Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer vel sikkert litt ann på hvilken Balkan man eter på, men den i ski har jeg bare gode erfaringer med :)

De bruker skikkelig kjøtt, og ikke bare sånn farsedritt.

I tillegg kommer det litt ann på når man er der og, er man der på dagtid/kveld og det ikke er så mye folk er den veldig god, men hvis man er der midt i rushtia på natta, er den ikke like god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjøpte Ferrari uten å ha prøvd den i en byttehandel... :D :D :D :D Fikk nyheten for noen dager siden, men mottok bilder først i dag...!

Avslører ikke prisen, men la oss bare si det at dette var tidenes kupp i bilhistorien.

Fikk høre fra Ferrari-guttene at hjula er fra 355 Challenge, og verdt ca. 7-10.000 USD alene... :)

Også er dette en 1994 modell, noe som i følge Wikipedia innebærer at den har bedre handling, 20 hk ekstra og masse små oppgraderinger for økt driftsikkerhet.

Gjett hvem som skal kjøre denne etter oppussing/restaurering...... :) :)

Bilder:

60ra5uxcn9ex6ww2q1zg.jpg

mqr8c9psujw1puttzbia.jpg

57rne1yw6nb5yy7tv83c.jpg

0b5fbbjyaxb2w671bmgh.jpg

q8sjtbbfn1u352lngdws.jpg

cf90lcy3dougc16z8zkz.jpg

Kan si hva en vil om M-BMWer, men Ferrari er noe helt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ett sted som heter Winnys og ett sted som heter new winnys....ene ved spektrum, andre ved youngstorget...

og ferrarri? bli min venn? :)

Husker ikke hvilken av dem det var, jeg? Uansett så sluttet jeg å spise der :lol: Så Dagbladet eller VG artikkel i fjor, det var så mye drittrester fra kjøtt som gikk med i lagingen så jeg slutta å spise vanlig kebab...

Jada, du kan komme og bli tan (eller svart?) senere i sommer, hvis alt av papirarbeid går i orden og den faktisk er kjørbar (har visst ikke blitt startet på et par år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjøpte Ferrari uten å ha prøvd den i en byttehandel... :D :D :D :D Fikk nyheten for noen dager siden, men mottok bilder først i dag...!

Avslører ikke prisen, men la oss bare si det at dette var tidenes kupp i bilhistorien.

Fikk høre fra Ferrari-guttene at hjula er fra 355 Challenge, og verdt ca. 7-10.000 USD alene... :)

Også er dette en 1994 modell, noe som i følge Wikipedia innebærer at den har bedre handling, 20 hk ekstra og masse små oppgraderinger for økt driftsikkerhet.

Bilder:

Dette må jo være kjedelig for deg siden du ikke er noe glad i ferrari :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder:

Dette må jo være kjedelig for deg siden du ikke er noe glad i ferrari :P

Ja, men så lenge det slår bussen så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...