Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen her som kan forklare hvorfor javascript ikke virker på ebay (hverken på IE eller FF)? Jeg får ikke kastet bort alle pengene mine om jeg ikke får ebay til å virke igjen.

kjipt, for ebay funker for meg, men jeg har ingen penger å kaste bort :P

Skrevet
Noen her som kan forklare hvorfor javascript ikke virker på ebay (hverken på IE eller FF)? Jeg får ikke kastet bort alle pengene mine om jeg ikke får ebay til å virke igjen.

Prøvd Chrome? Eller slette temp mappe til ie/ff..

Skrevet

Har ikke testet Chrome nei. har slettet cookies og temp filer uten at noe endret seg.

Skal gjøre et forsøk med Chrome.

Skrevet
Det er bare å høre med en dekk/felgforhandler, de får tak i det meste ;)

Meg du svarte?

stemmer, er dårlig på å quote :P husker ikke hvor vi bestiller bolter fra, men alle har sine leverandører, og tror nok de fleste får tak i alt man vil ha tak i ;)

Skrevet
Det er bare å høre med en dekk/felgforhandler, de får tak i det meste ;)

Meg du svarte?

stemmer, er dårlig på å quote :P husker ikke hvor vi bestiller bolter fra, men alle har sine leverandører, og tror nok de fleste får tak i alt man vil ha tak i ;)

Takk takk. Skal høre. Får se om de har sorte ;) men hvor lang er de normale hodene? Mange mm snakker vi?

Skrevet

Har ikke testet Chrome nei. har slettet cookies og temp filer uten at noe endret seg.

Skal gjøre et forsøk med Chrome.

Det virket når jeg oppgraderte til IE8. :-k

Jaja, nå forsvinner ihvertfall februarlønningen. ;)

Skrevet
Fikk publisert artikkel om bilen min idag. :)

http://www.bmw-e30.net/category/featured/

Jeg har selvsagt purret på at overskriften må endres til 4-dørs. :P

Skulle purret på engelsken også. :P

Må nok ta kritikk for mesteparten av engelsken selv. Er jeg som har svart på spørsmålene. :lol:

Han skulle jo fortsatt kjørt på med rettskriving, hehe! Skjuler seg jo feil i spørsmålsmalen hans også, men pytt pytt, vee can reed it just fain! :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...