Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Gjennom hele konfrontasjonen beholder den anonyme fotgjengeren roen, mens truslene mot ham hagler fra både Sarah Duncan og etterhvert også hennes mann. Det topper seg når Sarah Duncan sier at hun skal ringe politiet.

- På hvilket grunnlag skal du ringe politiet? spør fotgjengeren.

- Jeg sier at du overfalt meg, svarer Sarah Duncan.

- Det stemmer jo ikke, sier fotgjengeren.

- Det driter jeg i, jeg sier det likevel, sier Duncan.

- Men jeg filmer ...

- Det driter jeg i, du er et forferdelig lite menneske, sier Duncan, mens hun går på fortauet."

I ettertid kommer dette...

"Hun skal ha meldt fra til politiet etter å ha mottatt hetsense telefoner og brev.

- En kvinnen kontaktet politiet etter at har blitt utsatt for hets. Politiet etterforsker om det er begått noen straffbare handlinger, opplyser Avon -og Somerset-politiet til Telegraph."

Min første tanke er la henne svi! Nå får hun endelig smake sin egen medisin(biiiiatch).

Skrevet

Om en ikke kommer seg ut går det bare utover påperioden, når man ikke kommer seg hjem går det utover friperioden, så jeg synes ikke så synd på han. :)

Skrevet
Om en ikke kommer seg ut går det bare utover påperioden, når man ikke kommer seg hjem går det utover friperioden, så jeg synes ikke så synd på han. :)

nei, det er sant:D er kanskje greit å bli forsinka ut, får jo betalt for å ikke vær på riggen :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...