Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk takk. La oss se om jeg er nerd nok til å lagre det som avatar da.. :P

Programmet Photofiltre (shareware - søk på google) er enkelt og praktisk når man skal lage avatarer i riktig størrelse (120 x 90 pixels og maksimalt 12 kB).

Skrevet

Aha, det var ett smart program!

Takker, Fredrik..

Søkte opp Alvdal på youtube og fant følgende:

Ca 1min uti klippet kommer det en staut kar kjørende med kjerring og lånte unger i baksetet.

Er ett kort blaff av Ladaen litt senere også.

Gøy å ha videobevis som støtter opp under min påstand om at Lada bygger helt vanvittige burnebiler :roll::lol:

Skrevet

Håhå, jada!

Det tok litt av, utad ser den ut som ett produkt av en litt rar vodkadrøm. Inni skjuler det seg en trofast liten sliter :)

Heldigvis ser flesteparten humoren :wink:

Skrevet

Hehehe... King Kurt husker jeg. The Clash var imidlertid store på den samme tiden og de var mer min stil... :)

Tror faktisk det var du som linket den King Kurt ganske tidlig i tulletråden v.1 for noen år siden. Men er ikke helt sikker, uansett så har den funnet plass på youtube-favoritter blant mange andre.

The Clash er konge. Favoritten er London Calling og den spilles ofte :)

Skrur vi tiden litt tilbake har vi The Who. Jeg er ikke veldig fan av de, men noen bra har de. For eksempel My Generation. De stammer litt og det synes jeg er kult siden jeg faktisk stammer litt selv iblant.

Flere gamle gode:

http://youtu.be/QexOuH8GS-Y

Skrevet

Skrur vi tiden litt tilbake har vi The Who. Jeg er ikke veldig fan av de, men noen bra har de. For eksempel My Generation. De stammer litt og det synes jeg er kult siden jeg faktisk stammer litt selv iblant.

Flere gamle gode:

http://youtu.be/QexOuH8GS-Y

Jeg er litt for ung til å ha fått med meg The Who, men da de på Live 8 i 2005 spilte stort sett alt annet av scenen med Won't Get Fooled Again skjønte jeg hva all snakken handlet om. Utrolig at gutta var rundt 60 på dette tidspunktet. Clapton er alltid stor... han er helt klart en av favorittene... :)

Skrevet
Amrikadamer!

Det er rart med det men man kan liksom se det på dem hvor de kommer ifra. Samme med damer fra Russland eller østeuropa, de kan være jævlig fine, men på en Russisk måte :)

Ja jeg slet med å se mange vakre når jeg var på tur i 2 uker. Følte jeg var i himmelen når jeg landa på gardermoen igjen. Vi er heldige her i lille Norge ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...