[space] Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 beste scifi serien på mange år, og dere bør få med dere caprica også Oi! En "prequel"-serie Sweet. Har noen timer med sci-fi-titting forrran meg skjønner jeg.
MikaelR Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Kjapt spørsmål om innpress vis jeg har en felg med ET35, å setter på en 15mm spacer! blir det da ET20? er di talla i ET millimeter?
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Fredrik 90 : Anger management er noe du burde prøve. Ellers var du veldig kul som kasta den ut vinduet altså <3 Kul og kul fru blom, var ikke det som var meningen Finns ikke noe som provoserer meg mer enn PCer som ikke virker, og det var deilig å få ut aggresjon ved å hive faenskapet ut av vinduet. Så har man god unnskyldning til å kjøpe en ny som faktisk virker og ikke gir meg grå hår
rublings Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Kjapt spørsmål om innpress vis jeg har en felg med ET35, å setter på en 15mm spacer! blir det da ET20? er di talla i ET millimeter? Korrekt!
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 ":zrh7mtcy]beste scifi serien på mange år, og dere bør få med dere caprica også Oi! En "prequel"-serie Sweet. Har noen timer med sci-fi-titting forrran meg skjønner jeg. Så hele Caprica i fjor da den endelig kom på dvd, helt fantastisk
Thundercoil Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 ":1mnd5p8s]Over til noe helt annet!Startet å se Battlestar galactica nå! Utrolig at jeg ikke har sett den serien tidligere. Startet med å se miniserien nå på morgenen, så nå er jeg klar for sesong 1! Virker utrolig lovende! Elsker Sci Fi! Gled deg til sesong 3 og 4.. Spesielt slutten av begge de sesongene! Skikkelig spennende Det er også 2 filmer som hører til innimellom episodene, der du får se mye mer av ting som skjer i enkelte episoder. Så de er grei å få med seg! Og hun Tricia Helfer/number six/Caprica er ikke feil å se på! Garantert en serie jeg skal kjøpe og se på nytt senere! Enjoy Likte også Andromeda, selv om det er litt eldre, med dårligere budsjett, og du tenker "Hva faen er dette for noe drit?" gjennom de første 4-5 episodene. Hehehe.. De som leter etter vitenskapelige feil, og lyder i verdensrommet etc. slakter seriene, men det går da an å ignorere litt feil og finne noe spennende eller interessant med historien, karakterene eller handlingen.. Mange gode konsepter der ute! Edit: Regn med at du begynner å si "Frak!" etter alle sesongene!
wicky124 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Fredrik 90 : Anger management er noe du burde prøve. Ellers var du veldig kul som kasta den ut vinduet altså <3 Kul og kul fru blom, var ikke det som var meningen Finns ikke noe som provoserer meg mer enn PCer som ikke virker, og det var deilig å få ut aggresjon ved å hive faenskapet ut av vinduet. Så har man god unnskyldning til å kjøpe en ny som faktisk virker og ikke gir meg grå hår trodde du ble provosert av andre trafikanter også jeg? Men er enig...treig pc/nett er UTROLIG irriterende..men på en annen side, dette behovet er vel skapt selv av oss... for 5-10 år siden gikk ikke ting så fort...
MikaelR Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Kjapt spørsmål om innpress vis jeg har en felg med ET35, å setter på en 15mm spacer! blir det da ET20? er di talla i ET millimeter? Korrekt! takk ka folk syns er det perfekte innpresset på en e30? (ska ikke ha dekkstrekk)
316 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 For meg er det HELT motsatt! Android er helt fantastisk. Liker menyene og oppsettet, og ikke minst mulighetene. Jeg kan få telefonen til å se ut akkurat som jeg vil, med enkle tastetrykk. Apple er jo så tragisk låst og overvåket at det er ille.
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Regn med at du begynner å si "Frak!" etter alle sesongene! Jepp, jeg sier det ennå
Marius2002 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Noen som har sett den nye VW reklamen? Den er genial, og passer for Star Wars entusiaster og dyreglade mennesker: http://youtu.be/6ntDYjS0Y3w
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Knut; du får sette opp telefonen din som wifi hotspot sa imens om du kan det med telefonen da xD er genialt ^^
316 Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Knut; du får sette opp telefonen din som wifi hotspot sa imens om du kan det med telefonen da xD er genialt ^^ Mhm...! Det er det! Bruker alltid telefonen min som mobilt bredbånd på jobben, i stedet for det ustabile dritet jeg har fra telenor.
knut_olestad Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Har gammal sony Men men, overlever vel. Sånn går det når alle montørene er ute å rydder etter stormen enda..
Anbefalte innlegg