Ostnes Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Det var jo voldsomt til styr dere prøver å lage kun for litt uskyldig napping i brekket? Pleier å gjør det med bestemora mi på 60. Men sånn ellers, har kjøpt meg bil i dag. Usett. Skal prøve å bli litt mer aktiv her igjen nå.. Hva slags bil? En Bmw e60, mer vil jeg ikke si før den kommer til Norge..
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg har da aldri nappet i "brekket" ditt marius Du pleier å finne randoms på byen som er ute å slenger med leppene til det Håndbrekket i bilen, Mats.. i bilen.... Det andre "brekket" er overlatt til det kvinnelige kjønn og randoms vil jeg ikke kalle de alle! Hahaha, din k*klæst!
Marius2002 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som husker denne: http://youtu.be/b2IxHZ9GV5 Så tilfeldig at jeg kom over den igjen, har ikke hørt den på mange år. Følte meg plutselig som en liten unge igjen.
liffi Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som veit ca hvor mye det koster å trekke om stolene i bilen? sikkert fleks vell !! Leiter etter svart skinn interiør til 540`n men er F... ikke lett å finne !
Janthomas Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Kjapt spm så tar det like godt her istedenfor å lage egen tråd! Fikk feil på EU pga defekt mansjett Høyre side, disse har jeg akkurat byttet dvs endeledd(før EU) og fikk da tilsendt de som schmiedmann selger på venstre side så fulgte det med mansjett og var også "spor" til å putte den i, men på venstre side så fulgte det ikke med noen og er heller ingen spor.. høyre siden ser slik ut : http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 42_big.jpg Venstre side:http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_1032_big.jpg Har bare EU kontrolløren gjort en feil her? det ser da ikke ut som om det skal noen mansjett på høyre siden, sitter en liten gummisak som vist på bildet der istedet...
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Noen som veit ca hvor mye det koster å trekke om stolene i bilen? sikkert fleks vell !!Leiter etter svart skinn interiør til 540`n men er F... ikke lett å finne ! Tror du skal regne med rundt 20k.. Sjekket litt priser for noen år siden til en E34 med M-interiør. Endte opp med at jeg fikk lastet bilen på en buss, som min farfar skulle kjøre til Polen, da han skulle få lakkert bussen der også. Så medmindre du vil betale litt, eller sende til øst-europa, kan du jo sjekke med svenskene. Eller lete videre!
liffi Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 regna med det kosta en del ja. har vurdert polen samt lakkering der. har noen kontakter via min far som drev bilverksted! men får vell bare lete videre etter skinn tenker jeg. er vist ikke bare bare å finne sort M interiør til stv gitt !
Thundercoil Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Nei! Det er helt rett. Faktisk vanskelig å finne interiør til min E46 sedan også! Pga. baksetene. Fant 2 steder i løpet av et år. Ene var en hondaforhandler på ebay, av alle ting! Men de ville ikke sende til Norge pga. størrelse. Fant ingenting på tyske sider.. Kom over noen delskinn som passet, men ville jo ha helskinn Til slutt kom det inn en kollidert bil på koed, så da slo jeg til! Det kryr av bakseter til sedan som er inndelt og kan legges ned osv. Men de har jo andre fester, og hull i metallplaten bak seteryggen osv. Så det ble litt her og litt der. forseter i sommer, så bakseterygg på senhøst, baksetebunn i vinter, og nakkestøtter bak over nyttåret. Nå er det dørpanelene igjen, men tror ikke jeg gidder å bytte de. Det kan neste eier få gjøre, da jeg bare skal ha bilen i 10-11 måneder til.
-Roger- Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Har du sett de sportstolene fra 7serie på finn? Står at de går i e34 også. De er råe Sent from my IPad
liffi Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Har du sett de sportstolene fra 7serie på finn? Står at de går i e34 også. De er råe Sent from my IPad Link? Edit.. fant den, men betaler ikke 11k for bare fremstolene, da baksetet ikke passer Har jo el. M5 interiør nå i lyst skinn. så det går jo fint. skal bare sitte inni der, men svart ser litt tøffere ut!
M|Fjeld Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Jeg lo så mye at jeg datt nesten av stolen. Du vet å få uttrykt deg! +1!
-Roger- Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Da va man ankommet Hammerfest og selvfølgelig ingen hotell ledig, så det ble brakkeleilighet helt ute ved melkøya :/
liffi Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 noen som har noe kjentskap til denne? ligget ute leenge nå.. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1209319
Anbefalte innlegg