Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer for lite driiiiiit i Norge når folk fyrer opp pga slike bagateller...

Har opplevd noe rart. Ryggelysa på E28en gikk tidligere bare på en gang hver 4. - 5. gang. Men de siste par dagene går de på hver eneste gang.Hva har skjedd??

Skrevet

Mer hyppig bruk vil jeg tro.. Har eid nok gamle biler til å vite at sånne småting ofte løser seg selv bare bilen opplever regelmessig bruk ei stund :)

Skrevet
Mer hyppig bruk vil jeg tro.. Har eid nok gamle biler til å vite at sånne småting ofte løser seg selv bare bilen opplever regelmessig bruk ei stund :)

Helt riktig :)

Har hatt mange ting på E24n min som bare løser seg selv ved bruk :)

På S124n min har bakruteviskeren blitt bedre og bedre :)

Hmm kom nettopp hjem fra byn, hvordan kan en jente bli overbevist om at jeg er fra Hedmark ved at jeg snakker breit Oslo østkant dialekt? Hun smelta..

Skrevet

Okey... datt ut av en svett 230E sammen med noen andre i ett fluktforsøkt tidligere i kveld i 40-50kmt og venstre foten min ble kjørt over i ttilleg til at jeg skrapa halve kroppen så jeg har brannsår oppover hele ryggen og blør her og der som ei gammal tøse...

Gleder meg til og våkne i smerte helsikkes i morgen hoho!!!!! xD

Skrevet
Hva er ca gjennomsnitsforbruk på en 528 ia?

0,8 ca?

E39?... 1,05 liter/mil iht. BMW.

e39 ja, oida kanskje ikke så lurt og ha det som pendlerbil da.

Skrevet

Forbruket er iht. BMW gjennomsnitlig og refererer seg til 1/3 bykjøring, 1/3 landeveikjøring i flatt terreng og 1/3 motorveikjøring. Kjører du kun på landevei i et nogenlunde flatt område kan du nok få forbruket ned på rundt 0,8 liter/mil.

Skrevet

Forbruket er iht. BMW gjennomsnitlig og refererer seg til 1/3 bykjøring, 1/3 landeveikjøring i flatt terreng og 1/3 motorveikjøring. Kjører du kun på landevei i et nogenlunde flatt område kan du nok få forbruket ned på rundt 0,8 liter/mil.

0,8 er i grunn da ikke så galt?

min 320 e92 bruker i gjennomsnitt 0,6 ved lngkjøring i dag, dersom en 528 bruker 0,8 syntes jeg ikke det er så galt, det er forøverig snakk om en 97 modell, er det forskjell mellom facelift og prefacelift? eller har e39 samme motor i begge versjonene?

tenker på at e46 har jo forskjellige motorer på disse modellene, har e39 det samme?

Skrevet

Stemmer nok ganske bra som Fredrik sier! Har bare 520iA 97 å referere til og denne er relativt tørst på bykjøring! På landeveien kryper den ned på 0,7-0,8 :)

Skrevet
Stemmer nok ganske bra som Fredrik sier! Har bare 520iA 97 å referere til og denne er relativt tørst på bykjøring! På landeveien kryper den ned på 0,7-0,8 :)

men da må jo en 528ia bruke mye mere? siden en 520 ia bruker 0,7-0,8? eller har det ikke så mye og si?

Skrevet

Når jeg kommer på jobb i mårra så ryker begge Moccamaster'ne ut. Vi kan ikke være bekjent med ett slikt rasistisk produkt i vår forretning...

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Våkna nå etter en knallkveld i går.

Ha aldri trodd at civic noen gang skulle vært så morsomt på glatte vinterveier som i går! Aldri opplevd noe så gøy og spenstig!! Smale vinterveier fulle sv snø, 60-70-80-ish slake svinger, rumpa kommer kontrollert ut, herregud så gøy det er med forhjulstrekker!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...