Azeton Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 skrev det jo nettopp. det om at kona er mye flinkere Jeg mente et godt innlegg (type: morsomt, informativt, artig etc.)... ikke et klysete innlegg. Hvorfor er du så ekkel (det gjelder ikke kun denne saken)?... Hva har jeg egentlig gjort deg?... Jeg skriver endel på teknisk som hjelper folk. Om du føler at innlegget var klysete så er det ikke min feil. jeg har kommentert en video av meg som ble lagt ut tidligere ganske krast.
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 http://www.fvn.no/lokalt/Stjeler-helst-BMW-er-2187183.html#.TyhMFly3a8U Hmmmm... når sant skal sies har jeg absolutt et bestemt inntrykk av at BMW er førstevalget for gutta fra denne delen av verden... of course får man nesten si... Samme sier jeg om HVITE tyver fra grenlandsområdet... Men fint for deg at du har ett slikt inntrykk Apropo kjøring i Oslo..ser virkelig ikke problematikken... Jeg roter meg aldri bort, kjører aldri feil... Kjørt i utlandet også uten å rote meg bort... gikk helt fint å navigere i London... menmen det er mitt inntrykk av at folk med innvandrer bakgrunn er bedre sjåfører Nav er rare... Når jeg gikk på dagpenger fikk jeg vel rundt 23tusen utbetalt pr mnd... De beregner gjennomsnittslønn siste tre år om man har tjent over 180tusen pr år, eller siste året om man har tjent over 140tusen (mener jeg det var..litt usikker) Og om dette med MFjeld stemmer så synes jeg virkelig synd på denne stakkaren... Har man virkelig så lite vett i hodet? trodde han hadde skjerpet seg etter siste "jeg har kjøpt bil" skandalen hans.. Eier burde selvfølgelig ta dette opp med de rette kanalene.. 8tusen er ganske mye i trange perioder... "50lapp i lomma føles som en mill..." karpediem... Du burde få han til å betale... hvitt eller svart.. Om han ikke eier nåla i veggen så kan han sikkert låne av sine foreldre... Jaja...skal ikke la han sitte på til gardermoen iallefall..plutselig ødelegger han setet mitt Anyway...Håper ting ordner seg fortløpende..
flonoen Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 menmen det er mitt inntrykk av at folk med innvandrer bakgrunn er bedre sjåfører Innvandrere til Norge kjører kanskje bra. Utlendinger i sine hjemland eller innvandrere til det store utland har jeg til gode å bli imponert av. I både Singapore og Emiratene praktiseres det tungt å ha et av/på-forhold til gasspedalen, i Russland er det full gass over alt med verdens dårligste bilder (volga og lada), i Indonesia er taxien gjerne en sliten accord med fart-can og sota ruter, plusj på rattet og stygt setetrekk, og sjåføren er omtrent like dyktig som bilen er fin. Tror heller det er opplæringen som er avgjørende, ikke etnisitet.
wicky124 Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Les innlegget mitt med en klype salt...er rettet mot fredrik sitt innlegg...
Fredrik Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 ....Om du føler at innlegget var klysete så er det ikke min feil.... Joda... vi har alle sammen et ansvar for hva vi sier og hvordan det kan bli oppfattet av andre mennesker. Du vet godt hva jeg sikter til (uten at vi behøver å rippe opp i den saken) og det er ikke stort bedre denne gangen. Du blåser deg opp her inne, det kler deg ikke... og vi andre gidder ikke å høre på det. Wicky: Jeg har som du vet intet imot innvandrere, men det er et faktum at folk fra midtøsten er ualminnelig glade i BMW og Mercedes-Benz (ikke bare i Norge, men i hele Europa). Man kan knapt nok klandre dem for dette, men det skaper uunngåelig en viss oppmerksomhet.
