SofaKingFresh Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Waze sletta jeg igjen. Er faktisk fornøyd med "Kart" som er på min SE Experia ARC jeg. Men, navigasjon bruker jeg sjeldent. Og skulle jeg brukt det utenlands, så hadde jeg heller spandert på meg en ekstern Garmin/TomTom osv.
awt Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Det blåser over 40m/s her nå og rundt 16m høye bølger. Merker det greit ja.
Larsinnj Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Må jeg bestille nytt skattekort hvis jeg skal endre fra tabelltrekk til prosent? Skulle helst ha levert det i morgen for å få det med på denne lønninga! Er det da bare å skrive på at jeg vil trekke f.eks 38%? Eller må det regnes ut fra hva jeg kommer til å tjene? Problemet er at jeg jobber som vikar å ikke har anelse overhodet hva jeg kommer til å tjene ila. året..
Jørgen Lie Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg har alltid sagt til arbeidsgiver hva de skal trekke.. Uavhengig av hva som har stått på skattekortet.. Liker å få igjen litt
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Det blåser over 40m/s her nå og rundt 16m høye bølger. Merker det greit ja. Hvilken installasjon er du på? Det er godvær her også. Var 50 knop på helidekk idag når jeg kom ombord på riggen. Nå sitter jeg å forbanner meg over at jeg har kontorstol med hjul på.
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 TROR det skal gå greit om du spør lønnsavdelinga på kontoret ditt om de gidder trekke f.eks 38% på den neste lønninga. Er iallefall ikke noe problem om det er høyere enn ditt vanlige trekk. Har forøvrig forstått det sånn at tabell funker bra når du har fast lønn, men har du mye variert, f.eks overtid og tillegg utover din faste lønn, så straffes du litt for hardt. Går jo opp i opp før eller senere, men finnes bedre måter å spare på enn å penger til gode i statskassa.
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg har alltid sagt til arbeidsgiver hva de skal trekke.. Uavhengig av hva som har stått på skattekortet.. Liker å få igjen litt Hadde det ikke vert bedre å tatt de kronene ekstra som du ber de trekke over ditt vanlige skattetrekk og satt det på en høgrentekonto? Tror staten bare justerer etter "normal" lønnskontorente. Blir sikkert ikke store summene i løpet av året i forskjell, men alle monner drar påstås det.
Larsinnj Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg har alltid sagt til arbeidsgiver hva de skal trekke.. Uavhengig av hva som har stått på skattekortet.. Liker å få igjen litt Får ta med meg skattekortet på lønningskontoret å høre i morra. Har trekt 50% siden november, så håper ikke jeg må betale til sommeren vertfall.
BimmerE46 Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Noen som har denne logoen med teksten på dataen eller klarer å finne den i større format?
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 BimmerE46: http://www.bmwblog.com/wp-content/uploa ... ogo_11.jpg
BimmerE46 Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Hehe så enkelt var det. Tusen hjertelig takk Bimmers.no løser alt
flonoen Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Intet problem. Kjeder meg drøyt mye! Noen som vet om Saab-museumet i Trollhättan holder åpent i disse krisetider? Det er vel bestemt at det skal reddes, men er det åpent for tida? Befinner meg ca 30 minutter unna, og nå stikker alle kollegaene mine på fredag mens jeg blir igjen hos Söta Bror en stund til, så noe må jeg vel ta meg til i helga.
awt Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Er det da bare å skrive på at jeg vil trekke f.eks 38%? Eller må det regnes ut fra hva jeg kommer til å tjene? Problemet er at jeg jobber som vikar å ikke har anelse overhodet hva jeg kommer til å tjene ila. året.. Stryk over tabellgreiene og skriv "38%" med en kulepenn. Skal ikke mer til. Hvilken installasjon er du på?Det er godvær her også. Var 50 knop på helidekk idag når jeg kom ombord på riggen. Nå sitter jeg å forbanner meg over at jeg har kontorstol med hjul på. Er på Snorre B nå. Skulle egentlig hjem i dag, men det ble kansellert relativt fort. Har fått ny flight i morgen, men har min tvil der også... Hvor er du da?
Anbefalte innlegg