Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt strengt, men om du hadde fått en advarsel, hvor lang tid hadde det gått før du hadde sladdet igjen da? 10 min? Har sett slike advarsler, de virker ikke. Da skryter man og ler av at man slapp unna, så ere på ann igjen.

Skrevet

Ja det velger man jo selv det 316. Hadde der polizei kommet og gitt meg en skjennepreken hadde jeg tatt det til betrakning. Hadde det feks gitt 5 prikker er det ikke mange gangene det hadde tatt før lappen var long gone..

Skrevet
Ja det velger man jo selv det 316. Hadde der polizei kommet og gitt meg en skjennepreken hadde jeg tatt det til betrakning. Hadde det feks gitt 5 prikker er det ikke mange gangene det hadde tatt før lappen var long gone..

Det er noe jeg kan være enig i :) Men da selvfølgelig vil plass og tid spille inn. Altså om det er i et nabolag eller en øde parkeringsplass.

Skrevet
Sto der i 40min å diskuterte.. Men kom ingen vei, og av erfaring så har jeg lært å nekte beslaget :)

Får den igjen om 3 uker skal du se, er så tynt grunnlag dem har at det ikke skjer noe trolig..

Har du ikke lappen? :o glem at du får låne civicen igjen a!

Skrevet
Sto der i 40min å diskuterte.. Men kom ingen vei, og av erfaring så har jeg lært å nekte beslaget :)

Får den igjen om 3 uker skal du se, er så tynt grunnlag dem har at det ikke skjer noe trolig..

Mista den i går tror jeg :P

Skrevet

Mista den i går tror jeg :P

Den mista jeg først igår ja Tzunami..

Skrevet

Faktisk helt fail... [-X

På andre siden av dammen ser veldig mange Corvette entusiaster på C5 som Caddyen du går over til når du blir pensjonist(litt som e65 kanskje :P )....

C6 er derimot veldig godkjent, men de koster også "litt" mere... #-o

Er vel generelt uinteressant for meg hva folk over dammen tenker.. Jeg synes den corvetten var RÅ! og thats it :) Er mange som ser på 850 som en fail også, en bil som aldri burde blitt laget... men det bryr vel ikke deg heller regner jeg med? :)

E31 var jo så absolutt det også :wink:

Når det gjelder Corvette C5 så er den vel en bedre bil enn C4 på de fleste måter. Aldri prøvd en selv, men man ser at den er langt større en C4. Nesten ett litt klumpete utseende etter min mening. C6 ble en vesentlig forbedring, selv om de droppet vippelyktene. Mange som mente at C5 ble for fokusert på komfort, men smak og behag er jo veldig individuelt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...