Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke operativsystem har noe med kvaliteten på tlf å gjøre ;P

Skjønner ikke helt hvorfor folk kjøper Iphone i det heletatt, den ligger langt etter på specs, tar rævva bilder, koster dobbelt så mye som en bedre telefon og er av crap kvalitet?

Skrevet

For min del skulle jeg kjøpe iPod fordi jeg kunne kontrollere denne fra rattet, samt få sangtitler og slikt opp på spilleren i e46-en. Etter litt tenking kom jeg frem til at iPhone kanskje ble bedre, for da slapp jeg unna med en dings.

Den iPhonen bruker jeg forsåvdt enda, etter tre og et halvt år, men jeg merker at den begynner å bli gammel nå.

Det blir garantert iPhone igjen, men ble ikke helt fascinert over 4S, så mulig jeg venter til neste. For min del går det på at alt blir gjort så sømløst, alt det fungerer utmerket sammen og alt er enkelt å bruke. Nå er jeg langt i fra noen "idiot" når det kommer til slikt, men det er veldig behagelig å ha noe som bare virker. Specs er revnende likegyldig for meg, så lenge hele opplegget fungerer smertefritt.

Når det er sagt så har kameraet i 4S fått ganske bra med skryt, så at de tar dårlige bilder er jeg ikke enig i.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor folk kjøper Iphone i det heletatt, den ligger langt etter på specs, tar rævva bilder, koster dobbelt så mye som en bedre telefon og er av crap kvalitet?

Er vel en hype...alle MÅ ha apple... jeg har Samsung S2, kona har Galaxy Note og ingen av oss ønsker apple produkter...MEN! jeg har ipod i bilen pga fm-sendern kan plugges rett inn i ipoden uten ledninger slik som andre fm-sendere...thats it...

Skrevet

Er vel en hype...alle MÅ ha apple... jeg har Samsung S2, kona har Galaxy Note og ingen av oss ønsker apple produkter...MEN! jeg har ipod i bilen pga fm-sendern kan plugges rett inn i ipoden uten ledninger slik som andre fm-sendere...thats it...

Tja, alle på jobben har fått Iphone de siste årene, og nå fikk de som først fikk Iphone for noen år siden (3g og 3gs) ny Samsung Galaxy et eller annet, men skal hvertfall være en rå tlf med kongekamera osv.

Etter noen uker med bare klaging og intens prøving på tilvenning, har nå han ene gått tilbake til sin 3gs og vurderer kjøp av Iphone for sine egne penger...

Han andre er møkklei, men kan ikke bruke sin Iphone siden den er helt ødelagt. (men da snakker vi faktisk en 3g som sikkert er 3 år gammel)

Skrevet

Jeg har hatt iPhone siden første kom i USA, og har alltid vært opptatt av det, er ikke redd for å prøve android, men iPhone er tingen for meg, hadde iPod når alle andre hadde små mp3-spillere med skjerm på størrelsen med en flat tommel, noe jeg ikke takler... Jeg er på ingen måte noe apple-fanatiker, men liker tingene de produserer, eneste grunnen til at jeg ikke har iPad og mac er fordi det koster for mye:p

Skrevet

Apple har vel skapt ett behov ingen visste de hadde...pluss at markedet for apple relaterte duppeditter er enormt... pluss at det er vel, i visse kretser, mye kulere å ha iphone enn noe annet... De fleste smart-tlf på markedet nå er faktisk BEDRE enn iphone 4s... men folk vil ikke forstå det...

Skrevet

I tillegg skal det sies at denne iphonen har jeg hatt i over 1,5 år nå, som er ny rekord for meg, pleier å bytte mobil en gang i året:p

Skrevet
Noen her som bruker sap? Fy faen i svarte helvette kukdrit for noe satans faenskap! Må jo bytte passord 17 ganger i året, man kan tydeligvis ikke endre til noe man har hatt før (og på den måten sirkulere to passord), og passordet må bestå av 80 bokstaver pluss minst 3 differensialligninger. Så bruker jeg skiten en gang i måneden kanskje, ikke så lett å hugse det nye passordet jeg satt forrige gang fordi det jeg brukte gangen før der igjen var gått ut på dato. Så nå sitter jeg her da, har prøvd sikkert 20 varianter av passordet jeg pleier bruke, og ikke faen om jeg kommer meg inn.

Dette satans sikkerhetshysteriet virker jo TOTALT mot sin mening, i stedet for å sette et passord som f.eks "kjfS765Klsh" som man kan memorisere og beholde i 1-2 år, ender jo folk bare opp med f.eks "12345678" og så legger de på et tall for hvert passordbytte. Eventuelt lager random passord som man skriver ned og beholder i en tekstfil på skrivebordet kalt "PASSORD SAP.TXT", eller i notisboka. For det er så jævla mye sikrere. SATAN!

:evil::evil::evil:

Apropos sånt så har jeg appen Pocket til Android (gratis m/ reklame, tror den kosta 15 kr. for uten reklame). Genial til å lagre innloggingsdetaljer og passord... Kjekt i disse innloggingstider...

Søkte på "Car collection" på YouTube. Sitter og koser meg, mange veldig kule samlinger og det er gøy å se hvordan Petter Solberg, Jay Kay, Ralph Lauren osv. forteller om hvorfor de har de bilene og se på smaken til folka :)

Visste ikke at Petter Solberg hadde 30 biler, eller at Ralph Lauren hadde en McLaren F1 GTR :D

Var innom og så på utstillingen med endel av bilsamlingen til Ralph Lauren i Paris sist vår. Syke for noen biler, nesten til å få tårer i øynene av...

Det tror jeg på. Jeg ble glad da jeg skjønte at han velger bilene etter sin egen smak, og ikke bare hamstrer alt som gammelt og gromt.

Hvis man ser bort fra at F40 er legendarisk syns jeg det er en stygg bil jeg ikke kunne tenkt meg å hatt. Den er for gammel til å være fin, og for ny til å ha blitt kul igjen..

Kunne heller ikke tenkt meg å brukt egne penger på en F40, jeg har ingen følelsesmessige bånd til den bilen. Da hadde jeg heller spart enda mer og kjøpt en F50, som deler min drømmebilførsteplass med en Pagani Zonda F. Syns ikke bilen er pen heller, men tøff som den svarteste faen er den... Uten tvil...

F40 havner pent i rekka ikoniske biler som vil bli husket lenge inn i fremtiden, på høyde med NSX, Ford GT40, Porsche 959, RUF CTR Yellowbird, McLaren F1, Veyron etc. Alle disse er "game changers"...

Hvis man ser bort fra at F40 er legendarisk syns jeg det er en stygg bil jeg ikke kunne tenkt meg å hatt. Den er for gammel til å være fin, og for ny til å ha blitt kul igjen..

Da er det jo bare å kjøpe bilen og vente et par år. Knapt 480 HK og 580 Nm fordelt på små 1100 Kg taler for seg selv. 0-100 Km/t går løs på 4 sekunder og topphastigheten er 324 Km/t. Året var altså 1987... 8)

F40 sendte sjokkbølger gjennom sportsbillandskapet da den kom. På den tiden ble 0-100 km/t sprinten på 6 sekunder ansett som raskt... 200 mph topphastighet og 0-100 km/t tid på 4 sekunder eller mindre var rett og slett uhørt og bilen kom jo på markedet som lyn fra klar himmel... Så jeg vil ta sjansen og påstå at F40 var datidens Veyron.

F40 stilig og kul. Det lyser galskap av den..

Adrenalinredskap! Når voksne menn som fra før av er vant med hårete superbiler nesten begynner å grine av glede når de kjører en F40, da er ting gjort riktig!

koz6zeqoqrec5nyus94z.jpg

fnscvy11rdnwvx1jm6za.jpg

gjbqb16x93f6ttc5dsei.jpg

Tror du han her har hatt det gøy eller:

ordbm5pqno3si5g6xlqh.jpg

Edit: Modifiserer litt jeg, innlegget ble så langt at det ble flaut :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...