Julianv Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg bruker allerede briller... briller og 3D er bare feil. Det kommer TV'r uten, derfor!For å ta et nerdespørsmål her siden det er så mange IT mennesker i tulletråden Er CanalDigital sin DNS potte treig? Endra til Hafslund sin nå for å teste, og det er jo som natt og dag kontra CD. Har tidligere brukt OpenDNS og merkbar forskjell der også. Merker ikke noe tregheter her, men forklare meg hvordan jeg endrer dns så skal jeg med glede dele all kunnskap jeg klarer å suge fatt i Ingen enorm treghet i seg selv, men jeg er en smule nøyaktig på diverse saker! Fungerer sikkert ypperlig for mange. Responsen kan være bedre og den ble bedre Hvordan du endrer dns? Det er litt avhengig av hva slags ruter/modem du har for eksempel. Hva slags ruter har du? Kabel eller adsl? Har kabel jeg, med "nye" boksen dies. Kan faen ikke gjøre en dritt på den. Kan ikke sette den i bridge heller. Men har nå 70mbps
hermanoo90 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Hvis man kjøper Alpine interiør (e30) og det er en hull i stoffet på en av sidestøttene nederst. hvis du tenker at du sitter i førerstolen så er hullet til venstre for venstrelåret ditt, er det noe man får fiksa?
bcRichard Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Jeg lurer på hvordan det står til med e36'n jeg hadde som 19-20 åring, så hadde vært kjekt om noen har sett noe til den. Det er en calypsorot (tror jeg, burgunderrød) E36 91 320i med uoriginal M-styling og grått skinninteriør. Den ble solgt til Harstad, så godt mulig den går i nord fremdeles og har skiltnr AR 69322.. Skal se etter en med det reg.nr når jeg er ute å "loder"
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Har kabel jeg, med "nye" boksen dies. Kan faen ikke gjøre en dritt på den. Kan ikke sette den i bridge heller. Men har nå 70mbps Men har du en ruter kobla på den som deler internetttttetttt? I den setter du bare ny dns. OpenDNS er fin fin for eksempel: http://www.opendns.com/ Har 70 selv forresten...
Kjennern Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Har kabel jeg, med "nye" boksen dies. Kan faen ikke gjøre en dritt på den. Kan ikke sette den i bridge heller. Men har nå 70mbps Men har du en ruter kobla på den som deler internetttttetttt? I den setter du bare ny dns. OpenDNS er fin fin for eksempel: http://www.opendns.com/ Har 70 selv forresten... Get er ganske bra på dette. Fikk 100/10 til en ok penge med public ip rett inn
Jordfræsar Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Får faktisk 69.66/9.83 (for å være nøyaktig) tatt med en klype salt. www.speedtest.net
Markus E30 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Hvis man kjøper Alpine interiør (e30) og det er en hull i stoffet på en av sidestøttene nederst. hvis du tenker at du sitter i førerstolen så er hullet til venstre for venstrelåret ditt, er det noe man får fiksa? Vill jeg tro
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Men hva med bilen til kompisen din da? Skilter? Holder på med å ordne den
M|Fjeld Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Da fikk jeg førerkortet tilbake Tok ikke lange tida Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Grattis, hjelper du meg og eller Ja jøss.. Det kan du tru
Zibiri Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Da fikk jeg førerkortet tilbake Tok ikke lange tida Sent from my GT-I5700 using Tapatalk Grattis, hjelper du meg og eller Tjaa kan vell godt det forsåvidt, når passer det? Herlig, ser frem til og få tilbake min og iløpet av uka også
-Roger- Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg lurer på hvordan det står til med e36'n jeg hadde som 19-20 åring, så hadde vært kjekt om noen har sett noe til den. Det er en calypsorot (tror jeg, burgunderrød) E36 91 320i med uoriginal M-styling og grått skinninteriør. Den ble solgt til Harstad, så godt mulig den går i nord fremdeles og har skiltnr AR 69322.. Skal se etter en med det reg.nr når jeg er ute å "loder" Flotters
Fredrik Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Svinesund: Fem nordmenn i en Audi Quattro, underveis til et rallystevne i Sverige, ble stoppet av polisen på den svenske siden av Svinesund. Bertil som var dagens politimann stopper dem og sier, - "Det är förbjudet att ha fem personer i en Quattro, Quattro betyder fyra." - "Quattro er jo bare bilmodellen." svarer nordmannen oppgitt. "Se her er vognkortet, det står at bilen er sertifisert for fem......." ...- "Hå-hå... tag inte den!" svarer Bertil. - "Quattro betyder fyra. Ni har fem I bilen och bryter därmed lagen." Nordmannen mister nå besinnelsen og skriker, - "Du din forbannade tomsing! Få sjefen din hit... jeg forlanger å få snakke med en mer intelligent person! - "Tyvärr," svarer Bertil, - "Göran er upptagen med två personer i en Fiat Uno Hehehe.... jeg har selv opplevd en variant av denne historien for mange år siden... Jeg og en venn var på vei fra Tyskland til Norge via Sverige. Litt entusastisk kjøring var det vel på landeveiene oppover mot Riksgrensen, men ikke grove fartsovertredelser. Det er litt begrenset hva man på relativt korte forbikjøringsstrekninger kan klare med en Porsche 924. Vel... vi ble stoppet av politiet noen hundre meter før grensen. Politimannen ba om førerkort og vognkort samt spurte hvorfor vi kjørte så mye i venstre veibane (!). Min venn så ut som et stort spørsmålstegn før han svarte at dette umulig kunne stemme iom. at venstrekjøring i Sverige ble opphevet allerede i 1967 og at motkjørende trafikk ikke gjorde det attraktivt å bestride dette faktum. Joda, men vi var observert kjørende i venstre veibane og det var ikke bra. Javel... det må ha vært da vi var på vei sydover mot kontinentet det da svarte min venn. Ikke ta den tonen sa politimannen.... vi vet at du har kjørt i venstre veibane. Det har jeg jo svarte min venn, men ble dette forbudt i 1967... eller hva er problemet? Hva har jeg gjort galt som medfører at jeg må bruke tid på å snakke om venstrekjøringen som i Sverige ble opphevet i 1967? Politimannen slår deretter kontra og spurte om vi ikke kjørte for fort siden vi kjørte så mye i venstre veibane? Nei.... det kan jeg ikke huske at vi har gjort svarte min venn. Noen forbikjøringer har vi vel på samvittigheten, men ikke mer enn hva som er normalt når man kjører Porsche. Klokken begynner å bli mange... vi har en lang tur hjem... kan vi kjøre videre nå? ... Det kunne vi og med dette var forhøret over.
fish Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Jeg lurer på hvordan det står til med e36'n jeg hadde som 19-20 åring, så hadde vært kjekt om noen har sett noe til den. Det er en calypsorot (tror jeg, burgunderrød) E36 91 320i med uoriginal M-styling og grått skinninteriør. Den ble solgt til Harstad, så godt mulig den går i nord fremdeles og har skiltnr AR 69322.. Skal se etter en med det reg.nr når jeg er ute å "loder" Da må du nok ta ferga over til djæveløya. Den står registrert på en relativt ung fyr fra Ibestad. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.208689,9.608802 Sent from my iPhone using Tapatalk.
asv Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 !Jaggu meg nesten bedre enn originalen! (hahahaha)
Anbefalte innlegg