316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Farse da, hva faen er det? Det er jo en skam å kalle farse kebab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Den beste kebaben får en på "Grytelokket" i storgata, og "Kebab og curry" på St.Hanshaugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 ":eiclmetw]Den beste kebaben får en på "Grytelokket" i storgata, og "Kebab og curry" på St.Hanshaugen helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Den beste hamburgeren får man på TexBurger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Kommer vel sikkert litt ann på hvilken Balkan man eter på, men den i ski har jeg bare gode erfaringer med De bruker skikkelig kjøtt, og ikke bare sånn farsedritt. I tillegg kommer det litt ann på når man er der og, er man der på dagtid/kveld og det ikke er så mye folk er den veldig god, men hvis man er der midt i rushtia på natta, er den ikke like god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 TexBurger var bra FØR...nå smaker det egentlig ingenting...Men newWinny i pløensgate, ved youngstorget er også en slager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 ":2q2b7qok]Den beste kebaben får en på "Grytelokket" i storgata.... Hehehe... den babben kan til og med jeg gå god for, men jeg måtte ha den i "medium" modus før den ble skikkelig god... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Hvilken kebabsjappe i oslo var det som befruktet den med litt "hvit saus"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fattern kjøpte Ferrari uten å ha prøvd den i en byttehandel... :D :D Fikk nyheten for noen dager siden, men mottok bilder først i dag...! Avslører ikke prisen, men la oss bare si det at dette var tidenes kupp i bilhistorien. Fikk høre fra Ferrari-guttene at hjula er fra 355 Challenge, og verdt ca. 7-10.000 USD alene... Også er dette en 1994 modell, noe som i følge Wikipedia innebærer at den har bedre handling, 20 hk ekstra og masse små oppgraderinger for økt driftsikkerhet. Gjett hvem som skal kjøre denne etter oppussing/restaurering...... :) Bilder: Kan si hva en vil om M-BMWer, men Ferrari er noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Den som ligger ved trafikanten har i hvertfall hatt hjemmelaget saus ved en anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Den som ligger ved trafikanten har i hvertfall hatt hjemmelaget saus ved en anledning. Winny's? Trodde de kom frem til at det var rester som siger til toppen i store maisbokser, som gatekjøkken pleier å ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er ett sted som heter Winnys og ett sted som heter new winnys....ene ved spektrum, andre ved youngstorget... og ferrarri? bli min venn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 er ett sted som heter Winnys og ett sted som heter new winnys....ene ved spektrum, andre ved youngstorget...og ferrarri? bli min venn? Husker ikke hvilken av dem det var, jeg? Uansett så sluttet jeg å spise der Så Dagbladet eller VG artikkel i fjor, det var så mye drittrester fra kjøtt som gikk med i lagingen så jeg slutta å spise vanlig kebab... Jada, du kan komme og bli tan (eller svart?) senere i sommer, hvis alt av papirarbeid går i orden og den faktisk er kjørbar (har visst ikke blitt startet på et par år). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fattern kjøpte Ferrari uten å ha prøvd den i en byttehandel... :D :D Fikk nyheten for noen dager siden, men mottok bilder først i dag...!Avslører ikke prisen, men la oss bare si det at dette var tidenes kupp i bilhistorien. Fikk høre fra Ferrari-guttene at hjula er fra 355 Challenge, og verdt ca. 7-10.000 USD alene... Også er dette en 1994 modell, noe som i følge Wikipedia innebærer at den har bedre handling, 20 hk ekstra og masse små oppgraderinger for økt driftsikkerhet. Gjett hvem som skal kjøre denne etter oppussing/restaurering...... :) Bilder: Kan si hva en vil om M-BMWer, men Ferrari er noe helt annet Dette må jo være kjedelig for deg siden du ikke er noe glad i ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fattern kjøpte Ferrari uten å ha prøvd den i en byttehandel... :D :D Fikk nyheten for noen dager siden, men mottok bilder først i dag...!Avslører ikke prisen, men la oss bare si det at dette var tidenes kupp i bilhistorien. Fikk høre fra Ferrari-guttene at hjula er fra 355 Challenge, og verdt ca. 7-10.000 USD alene... Også er dette en 1994 modell, noe som i følge Wikipedia innebærer at den har bedre handling, 20 hk ekstra og masse små oppgraderinger for økt driftsikkerhet. Gjett hvem som skal kjøre denne etter oppussing/restaurering...... :) Bilder: Kan si hva en vil om M-BMWer, men Ferrari er noe helt annet Dette må jo være kjedelig for deg siden du ikke er noe glad i ferrari Ja, men så lenge det slår bussen så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg