Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Internettledning, altså... Fra modem/router til tuner. Jeg VET ikke om du får det hvis du har parabol, men det regner jeg med. Jeg har nemlig kabel.

Skrevet

Roger. Kjøp deg en bro. Eller ta det via strømnettet. Er ikke så dyrt.

316. Bedre med leie via smart TV som samsungen har. Også får du mulighet til bruke iPad eller plex for filmleie om du ønsker dette. Plex er for Mac vel å merke. Som Rogers Mac mini ;) slepper man styret med tuneren. Merker at jeg burde handle en smartere tv snart. hmm

Skrevet

Ja, det er sant... Men er ikke akkurat mye styr med tuneren, vil jeg si :P! Kjekt å ha en HD PVR i allefall, mtp opptak osv.

Skrevet

Ja, tror ikke jeg trenger internett til tuneren siden jeg har MAC Mini..

Får se hva jeg ender opp med av canal digital eller Rikstv.

Men tenker at hvis det blir canal digital kan jeg vel kanskje like godt kjøpe dreambox siden den koster det samme eller mindre enn Canal digital tuneren?

Tenker da og bare bruke den med originalt canal digital kort...

Skrevet

Men tenker at hvis det blir canal digital kan jeg vel kanskje like godt kjøpe dreambox siden den koster det samme eller mindre enn Canal digital tuneren?

Da ville jeg sett på en med enigma software :) de er gode og dreambox er overprisa. Men du kan også dele Internett fra Mac mini til tuneren.

Naaaj. Good najt

Skrevet

Da ville jeg sett på en med enigma software :) de er gode og dreambox er overprisa. Men du kan også dele Internett fra Mac mini til tuneren.

Naaaj. Good najt

Good night!

Men fortell meg gjerne mer på en PM i morgen :)

Og jeg kan altså dele med kabel fra mac minien? hmm :-k

Skrevet

Må nesten spørre i denne tråden, da det er eneste denne tråden som det er folk i på denne tiden :P

Noen som vet hvor jeg kan få tak i M- stoffmatter til E36? Slike det står ///M midt på mattene?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...