Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Huff, tre kompiser som har fått bilen sin ripet opp i natt. En firmabil, en splitter ny Skoda Octavia og en ganske ny Audi RS4... At folk ikke kan la andres ting være i fred.

Sånt er så forferdelig unødvendig og fustrerende! Tror det er mye misunnelse ute å går blandt de som gjør slikt, en bekjent fikk ripa opp sin Chevy Tahoe av noen misunnlige polakker!

hva om du såret noen polske medlemmer på forumet nå?

Skjerp deg Wicky! Dette har ingenting med saken fra tidligere i dag å gjøre og kan ikke sammenliknes.

Skrevet

Sånt er så forferdelig unødvendig og fustrerende! Tror det er mye misunnelse ute å går blandt de som gjør slikt, en bekjent fikk ripa opp sin Chevy Tahoe av noen misunnlige polakker!

hva om du såret noen polske medlemmer på forumet nå?

Skjerp deg Wicky! Dette har ingenting med saken fra tidligere i dag å gjøre og kan ikke sammenliknes.

Det har skrevet her er 100% rasistisk, så det er nok du som burde skjerpe deg. [-X

Skrevet

Det har skrevet her er 100% rasistisk, så det er nok du som burde skjerpe deg. [-X

Forklar hva som er rasistisk med det! Bilen ble ripet opp av noen som viste seg å være fra Polen, kunne like godt ha vært nordmenn eller noe annet. Jeg har ikke snakket nedlatende om polakker! Er avisene rasistiske hvis de f eks etterlyser en østeuropeer etter en ugjerning?

Snakk om å kalle en spade for en gravemaskin #-o

Skrevet

Sludder... det eneste ved Fredriks uttalelse som er tvilsomt er om polakkene evt. var misunnelige (forutsatt at det er bekreftet at det var polakker som ripa opp bilen). Poenget her er at en bil ble ripa opp. Fredrik bare refererer til en annen historie der en bil ble ripa opp av polakker (må vi tro at er korrekt).

Skrevet
Så fredrik90 snakket med disse polakkene? de innrømmet at de var skikkelig sjalue?!

Det er jo akkurat det jeg også setter et spørsmålstegn ved... :-s

Skrevet

Er ikke Polen landet i Europa med flest millionærer ift innbyggertall?

Jeg liker polakker. Sosiale folk som tør å drite seg ut, som bygger mye av Europa og som har jobba seg opp fra økonomisk grøft til å ha relativt bra og stabil økonomi.

Skrevet

Forklar hva som er rasistisk med det! Bilen ble ripet opp av noen som viste seg å være fra Polen, kunne like godt ha vært nordmenn eller noe annet. Jeg har ikke snakket nedlatende om polakker! Er avisene rasistiske hvis de f eks etterlyser en østeuropeer etter en ugjerning?

Snakk om å kalle en spade for en gravemaskin #-o

Beklager, men jeg var ikke klar over at dere faktisk visste at det var polakker. Likevel så hadde det ikke vert første gang du hadde ropt høyt om øst-europeere. Men når dere faktisk visste identiteten til vedkommende så er saken en annen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...