Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ville bare fyre litt. Nå har dere roa dere såpass at det ble kjedelig. 316 som har fiksa meg bilder :D

Så det har altså vært på tale hvordan jeg ser ut :lol: Eneste her inne jeg vet hvordan ser ut er deg, Wicky, Fredrik og 316 :)

Skrevet

Jeg har aldri sett deg...hmmm...rare saker...spionerer du?

Og apropo størrelse vs kampferdigheter...Jeg er ikke stor,sterk,trent eller no glad i kampsport...Men faen som jeg kan sloss for det om :P Hjelper med "maglite"... :P

Skrevet
Jeg har aldri sett deg...hmmm...rare saker...spionerer du?

Og apropo størrelse vs kampferdigheter...Jeg er ikke stor,sterk,trent eller no glad i kampsport...Men faen som jeg kan sloss for det om :P Hjelper med "maglite"... :P

En stor Maglite har jeg hatt i bilen siden 80-tallet. De frontmotoriserte Porschene har håndbrekket på venstre side og Magliten kunne akkurat kiles fast inn mot seterammen. En utrolig praktisk løsning som jeg har manglet på mange andre biler. Kjører man mye i syd og østeuropa kan det værre praktisk å ha et eller annet lovlig å forsvare seg med.

Forøvrig er det viktig at vi respekterer personvernloven her inne... også selv om noen bruker andre nettverk til å finne identiteter. Disse skal ikke offentliggjøres her inne uten at personene det gjelder har innvilget til dette. Fornavn er ok, men ikke etternavn, bilder eller andre koblinger og relasjoner som til sammen kan gi en full personprofil. Sjikanering av dette slaget er ulovlig og helt klart noe vi bør unngå her inne.

Skrevet

Men ut ifra facebook bilde av deg og møtt martin. Så tenker jeg du må trene litt først fredrik90 :lol:

Vel! Facebook bildet mitt er jo kun fra halsen å opp da :wink:

Å det er ikke alltid muskelmassen som er det avgjørende vettu, har litt å si at man har drevet med kampsport siden 10 års aldern :) Men det har for det meste vært for gøy, men skulle man komme opp i en kinkig situasjon så er det en fordel å kunne forsvare seg mot skade.

hvor i all verden har du drevet med kampsport? :P

Skrevet

"alt" er jo karakterisert som våpen i bil for tiden.. Løs stang til jekk er visst også våpen... Maglite er våpen om den ikke fungerer... så viktig å ha en fungerende "Maggie"...

Skrevet

Verdens sprekeste/farligste mann er en shaolin-munk på 170cm. Så ro deg ned et par hakk azeton;) dynamitt på 170cm kan funke det også;)

Skrevet
Verdens sprekeste/farligste mann er en shaolin-munk på 170cm. Så ro deg ned et par hakk azeton;) dynamitt på 170cm kan funke det også;)

farligste? hvordan definerer du det?

I helgen leste jeg litt om forholdene i Malmø(det ekstra bladet i aftenposten), og der var fem personer skutt bare i år. Vil tro at triggerhappy mennesker som ikke føler de har noe å taper er ganske mye farligere å møte en en normalperson som kanskje har en time eller to med kampsportserfaring bak seg.

Skrevet
Jeg ville bare fyre litt. Nå har dere roa dere såpass at det ble kjedelig. 316 som har fiksa meg bilder :D

Så det har altså vært på tale hvordan jeg ser ut :lol: Eneste her inne jeg vet hvordan ser ut er deg, Wicky, Fredrik og 316 :)

jeg vet hvordan allle ser ut mohahaha

er jo avogtil vi kjeder oss i bimmers.no msn gruppa og da må vi jo leke litt detektiver :mrgreen:

Skrevet

Men ut ifra facebook bilde av deg og møtt martin. Så tenker jeg du må trene litt først fredrik90 :lol:

Vel! Facebook bildet mitt er jo kun fra halsen å opp da :wink:

Å det er ikke alltid muskelmassen som er det avgjørende vettu, har litt å si at man har drevet med kampsport siden 10 års aldern :) Men det har for det meste vært for gøy, men skulle man komme opp i en kinkig situasjon så er det en fordel å kunne forsvare seg mot skade.

hvor i all verden har du drevet med kampsport? :P

Arendal har jo et eget Kampsport senter :mrgreen:

Følger du ikke med eller Hehe

Ikke spioner på meg... hahaha :P

Haha du er jo sjefen sjøl, når det kommer til facebook spionasje :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...