-Roger- Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er det virkelig noen her som er så ufattelig korttenkte at dere velger basert på bagateller som bilavgifter, bensinpriser, veiutbygging og fotobokser? Ville jo vært litt rart hvis det virkelig ikke var en eneste som stemmer FRP på et så stort BMW forum...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er vel mange etnisk norske som også begår voldtekts forbrytelser... Og var visst en etnisk norsk person som begikk ugjerningene på utøya. Frp hadde nok ikke klart å unngå det... Ja det er mange etniske Norske også ja, men innvandrere som kommer hit for å være kriminelle har ingenting her i landet å gjøre! Og at Breivik var Norsk har ikke noe med saken å gjøre, annet enn at jeg tror det kunne vært unngått med en annen regjering en AP! Er det virkelig noen her som er så ufattelig korttenkte at dere velger basert på bagateller som bilavgifter, bensinpriser, veiutbygging og fotobokser?Tror kanskje enkelte hadde hatt godt av en tur ut av landet for å få litt perspektiv på hvordan ting faktisk kan være, og hvor godt man faktisk har det her i landet. Jovisst er det ting som kunne vært gjort annerledes, men jevnt over synes jeg politikerene i Norge har gjort en relativt god jobb, Ja jeg er i såfall korttenkt! Jeg bryr meg overhodet ikke om politikk annet en det som angår meg i hverdagen! Det være seg bilavgifter, vei, mat avgifter og skatter, hvor sykt er det f eks ikke med arveavgiften! Man kan ikke telle på en hånd de gangene man må betale skatt av penger man allerede har betalt skatt av, og hvorfor skal staten ta en million mer for en M5 enn hva staten i Sverige gjør? Hvorfor skal asylsøkere få grat Men vi er heldige her i landet, ikke tvil om det!
Markus E30 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Edit: Det å si at Utøya tragedien kunne vært unngått hvis FRP satt ved roret er bare så ufattelig lavmål.. Bekrefter bare fordommene jeg har mot folk som stemmer på dette partiet. Det er jo ikke det. Det er jo fakta at Breivik ville svekke AP som sitter makta. Han var jo FRP mann selv.
Nytern Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Nå er jeg spent på hvordan du selv tolker det du nettopp sa.. Mener du at AP har seg selv å takke for 22.Juli? Sist jeg sjekka var Norge enda ett fritt land. Her kan vi si og mene det vi vil, det gagner dere FRP folk også. Det betyr derimot IKKE at man skal kunne slakte ungdommer fordi man ikke er enig i politikken de fører... Skulle forøvrig ønske at vi kunne slippe å diskutere dritt som dette i tulletråden.
wicky124 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Sååå.... det er frp-medlemmer som står bak pedofili saker, horekjøp, utøya massakren... Men likevel skylder man på innvandrere og AP?
Markus E30 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Nå er jeg spent på hvordan du selv tolker det du nettopp sa..Mener du at AP har seg selv å takke for 22.Juli? Sist jeg sjekka var Norge enda ett fritt land. Her kan vi si og mene det vi vil, det gagner dere FRP folk også. Det betyr derimot IKKE at man skal kunne slakte ungdommer fordi man ikke er enig i politikken de fører... Skulle forøvrig ønske at vi kunne slippe å diskutere dritt som dette i tulletråden. Nei var ikke det jeg så. Breivik ville ta AP. Det har vel du fått med deg og? Vis ikke så var det det han ville. Ungdommen er jo framtiden. For å svekke framtiden til AP gjorde breivik det han gjorde. At Norge er et fritt land, ja selvfølgelig, men breivik er syk i hode så tror ikke han brydde seg så mye om det. Stemmer selv heller ikke FRP og sier heller ikke at det breivik gjorde var rett men er jo fakta.
