Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Visste ikke om jeg skulle poste den her eller i samlivstråden...

En ung buktaler har en kveld en forestilling i en liten by. Med dukken på fanget. Han starter som vanlig med sine dumme blondinevitser.

Plutselig spretter en blond kvinne på 4. rad opp på stolen sin og begynner å rope:

- Jeg har hørt nok av sånne dumme blondinevitser. Hva får deg til å tro at du kan stigmatisere kvinner på den måten? Hva har fargen på en kvinnes hår å gjøre med hennes verdi som menneske? Det er karer som deg som gjør at kvinner som meg ikke blir respektert i arbeids- og samfunnslivet, og får utnyttet vårt potensiale til fulle. Det er fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskriminere oss. Ikke bare blonde kvinner, men kvinner generelt... OG ALT I HUMORENS NAVN!

Den etter hvert litt flaue buktaleren begynner å beklage, og da roper kvinnen:

Du holder deg unna dette, jeg snakker med den lille drittsekken på kneet ditt....

He he, må bare gå ut ifra dette er en vits....

Skrevet
Skal hilse fra Knut, han sitter på dag 4 uten nett.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Si at vi har det driiiiiitkult på bimmers om dagen!

Sent from my Super SS Rally GT Fastback Hardtop Sprint.

Skrevet

Det er så fordømt unødvendig! En kjerring rygget inn på gårdsplassen her for å snu i stad, helt greit det tenkte jeg da jeg så det fra kjøkkenvinduet! Men i de ho skal kjøre ut så spinner ho på noe is og reagerer ikke med å slippe gassen, men ho gir full spiker! Spinner seg av isen og over beleggningsteina i oppkjørselen, med PIGGDEKK :shock: Alle vet jo at man skal være forsiktig med piggdekk og beleggningstein :roll:

Tok bilnummeret og vurderte å ringe, men det var jo helt sikker ikke med vilje at ho spant. Men likevel så jævlig irriterende å måtte styre med å snu de steina med riper til våren. I en verden med krig og elendighet så er dette bare en filleting, men det er nå enn jeg som må snu de jævla steina og fuge opp på nytt :evil:

Skrevet
...

Beleggningsstein ja... Jeg måtte selv snu noen hos min far da jeg hadde BMWen, stod fast i innkjørselen og spant. Ikke pent om sommeren. Men han spinner like mye selv med Audien så nå har vi gitt opp. Det er ikke så nøye, sålenge ugresset i mellom blir tatt jevnlig :) Bruker fugesand, men likevel kommer det litt igjennom.

Når det er sagt er det litt moro at de vi kjøpte beleggningsstein hos ville komme til oss å ta bilde av innkjørselen for å bruke dette i brosjyren dems, det var jo hyggelig.

Like lett tok ikke min mor på det når jeg veltet en 10L bøtte med oljemaling på plattingen, for så å spyle alt ned i blomsterbedet hennes. :roll:

Skrevet

Har en bil som skulle vært EU-godkjent innen 30.11 - siste frist før den blir begjært avregistert er da 31.1 (2mnd pga de nye reglene). Hvis jeg da setter den på EU-kontroll nå innen 31.1, vil jeg da få enda en ny frist for etterkontroll for å fikse feil (den går ikke igjennom)?

Skrevet

Nei den må være ferdig eu-ok innen 31 januar.. men politiet er som regel "greie" om du har vært på kontroll og du blir stoppet innen rimelig tid og uten store farlige mangler..

Skrevet
Jeg lurer på hvordan det står til med e36'n jeg hadde som 19-20 åring, så hadde vært kjekt om noen har sett noe til den. :)

Det er en calypsorot (tror jeg, burgunderrød) E36 91 320i med uoriginal M-styling og grått skinninteriør.

Den ble solgt til Harstad, så godt mulig den går i nord fremdeles og har skiltnr AR 69322..

Skal se etter en med det reg.nr når jeg er ute å "loder" :D

Fant bilde som han jeg solgte den til har lagt ut en liten stund etter han kjøpte den:

BMW1.jpg

BMW4.jpg

BMW3.jpg

Skrevet
...

Beleggningsstein ja... Jeg måtte selv snu noen hos min far da jeg hadde BMWen, stod fast i innkjørselen og spant. Ikke pent om sommeren. Men han spinner like mye selv med Audien så nå har vi gitt opp. Det er ikke så nøye, sålenge ugresset i mellom blir tatt jevnlig :) Bruker fugesand, men likevel kommer det litt igjennom.

Når det er sagt er det litt moro at de vi kjøpte beleggningsstein hos ville komme til oss å ta bilde av innkjørselen for å bruke dette i brosjyren dems, det var jo hyggelig.

Like lett tok ikke min mor på det når jeg veltet en 10L bøtte med oljemaling på plattingen, for så å spyle alt ned i blomsterbedet hennes. :roll:

Hehe, fort gjort :D

Ja ugresset må taes hvis ikke ser det shabby ut, driver selv å etterfuger og plukker ugress! Asfalt hadde vært mer praktisk og enkelt men det er ikke på langt nær så fint som beleggningstein! Men man må være mer forsiktig, har allerede snudd noen stein etter min kompis sin bensin lekkende E34 var på besøk i sommer :roll:

Skrevet
Dagens dyst, fire! timer snømåking unnagjort. Kjenner ikke noen plass at vi trenger mer snø her nå..

snø? hva er det ;P? null snø her :P,

har måkt snø i totalt 1min denne vinteren, dvs jeg måka rett ved døra en gang :mrgreen:

Skrevet
...

Hehe, fort gjort :D

Ja ugresset må taes hvis ikke ser det shabby ut, driver selv å etterfuger og plukker ugress! Asfalt hadde vært mer praktisk og enkelt men det er ikke på langt nær så fint som beleggningstein! Men man må være mer forsiktig, har allerede snudd noen stein etter min kompis sin bensin lekkende E34 var på besøk i sommer :roll:

Har dere ikke en duk under da?

Skrevet
Clerion: hadde vært sykt hvis dere kler dere som harde muslimer, og frustrerer tyrkerne ved at dere ikke kan de hundrevis av normene som følger med slike klær... :P

Hmmm, jojo. Men Moskeene på slike steder er åpne for "alle" Med visse krav til klær, tildekking av hår etc. Er det ikke da genialt om man kjøper seg klær som de går i? DA må det vel være greit?:D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...