KennethW Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Var ute for å prøve å ta bilde av nordlyset. Var ikke helt enkelt uten stativ gitt + sur, kald vind atpåtil, men dette var igrunn det beste jeg fikk til
[space] Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Hmm, kun 1 (én!) e38 facelift med diesel til salgs på finn... Han "Tommy"-figuren er en karakter av en vanlig hetro komiker ja. Hm, Allroad 2,7 biTurbo: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32112147 Så pen ut!
Tzunami Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Den 2,7 biturboen så ikke dårlig ut nei! lakkert helt ned og greier! har sansen for det nå erre natta, gleder meg til å finne ut hvordan dekk jeg har bestilt til bimmern, får 2 stk milestone greensport i morgen, så blir spennende
E30Frelst Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Hadde noen turbomekanikere på besøk her om dagen..
knut_olestad Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Du lot dem slippe ut av kjøkkenet altså?
Jordfræsar Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Hehe. CBS og universal ble tatt ned i dag av noen anonyme. Lurer på hvordan dette ender.
E30Frelst Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Måtte faktisk bære de ut siden de ikke var så villige til å gå fra kjøkkenet.. hehe
wicky124 Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Du lot dem slippe ut av kjøkkenet altså? Eller soverommet...
noekult Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Du lot dem slippe ut av kjøkkenet altså? Eller soverommet... Bad-am-tish! Hvordan går det med Audien? Forstillingsskade? Bøyd felg?
wicky124 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Audi er visst ikkeno for meg. røk dekk og felg... yeey... hvordan har du klart det da? var på vei mot byen.. snøfri veibane... så lå det en snøklumper i veibanen... kjørte på en av de minste... smalt GODT i bilen..så blei det susing i hele bilen..så rista bilen og til slutt måtte jeg stoppe... Så ringte jeg falken og sånt.. 4timer ventetid... så da rygga man på motorveien til nærmeste avkjøring.. og putra videre til nærmeste dekksenter... og parkerte bilen slik Så imorgen må jeg skaffe 2nye dekk....meganedtur as.. Usikker på om forstillinga fikk seg knekk... fikk jo ikke kjørt no med den... felgen har vel fått seg sprekk/bulk... kjørte jo nesten på felgen på vei til sjappa...
Thewiz Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Den audien der er jo en pest og plage. Først lakkskader og nå dette. ^^
wicky124 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Lurer på om høyere makter ikke liker at jeg vil gå over til Audi...
Fredrik 90 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Sånn i farta, hvilken BMW'r kan man registrere med grønne skilter? Reglene ble forandret i 2003, slik at de fleste stasjonsvogner ikke kunne varebil regges, så i 2007 stramma de ytterligere inn slik at biler som Dodge Durango, MB M-klasse og Toyota Yaris Verso ikke kunne varebil regges. De fjernet i samme slengen muligheten til å regge større biler som kombinert biler, så da ble ypperlige familiebiler som Caravelle og større USA Suver en god del dyrere. "Statskassa" er i dag så stor at det kun er store SUVer som GL, Landcruiser og Tahoe som kan verbilregges. Ja kassa er faktisk så stor at den utelukker flere minde varebiler som selges ute i europa som f eks Peugeot Bipper som må personbilregistreres på hvite skilt i Norge BMW Norge forøvrig stoppet å levere biler på grønne skilter alt i 2001. Vet at det kun ble registrert 18 stk X5 på grønne skilter, de fleste av disse har vel fått baksetene sine inn igjen I Danmark kan man forøvrig får BMWer helt ned i 1-serie og X1 som varebil.
[space] Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Kanskje jeg må kjøpe meg en slik en neste gang. Synes de er fine! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32050928 Hvordan er det med motorene og andre problemer med Audi? Er det kun 2,7biturbo som er veien å gå eller er 2,0d (også) skuddsikker?
Kjennern Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 ":fdec990w]Kanskje jeg må kjøpe meg en slik en neste gang. Synes de er fine!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32050928 Sjefen på jobben har en slik 3.0 TDI Q. Helt grei den. Godt skyv og god og kjøre. Eneste som jeg misliker er at Audi ikke kan komme med widescreen nav..
Anbefalte innlegg