Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utfordring fra ei venninne av dama:

småbil, max 50.000,- driftsikker, start og kjør, 0 problemer.

Hva er det en bør se på da?

Mitsubishi Colt, Toyota Yaris, VW Polo?

Kan det fungere med fransk, som Renault Clio eller Peugeot eller er det å be om trøbbel?

Skrevet

De tre første du nevnte er vel nogenlunde trygge greier. Ville fortsatt styrt unna fransk selv om mange mener de har kommet seg. Min erfaring tilsier noe annet.

Skrevet

Er jo mye av det som styrer priser internasjonalt... En grunn til at CL600 o.l. ikke koster en dritt i utlandet, er at deleprisene fortsatt koster like mye som en multimillionbil... Og da daler bruktprisene ned...

Har sett litt av samme samtaleemne på amerikanske forum også. Mange styrer unna E39 M5, Evo IX og mange andre gromme biler som ikke koster en dritt lenger, fordi driftskostnadene blir for grove.

Skrevet
Er jo mye av det som styrer priser internasjonalt... En grunn til at CL600 o.l. ikke koster en dritt i utlandet, er at deleprisene fortsatt koster like mye som en multimillionbil... Og da daler bruktprisene ned...

Har sett litt av samme samtaleemne på amerikanske forum også. Mange styrer unna E39 M5, Evo IX og mange andre gromme biler som ikke koster en dritt lenger, fordi driftskostnadene blir for grove.

Evoene går jo evig de også :D Har de kun inne på service vi, aldri noe tull. Har hatt inne en som gikk litt rufsete og dro litt dårlig, men det var bare lambdaen som var gåen :lol:

Veldig driftsikre biler, men dog uhyrlig kjedelige innvendig. Er jo bare en lancer med 4x4 og "litt" mer hester :P

Samme understell forøvrig, eneste forskjell er en avstiver forann og en bak under + tårnstag.

Skrevet

Det må vel lekke en plass da? Parker den innendørs på en tørr plass (parkeringshus f.eks), stikk innom kondomeriet og kjøp favorittdildoen din, og når du er ferdig ser du under hvor det lekker fra. Så ser du i området rundt der om du finner noe lekkasje. Morkne slanger, dårlige innfestinger osb.

Skrevet
Det må vel lekke en plass da? Parker den innendørs på en tørr plass (parkeringshus f.eks), stikk innom kondomeriet og kjøp favorittdildoen din, og når du er ferdig ser du under hvor det lekker fra. Så ser du i området rundt der om du finner noe lekkasje. Morkne slanger, dårlige innfestinger osb.

:lol::lol::lol:

Har sett nedi der, er ingenting som lekker. Men kan være en morken slange, ja!

Skrevet
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213023

Hjelp, noen? :P Lukter bensin av hele bilen, til og med når den står stille.

Kan du vennligst slutte å spamme? Det er skikkelig irriterende merker jeg!

Du har jo tråden i teknisk, tenk hvis alle som slet med bilen skulle spamme like mye som det du gjør.

#-o:roll:

Hvis det lukter bensin og du ikke skjønner greia, putt den på verksted/spør en kyndig kompis.

Synes at tulletråden er veldig underholdende, blir nesten litt glad hver gang jeg har etpar sider å ta igjen :oops: Vil jeg lese om folks biltrøbbel leser jeg teknisk, dette er tulletråden \:D/

Skrevet

Yey fått liv i HTC fisken min igjen, etter flere timer i stekeovnen, hårføneren og hele kvelden i en sko med 4 slanger med koande varm luft fra tørkeren så er den neesten fin igjen :)

Ikke noe fukt bak skjermen hvertfall.... men virker som vibrasjonen i telefonen har tatt kvelden.. får gi den et par dager ellers går vell det på garantien? Må jo ha vibrasjon på tlf.. :P

Skrevet
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=213023

Hjelp, noen? :P Lukter bensin av hele bilen, til og med når den står stille.

Kan du vennligst slutte å spamme? Det er skikkelig irriterende merker jeg!

Du har jo tråden i teknisk, tenk hvis alle som slet med bilen skulle spamme like mye som det du gjør.

#-o:roll:

Hvis det lukter bensin og du ikke skjønner greia, putt den på verksted/spør en kyndig kompis.

Synes at tulletråden er veldig underholdende, blir nesten litt glad hver gang jeg har etpar sider å ta igjen :oops: Vil jeg lese om folks biltrøbbel leser jeg teknisk, dette er tulletråden \:D/

Er dette mer underholdene da nytern?

903c8dbc1aca294650ba02cf35e193c66e2e3632_m.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...