelsen der å har vært innom et par ganger. Gått på samme skole har vi også, hehe. om du legger til "lokaj" så kan du bedømme selv.
Jordfræsar Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Da ble det to mnd gratis nett fra CD. Fornøyd. Når mitt navn nevnes tørr de ikke annet Vel, du skal ha takk for hjelpen. Hu ville ikke "krangle" mer på facebook, så hu ringte meg. Da jeg kom med konkrete navn var det liksom helt i orden plutselig. Meeeen, hu ville ikke skrive det på facebook da hu var redd for at alle ville gjøre det samme. Naturlig nok! BTW: Hu hørtes EKSTREMT fin ut på telefonen... JASMINA! Mens på facebook var det: JASMINA! Fint å legge ut alt her da! heh...
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Ja, vil gjerne at flere som skal ha kompensasjon får det jeg! De har logger, så hvis du juger, så ser de det.
knut_olestad Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Det eneste som irriterer av og til i slike tilfeller er hvis du har en drømmebil men sutrer om at du skulle helst fått noe annet i stedet. Litt som de som er 16 år og får iPhone i sort og sutrer fordi den ikke er hvit http://cheezfailbooking.files.wordpress ... -brats.png Som sagt..
Sandersen Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og- ... v-ps51d555 Noen tv-nerder her som kan si meg om dette er et bra kjøp? Ønsker meg et 3d plasma tv, så stort som mulig. men ikke mer en 5-7tusen da jeg skal ha råd til sjenk og konsoll ved siden av også Men så har jeg ikke peil på tv i det hele tatt, skal kun ha det for å spille skyward sword, litt ps3. Også en film i ny og ne. Har ikke tv-kanaler engang Så ikke så skyhøye kriterier.
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/PS51D555XXE/samsung-51-3d-plasma-tv-ps51d555Noen tv-nerder her som kan si meg om dette er et bra kjøp? Ønsker meg et 3d plasma tv, så stort som mulig. men ikke mer en 5-7tusen da jeg skal ha råd til sjenk og konsoll ved siden av også Men så har jeg ikke peil på tv i det hele tatt, skal kun ha det for å spille skyward sword, litt ps3. Også en film i ny og ne. Har ikke tv-kanaler engang Så ikke så skyhøye kriterier. Ja, den duger. I massevis.
e34_driver Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Da ble det to mnd gratis nett fra CD. Fornøyd. Når mitt navn nevnes tørr de ikke annet Vel, du skal ha takk for hjelpen. Hu ville ikke "krangle" mer på facebook, så hu ringte meg. Da jeg kom med konkrete navn var det liksom helt i orden plutselig. Meeeen, hu ville ikke skrive det på facebook da hu var redd for at alle ville gjøre det samme. Naturlig nok! BTW: Hu hørtes EKSTREMT fin ut på telefonen... JASMINA! Mens på facebook var det: JASMINA! Haha, bra det ordnet seg. Er feilen rettet forresten?
Shattered Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Er det normalt at ikke temp.måleren i dashbordet funker?
Anbefalte innlegg