Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor nicket mitt alltid blir nevnt når det er "uenigheter" på dette forumet....Jeg er visst meget populær... Sånn er det å være innvandrer med stor bmw... Alle vil bli kjent med meg....

Skrevet
Du må jo ta ett hint Fredrik... Er ikke bare jeg som "krangler" med deg... Når det er flere personer som klager på din oppførsel og væremåte på forumet så er det kanskje noe galt med deg og ikke alle andre?

det trengs alltid 2 stykker til og krangle eller lage en diskusjon, og som jeg ser her inne er ikke akkurat fredrik en av de som sitter på sidelinjen og ser på, men hiver seg heller ut i det hver gang.. og det blir alltid en stor diskusjon, er ikke det veldig rart?

Skrevet
personvern loven sier at man kan bruke navnet til vedkommende så fremt personen har opplyst dette selv... Du har jo skrevet fullt navn i "hvem er vi" tråden på forumet? Men den redigerte du 11 ganger... sist gang igår...

Du må jo ta ett hint Fredrik... Er ikke bare jeg som "krangler" med deg... Når det er flere personer som klager på din oppførsel og væremåte på forumet så er det kanskje noe galt med deg og ikke alle andre?

Ikke tolk dette som en trussel slik som sist gang... vi bare diskuterer :)

Nemlig... vi bare diskuterer. Holder vi fast på akkurat det poenget vil mye bli enklere her inne... :)

Personvernloven gjelder uansett om man kjenner en identitet eller ikke. Jeg har ikke lov til å tilkjennegi din fulle identitet uten ditt samtykke selv om du ved et tilfelle skulle ha brukt fullt navn her inne, på facebook, finn.no, dørklokken, et annet forum etc. Som mange sikkert har fått med seg prioriterer myndighetene dette fenomenet høyt for tiden og et langt strengere regelverk vil helt sikkert bli konsekvensen.

Det er forøvrig korrekt at jeg har endret min profil i "Hvem er vi tråden" og dette burde være et signal om hva jeg ber om når det gjelder tiltale og bruk av navn her inne. Jeg reagerer først og fremst på konteksten når mitt navn først ble trukket frem i en diskusjon. Den var bestemt ikke vennligsinnet og det var litt av en tankevekker, men også illustrerende for hvor stort dette problemet har blitt. Tidene har dessverre helt klart forandret seg siden jeg for flere år siden opprettet profilen i "Hvem er vi tråden".

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor nicket mitt alltid blir nevnt når det er "uenigheter" på dette forumet....Jeg er visst meget populær... Sånn er det å være innvandrer med stor bmw... Alle vil bli kjent med meg....

Er nok heller det at du har vært på forumet lenge og er blandt dem med flest innlegg, du er en kjent profil her inne. Også har du jo skapt litt "overskrifter" også da Wicky (ikke vondt ment altså :) )

Skrevet
personvern loven sier at man kan bruke navnet til vedkommende så fremt personen har opplyst dette selv... Du har jo skrevet fullt navn i "hvem er vi" tråden på forumet? Men den redigerte du 11 ganger... sist gang igår...

Ikke tolk dette som en trussel slik som sist gang... vi bare diskuterer :)

Nemlig... vi bare diskuterer. Holder vi fast på akkurat det poenget vil mye bli enklere her inne... :)

Personvernloven gjelder uansett om man kjenner en identitet eller ikke. Jeg har ikke lov til å tilkjennegi din fulle identitet uten ditt samtykke selv om du ved et tilfelle skulle ha brukt fullt navn her inne, på facebook, finn.no, dørklokken, et annet forum etc. Som mange sikkert har fått med seg prioriterer myndighetene dette fenomenet høyt for tiden og et langt strengere regelverk vil helt sikkert bli konsekvensen.

Det er forøvrig korrekt at jeg har endret min profil i "Hvem er vi tråden" og dette burde være et signal om hva jeg ber om når det gjelder tiltale og bruk av navn her inne. Jeg reagerer først og fremst på konteksten når mitt navn først ble trukket frem i en diskusjon. Den var bestemt ikke vennligsinnet og det var litt av en tankevekker, men også illustrerende for hvor stort dette problemet har blitt. Tidene har dessverre helt klart forandret seg siden jeg for flere år siden opprettet profilen i "Hvem er vi tråden".

Men om jeg REFERERER til ditt innlegg der det står fullt navn og adresse, så har jeg faktisk lov til å gjengi dette. Jeg kan dog ikke bruke den infoen i andre innlegg for å svartmale deg. Myndighetene prioriterer personlig info på nett, men om lovverket vil endre seg er ikke avklart. Dessuten er arbeidet med å kartlegge alle nettsider enorm og en slik "ikke bruk navnet hans" lov vil vel aldri komme...

Seff har du endret innlegget ditt for at vi ikke skal "vite" hva du heter.. Til tider er anonymitet ganske morro på nett ;) Ja ting har endra seg siste par årene. Dessverre er det ikke alle som har fulgt med i utviklingen...

Skrevet

Er nok heller det at du har vært på forumet lenge og er blandt dem med flest innlegg, du er en kjent profil her inne. Også har du jo skapt litt "overskrifter" også da Wicky (ikke vondt ment altså :) )

Er kun fordi jeg er populææær! Og jeg trenger ikke leke kul ved å kappkjøre med alle :lol:

Skrevet

:lol::lol:

Skrevet

Forstår ikke problemet med navnebruk jeg, sånn igrunn. Om noen tiltaler meg med fornavn har jeg ingen problemer med det, og jeg ser forsåvidt ingen problemer i det å bruke fornavn på de jeg skriver til. Enhver som har internett (noe man gjerne har siden man er her) kan med enkle grep finne fullt navn på de aller fleste brukere her inne uansett. Hadde det vert mer sensitive opplysninger folk legger ut kunne jeg forstått kritikken, men de er jo også gjerne enkle å finne. Jeg er vertfall den som liker å kalle en spade for en spade.

Tviler sterkt på at Waqas reagerer på at jeg bruker navnet hans nå. Eller Kim for den del. Eller hva med deg Ráste?

Det er selvsagt en personlig sak om man vil ha navnet sitt nevnt på et forum eller ikke, men det er mulig å ta det over PM om noen skulle nevne det, ikke blåse opp til enda en lang diskusjon som føyer seg inn i en enda lengre rekke av lange diskusjoner.

Skrevet

"Advibladiflass!!! jeg anmelder deg for uriktig bruk, distribusjon og oppbevaring av mitt navn. Du må regne med å bli bannet i minimum en mnd, kun fordi jeg skal melde deg til moderatorer!!!"

Slik er dessverre holdningen til noen av forummedlemmene her...

Noekult... Hotel cæsar er booring fordi det ikke er noen mørkinger der :P

Skrevet

Når jeg ser oppheta diskusjon her inne, og ser grønne brukernavn på "Brukere som leser i dette forumet:" under, tenker jeg på at vi er det The Matrix-skipet, og at moderatorene er på vei som de tentakkelmaskinene som bruker laser til å fucke opp hele skipet... Hahaha...

Dette er forøvrig tøft:

zm908oh89mppq3r8e0lt.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...