Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

et par lapper på ny frontfanger, pluss 60-70 til kompressor så har du en kurrant banebil med nok av hester til 110-120 hk ;)

Skrevet

Noen som vet om steder som selger E46 M3 hjulbuer bak, evt. hele baksjermstykker?

Tenkt å kjøpe E46 prefacelift coupé, som jeg vil bygge om til M3-karosseri.

Finner originale forskjermer til 2500,- stk. men ikke en dritt bak.

Kan også valse litt bak, men vet ikke om det vil matche front, passe med M3 bakfanger eller om det ser klokt ut. Haha.

Skrevet

Nja, har man virkelig det?

Clutch må oppgraderes iallefall.. understellsmessig bør man også gjøre noe. dessuten går det ikke såå fælt heller, e39 er en tung bil.

Skrevet

Trenger jo ikke å være så grasalt gromt.. Ok Clutch og et greit understell, rive ut interiør så har man en morsom leikebil vil jeg tru

Skrevet

Vet jeg kommer litt for sent til "festen" men før vi closer den helt så vill jeg komme med noen ørsmå bemerkninger.

Sitert fra den 17/12 da jeg hadde fortalt en historie i Tulletråden:

^ Jeg digger historiene dine :)

Og i kveld:

Så slutt å fortell de idiotiske historiene dine da.

:roll:

Hadde du gjort det på meg mens jeg kjørte poloen, hadde jeg ommøblert fjeset ditt.

Skulle virkelig likt å se deg forsøke å gjøre det, kunne blitt høyst "intressant"!!

Forøvrig så kan jeg fortelle at dama var "med på leken". Det skulle kanskje fremgått i første innlegg men hylekoret var så raskt i gang at jeg ikke rakk det. Viste ho "debatten" her i stad og reaksjonen var latter så tårene trillet :lol: Men som sagt, det finnes enkelte her inne som ved den minste anledning, finner ett eller annet de kan svartmale meg med.

Men som Fredrik sa tidligere, case closed :) (Det betyr at hvis noen har noe de skulle sagt om dette, så tas det på PM)

Skrevet
Hadde ikke den passet perfekt for bilen din a Joachim? :)

Jo hadde passet bra det der! ;)

men tror jeg har bestemt meg for å fikse opp bilen nå og kjøre den sånn den er nå i sommer, evt bytte innsug og til en mappa hjerne bare, og heller hente en m5 til høsten, og kose meg litt med den da, og bygge om til vintern, da har jeg litt mer økonomi, og litt mer tid på meg :P kjipt å vente så lenge, men kommer ikke til å klare meg uten bimmern i sommer, den MÅÅ på veien med en gang veiene er bare! ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...