Larsinnj Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Når jeg kommer på jobb i mårra så ryker begge Moccamaster'ne ut. Vi kan ikke være bekjent med ett slikt rasistisk produkt i vår forretning...Sent from my iPhone using Tapatalk. Enn hu som satte ut plumboflaska si så de skulle kjenne hvordan det var å fryse! Latterlig!! Men jeg synes da vitterlig at det ikke er lenge siden madcon satt på senkveld å sa at de ble snøblinde av alle bleikfisene her i landet.. Hvor var rasismestempelet da?
FredrikE24 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Stemmer nok ganske bra som Fredrik sier! Har bare 520iA 97 å referere til og denne er relativt tørst på bykjøring! På landeveien kryper den ned på 0,7-0,8 men da må jo en 528ia bruke mye mere? siden en 520 ia bruker 0,7-0,8? eller har det ikke så mye og si? Jeg vil mener at en 528iA bruker ca. det samme. En B28 motor i en E39 jobber mye bedre enn en B20 som tidvis føles undermotorisert sammen med automaten. Girer ofte ned ved en minste lille motbakke, føler at man jager litt på bilen, presser litt. En 528 vil jeg tro at ikke oppleves slik. Regner med at denne har litt bunndrag, noe som er helt fraværende på 520n
FredrikE24 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Våkna nå etter en knallkveld i går.Ha aldri trodd at civic noen gang skulle vært så morsomt på glatte vinterveier som i går! Aldri opplevd noe så gøy og spenstig!! Smale vinterveier fulle sv snø, 60-70-80-ish slake svinger, rumpa kommer kontrollert ut, herregud så gøy det er med forhjulstrekker!! Du mener ikke det? Sett deg i den Civicen og kjør over en lengre periode så vil du HATE forhjulstrekk. Kjører forhjulstrekker hver eneste dag på jobb og jeg rett og slett hater det..
StianA Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Stemmer nok ganske bra som Fredrik sier! Har bare 520iA 97 å referere til og denne er relativt tørst på bykjøring! På landeveien kryper den ned på 0,7-0,8 men da må jo en 528ia bruke mye mere? siden en 520 ia bruker 0,7-0,8? eller har det ikke så mye og si? Jeg vil mener at en 528iA bruker ca. det samme. En B28 motor i en E39 jobber mye bedre enn en B20 som tidvis føles undermotorisert sammen med automaten. Girer ofte ned ved en minste lille motbakke, føler at man jager litt på bilen, presser litt. En 528 vil jeg tro at ikke oppleves slik. Regner med at denne har litt bunndrag, noe som er helt fraværende på 520n Takk for et veldig bra svar, det virker jo logiskt dersom en b20 girer ned og vil da bruke mere suppe enn en b28 motor i en bakke. et annet spørsmål er disse automat kassene bra? bilen som jeg vurderer har gått 260 000 km?
Tzunami Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Våkna nå etter en knallkveld i går.Ha aldri trodd at civic noen gang skulle vært så morsomt på glatte vinterveier som i går! Aldri opplevd noe så gøy og spenstig!! Smale vinterveier fulle sv snø, 60-70-80-ish slake svinger, rumpa kommer kontrollert ut, herregud så gøy det er med forhjulstrekker!! Du mener ikke det? Sett deg i den Civicen og kjør over en lengre periode så vil du HATE forhjulstrekk. Kjører forhjulstrekker hver eneste dag på jobb og jeg rett og slett hater det.. Jo det mener jeg faktisk! Greit nok at det ikke er veldig spenstig på vanlige veier, men når man har skogsveier med masse snø så er det faktisk overraskende gøy!
flonoen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er det bare hos meg aftenposten.no og bt.no ikke funker? Får pinget http://www.aftenposten.no men kommer bare opp en hvit tom side. Samme med bt.no. Alt annet ser ut til å funke.
flonoen Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Jeg er av helt motsatt overbevisning som deg Tzunami. Framhjulstrekk funker på vanlige tørre veier fra 50km/t og oppover (avhengig av motorkraft selvsagt, men rundt/under 200hk), men på snø eller vått føre, og spesielt akselerasjon under 50km/t er det håpløst, er jo bare spinning.
Jordfræsar Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Er det bare hos meg aftenposten.no og bt.no ikke funker? Får pinget http://www.aftenposten.no men kommer bare opp en hvit tom side. Samme med bt.no. Alt annet ser ut til å funke. Her fucka BankID totalt i ste... Java er noe jeg ikke liker. Like røti som flash.
Clerion Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Noen som vet om en "app" til Windows 7 som resizer bilder? Ett helvete å laste opp bilder på 5 mb på face
FredrikE24 Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Synd det er søndag, ellers skulle jeg vært å handlet en eske MokkaMenner
noekult Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Mer hyppig bruk vil jeg tro.. Har eid nok gamle biler til å vite at sånne småting ofte løser seg selv bare bilen opplever regelmessig bruk ei stund Helt riktig Har hatt mange ting på E24n min som bare løser seg selv ved bruk På S124n min har bakruteviskeren blitt bedre og bedre Okey, mulig det. Det er hvertfall en lignende diskusjon på gang på Ferrari-forumer, der veldig mange mener at bilen må kjøres for å ha lite problemer. Det er sykt mange i USA som knapt kjører 1500 miles i året med sportsbilene sine og det er ofte disse som trenger mange nye deler hele tiden og resten av levetiden... Trist... E28en har kjørt under 5000 km. i året i snitt, den har det sikkert godt av å bli litt brukt nå. Gleder meg som en unge til å få den 100% i teknisk stand, sånn at den kan være på veien i 20+ år til
StianA Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Noen som vet om en "app" til Windows 7 som resizer bilder? Ett helvete å laste opp bilder på 5 mb på face Kan gjøre det i paint: sjekk ut link http://windows.microsoft.com/en-US/wind ... sing-Paint
Fredrik Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Okey, mulig det. Det er hvertfall en lignende diskusjon på gang på Ferrari-forumer, der veldig mange mener at bilen må kjøres for å ha lite problemer. Det er sykt mange i USA som knapt kjører 1500 miles i året med sportsbilene sine og det er ofte disse som trenger mange nye deler hele tiden og resten av levetiden... Trist... E28en har kjørt under 5000 km. i året i snitt, den har det sikkert godt av å bli litt brukt nå. Gleder meg som en unge til å få den 100% i teknisk stand, sånn at den kan være på veien i 20+ år til En bil skal kjøres hver dag for å unngå for mange tekniske problemer. Dette kan synes litt merkelig, men er en kjent sak i f.eks entreprenørfirmaer som har store anleggsmaskiner. Står maskinene stille i en uke er det alltid et eller annet som skjer... tomt batteri, ødelagt vannpumpe/dynamo, hydrauliske problemer etc. Vår 2003 E46 318d Touring med snart 290000 Km på telleren kjøres 40-50 Km hver dag og jeg er overbevist om at dette samt godt vedlikehold er en stor del av årsaken til at den er praktisk talt fri for problemer. Min ene svoger har en 1997 Peugeot 406 2,1 TD med 550000 Km på telleren og han sier det samme. I julen hørte jeg om en tilsvarende gammel Peugeot 406 1,8 (altså bensin) med 500000 Km på telleren... alt utenom dynamo er originalt... og den kjøres også hver dag. Den ene broren til min bedre halvdel klarte nesten 700000 Km med en Ford Sierra 2,3 (V6 bensin) før rusten tok bilen. Motoren var original og aldri åpnet. Den bilen ble også kjørt hver dag året rundt.
Anbefalte innlegg