M|Fjeld Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Da har M|Fjeld gjort det igjen. Fikk en melding av han som skulle kjøpe 525'en av meg, en kompis av markus, Markus har disponert bilen i mellomtiden, men fått streng beskjed av meg om å ikke røre bilen for alt han tar i ødelegger han Slik endte det : ''markus har klart å fucke så mye på den nå han har svidd elektronikken å mista nøkkelen til dørene så den må trillstartes mens den stod hos han. derfor skal jeg ikke kjøpe den. hadde kjøpt den om han ikke hadde øderlagt så mye før jeg fikk den levert på døra. du må bare ringe markus å få han til å fikse opp i erstatning til deg for det han har øderlagt. er mulig at motoren har fått en mild rådebank da han fylte parafin på tanken ved et uhell''. Tja, svidd elektronikken? Den svidde elektronikken er nye ledninger jeg la opp til viskerne da dem ikke funka når du hadde den.. Funka bra inntil det ble overspenning og de ledningene ble svidd! Resten av elektronikken er like hel! Ja, døra til nøkkelen er borte og det er synd.. men sånn skjer fra tid til annen dessverre, ligger et sted i huset.. Ellers så er det parafin greiene noe jeg og "kjøper" surra med, var en 20L kanne som vanligvis brukes til bensin som viste seg i ettertid at den hadde noen få liter med parafin i seg.. Var litt småusikker på hva det var der i øyeblikket da lukten minnet om bensin, men måtte få kjørt bilen hjem til Fredrik så vi tok en råsjangs. Motoren funker som faen fortsatt, absolutt null antyding til rådebank! Konklusjon: Bilen er absolutt ikke ødelagt, og i samme stand som da jeg henta den hjemme hos Barca i romjula.. Kjøper skulle få kjøpe bilen for 8.000,- NOK.. I ettertid(senest idag etter hva jeg har hørt) ble det oppgitt av Barca at årsavgift kom itillegg.. Noe som ikke var opplyst eller en del av avtalen fra kjøpers ståsted. Da så "Fredrik" på kjøpet som uinteressant og kom opp med det Barca har ramset opp tidligere for å finne en unnskyldning, han er irritert og skuffa over hvordan det gikk.. Det som veide tyngst var tullet rundt årsavgiften Barca ikke ordna med på forhånd.. Nøklene hadde lite å si da 2 nye uslipte nøkler ligger i bilen Og en ting til folkens før jeg legger saken død for min del! Jeg har ikke kjøpt noen som helst bil så det er klinkende klart! Her har det blitt uenighet mellom kjøper og selger helt uavhengig av meg!
Reset Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Ja ser den Nei selv hadde jeg Nespresso. Men synes kaffen ble kjedelig etterhvert og litt bitter i smaken til tider. Ikke så god kvalitet som jeg trodde. Bedre enn trakta, som natt og dag. Dyrt er det også i lengden synes jeg. Er man flere og har besøk blir det ofte ikke lønnsomt.Men... Handla meg da en helautomatisk som har kvern for kaffebønner. DeLonghi er merket. Mye bedre kaffe, ikke besk og bitter og føles ut som at den er bedre for magen. Og rimeligere i bruk. Kan også lage 2 kopper samtidig. Jeg drikker også mindre kaffe etter at maskina kom i hus pga. den dekker behovet bedre. Rart men sant. Sikkert fordi den er så god Liker også at jeg kan variere bønner, handle i butikken og ikke kun over nett f.eks. Eneste du trenger er å fylle på vann og bønner, og tømme kaffegruffen en gang i blant fra oppsamler'n. Urrrrrrrrrrrrrl til den du har. Heeeeerrrrr: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=646841 eller om du foretrekker jernia (samme ulla) http://www.jernia.no/k/ki.aspx?sku=6468 ... C8F9F9A0AD eller hva med netonnet kanskje http://www.netonnet.no/art/hjem-og-frit ... 7952.2079/ Du kan også bruke filterkaffe om du uheldigvis mangler bønner. Er også steamer på den. Såpass dyrt ja! Må nokk drikke mye kaffe for å "tjene" inn igjenn den der! Blir nokk en kapselmaskine til rundt 1k istan
Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 ....Om du føler at innlegget var klysete så er det ikke min feil.... Joda... vi har alle sammen et ansvar for hva vi sier og hvordan det kan bli oppfattet av andre mennesker. Du vet godt hva jeg sikter til (uten at vi behøver å rippe opp i den saken) og det er ikke stort bedre denne gangen. Du blåser deg opp her inne, det kler deg ikke... og vi andre gidder ikke å høre på det. Wicky: Jeg har som du vet intet imot innvandrere, men det er et faktum at folk fra midtøsten er ualminnelig glade i BMW og Mercedes-Benz (ikke bare i Norge, men i hele Europa). Man kan knapt nok klandre dem for dette, men det skaper uunngåelig en viss oppmerksomhet. Hvordan man tolker ting her inne, er du igjen et prakteksemplar på. ingenting kan bli tatt med humor eller en enkelspøk. Det er noe som er veldig synd for deg. At du syns at jeg blåser meg opp av den grunn er helt fjernt! igjen.. det er du som er problemet ikke meg. Jeg er krass både mot meg selv og alle andre.
Thundercoil Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Noen som vet om BMWer med M-pakke kom med varianter som hadde justerbart understell originalt? Ser det står på flere annonser på f.eks. E46 coupeer på mobile.de. Trodde M-pakken bare var rundt 40mm senket, med litt kortere dempere osv. (på da tidens biler hvertfall) Stoler ikke helt på google translate eller tyskkunnskapene mine. Hehe.
Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 M-variantene ble aldri leveret med justerbart. Men andre demperere som er kortere og andre fjærere som hørere til. Ergo M-fjærerer uten M-dempere fører til ødelagte dempere. Hadde du klart det fredrik?
Thundercoil Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Takker for svar folkens! Syntes det hørtes litt rart ut ja! Sov godt
Azeton Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Takker for svar folkens! Syntes det hørtes litt rart ut ja! Sov godt Det er ikke rart om du tenker på demper karakteristik. Hvor den skal opererer..
Anbefalte innlegg