Nytern Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Over til noe litt mer konstruktivt. Meg som 9åring:
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Nå er jeg spent på hvordan du selv tolker det du nettopp sa..Mener du at AP har seg selv å takke for 22.Juli? Sist jeg sjekka var Norge enda ett fritt land. Her kan vi si og mene det vi vil, det gagner dere FRP folk også. Det betyr derimot IKKE at man skal kunne slakte ungdommer fordi man ikke er enig i politikken de fører... Skulle forøvrig ønske at vi kunne slippe å diskutere dritt som dette i tulletråden. Tipper han mener at om FRP satt med makten, hadde ikke Behring Breivik bygd seg opp det store hatet mot AP. Han hadde sikkert skutt noen andre, for en annen grunn, kanskje tilogmed FPU-politikere, men Utøya hadde nok neppe skjedd tror jeg også.
Nytern Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg bare skjønner ikke hvorfor dere tenker på denne måten.. Det er i mine øyne ikke relevant i det hele tatt.
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg stemmer ikke FRP. Altså, ingen legger skylden på AP her. Det er ene og alene ABB som har gjort dette. Men se for deg følgende: AP er et lite filleparti på størrelse med KrF. FrP styrer i mange år, og fører en ganske stram innvandringspolitikk. AP skriker fra sidelinjen om å slippe inn flere innvandrere, men de er så marginale at ingen hører på de. Tror du ABB hadde sett seg ut AUF på utøya som sitt mål da? Han er jo forstyrret, så han hadde sikkert vert besatt på en annen hjertesak. Men Utøya hadde nok aldri hendt. Dette er IKKE det samme som å legge skylden over på AUF eller AP, ei heller å ta skylden vekk fra ABB. Blir det samme som å si at om det ikke fantes barn i verden, hadde ikke pedofili vert et problem. Det betyr ikke at man legger skylden på barna.
S.Hafsmo Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Ja jeg er i såfall korttenkt! Jeg bryr meg overhodet ikke om politikk annet en det som angår meg i hverdagen! Det være seg bilavgifter, vei, mat avgifter og skatter, hvor sykt er det f eks ikke med arveavgiften! Man kan ikke telle på en hånd de gangene man må betale skatt av penger man allerede har betalt skatt av, og hvorfor skal staten ta en million mer for en M5 enn hva staten i Sverige gjør? Hvorfor skal asylsøkere få grat Men vi er heldige her i landet, ikke tvil om det! Det er jo litt synd at du tar absolutt alt det andre som angår din hverdag for gitt da. Vedr. arveavgift er jeg 100% enig, men du forstår sikkert like godt som meg, at de millionenene som kommer inn ifa. arveavgift må da tas inn andre veier? Hadde det vært opp til meg, skulle alle i Norge betalt litt mere skatt, slik at man kan kutte ut avgifter som arveavgift, og tilogmed kanskje litt bilavgifter. Spre utgiftene litt.
Concep Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Jeg stemmer FRP på grunn av att de appelerer til meg og det JEG bryr meg om. Og ja bil politikken deres er hovedgrunnen til det, da det er det jeg brenner for. Og som alle andre Nordmenn tenker jeg kun på meg selv... Dere som sier att landet går til helvette med frp er jo skrullete, Høyre ville garantert hatt noe dem skulle sagt dersom den høyre siden av politikken skulle styrt landet, og når det gjelder velferd osv så er jeg veldig enig med høyre. Tror høyre og frp i regjeringen ville gjort mye ( FOR MEG )... hehe
Yngvejos Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 E30en fikk seg en ny venn idag. Pappas e82 120i. Den hadde 60km på telleren når jeg tok den på prøvetur. Begynner å helle litt mot e82 istedet for e90 nå
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Det å kalle andre mennesker for ensporede bare fordi de har ett annet politisk syn synes jeg er lavmål! Ja vi lever i ett fritt land og har lov å mene hva man vil UTEN å bli kalt ensporet eller lavmålet! At andre skal dømme meg opp og ned bare fordi jeg har annet syn på politikken og andre behov satt høyere, det synes jeg vitner om personer med utrolig lite vett og forstand i skallen!
Concep Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Det å kalle andre mennesker for ensporede bare fordi de har ett annet politisk syn synes jeg er lavmål! Ja vi lever i ett fritt land og har lov å mene hva man vil UTEN å bli kalt ensportet eller lavmålet! At andre skal dømme meg opp og ned bare fordi jeg har annet syn på politikken og andre behov satt høyere, det synes jeg vitner om personer med utrolig lite vett og forstand i skallen! Amen
Anbefalte innlegg