Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebroren til dama kom hjem i natt med en av mine desidert drømmebiler..

Dodge ram SRT-10!! Har glist som en guttunge siden idag tidlig når han kjørte meg til jobb:D

Skrevet

Aldri vært fan av blått interiør jeg altså. Sett det flere ganger i virkeligheten. Får det ikke til å gro inn i sjela mi :P

Mer fan av beige, sort, rødt osv. Men ikke blått. MØRKE blått kan gå, men da skal det være mørkt. Haha.

Skrevet

Jeg synes det kommer helt ann på hvilken bil interiøret er i. I en E24 skal jeg enten ha sort eller blått skinn! Brunt eller beige er helt uaktuelt for min del, men det er en smaksak som de fleste bør være voksene nok til å forstå.

I mine øyne var bilen i linken perfekt :)

Skrevet
Jeg synes det kommer helt ann på hvilken bil interiøret er i. I en E24 skal jeg enten ha sort eller blått skinn! Brunt eller beige er helt uaktuelt for min del, men det er en smaksak som de fleste bør være voksene nok til å forstå.

I mine øyne var bilen i linken perfekt :)

Den du linket til var vannvittig pen, men du har vel tid til å vente til den perfekte med sort skinn legges ut? Kanskje du syns at blått er pent, men jeg vet at hvis jeg hadde kjøpt en slik bil så måtte alt ha vært perfekt. Iallefall når man skal putte en god del penger inn i den.

Ingenting er vel verre enn å tenke at man kanskje skulle ventet noen mnd lengre hver gang man setter seg inn i den nyinnkjøpte drømmebilen.

Skrevet
Å du skjønne :D

http://www.mobile24.no/autos/details/13 ... MW-635CSi-

Hvis jeg ikke kommer på jobb i morgen så kan det være jeg i løpet av natten har satt meg i bilen og satt kursen mot Nederland, iallfall hvis kompisen min savner bilhengern sin :wink:

Hvitt, blått, grønt og gult interiør klarer jeg ikke, men av forskjellige årsaker. Hvitt er direkte upraktisk og gir meg "amerika" følelse på en gal måte. Grønt blir for 70-talls retro idag. Blått og gult interiør er bare ikke meg.

Sort interiør er alltid det enkleste og tåler tidens moteendringer godt. Hvorvidt rødt interiør (blodrødt) er passende avhenger av bilen. Det blir helt feil i E46 og E39, men i f.eks en sort E85 Z4 er det griselekkert. Beige og mokkabrunt interiør er veldig klassisk (britisk)... en litt eldre mørkegrønn Jaguar er f.eks helt avhengig av et slikt interiør for å komme 100% til sin rett. Smak og behag, men etterspørselen og prisen på bilene følger nogenlunde dette mønsteret.

Forøvrig er det litt trist å se at E24´ene nå nærmest dumpes på markedet. De oppnår sannelig ikke høye priser i forhold til f.eks motorsterke E30 modeller. Eldre BMW´er er dessverre ikke like attraktive som tilsvarende Mercedes-Benz modeller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...