Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Awww, de er så søte de der altså :lol:

Men faen, hva er greia med at post og teletilsynet skal bruke 10 dager på å flytte mitt nr over til ny opperatør da?? Har fått tlf, sim, men ikke pin-koder og overføring :lol: Potetland

Skrevet
@Fredrik: Denne anbefales varmt. Så den i går, kanskje den vekker noen gamle feelings. http://svtplay.se/t/122836/hitlatens_historia

Historien bak hitlåten: Don't stop believin' - Journey

Fin dokumentar og jeg var heller ikke klar over at "Don't stop believin" var av og med Journey. 80-talls orkestere som f.eks Journey, Foreigner, Toto, Boston, Saga m.fl. har aldri helt vært min greie. Det nærmeste jeg har kommet er Eagles fordi CD´en "Hell Freezes Over" i lang tid nærmest var en slags referanse CD for bra opptak/lyd fra liveinnspillinger. Komboen Denon rørforsterker, Madrigal Proceed CD spiller og høyttalere fra Sonus Faber ytet uten tvil Eagles all rettferdighet med "Hell Freezes Over"... :)

Skrevet
@Fredrik: Denne anbefales varmt. Så den i går, kanskje den vekker noen gamle feelings. http://svtplay.se/t/122836/hitlatens_historia

Historien bak hitlåten: Don't stop believin' - Journey

Fin dokumentar og jeg var heller ikke klar over at "Don't stop believin" var av og med Journey. 80-talls orkestere som f.eks Journey, Foreigner, Toto, Boston, Saga m.fl. har aldri helt vært min greie. Det nærmeste jeg har kommet er Eagles fordi CD´en "Hell Freezes Over" i lang tid nærmest var en slags referanse CD for bra opptak/lyd fra liveinnspillinger. Komboen Denon rørforsterker, Madrigal Proceed CD spiller og høyttalere fra Sonus Faber ytet uten tvil Eagles all rettferdighet med "Hell Freezes Over"... :)

Ja som referanselyd er plata ekstrem. Det er jo også Kari Bremnes ;) hehe

Skrevet

Ja som referanselyd er plata ekstrem. Det er jo også Kari Bremnes ;) hehe

Ja... og jeg kjenner en av de autoriserte danske forhandlerne av Mark Levinson (ref: Madrigal) og han bruker ofte plater fra Kirkelig Kulturverksted (ref: Kari Bremnes) som referanse for skikkelige opptak... :)

Skrevet

Apropos innspillinger, har en CD B&W sendte meg fra england etter jeg registrerte høytalerne mine på hjemmesiden deres. Og jeg syns slett ikke den er så imponerende bortsett fra etpar låter kanskje.

Må være jeg som ikke har peiling sikkert.. :)

Skrevet
Spørs hva du spiller plata de på, og hva lyden kommer ut av :P

Næhæi! :mrgreen: Alt annet som jeg vet er gode innspillinger høres supert ut, men den plata så jeg egentlig ikke vitsen med.

Hmm.. Kanskje de trodde jeg ville kjøpe hakket større høytalere .. :)

Skrevet
Noen som noen gang har hørt en verre sang enn dette?? Video og for den del..

Nicki Minaj er som å høre på ørten elefanter stå og drite. Grusom kjerring. Og hva faen er greia med kles-stilen hennes?! Wannabe Lady Gaga?

Skrevet

Haha, Larsinnj har du vært på tur??

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... yk_BeX9Owg

:lol:

Ikke gå dit der det er løyper da, folkens - det irriterer jo bare masse folk...

Ps. Fikk ørediaré av akkurat den låta, og epilepsi av videoen!

Norgesenergi gir vel strøm til innkjøpspris + et aldri så lite gebyr hver mnd? Regner med nettleie kommer uten om dette da, men høres jo uansett mye billigere ut enn andre alternativer.

Sikkert mye å spare for folk som bruker en del strøm. Jeg for min del har sikkert brukt ca 300 kroner i strøm på et halvår nå haha :P (noen fordeler er det jo ved å bo på en bitteliten hybel)

Okey, Elkjøp har jo kampanje (hvertfall i Oslo) der man får 500 kr. i gavekort om man bytter til Norgesenergi også, kjekt det...

Skrevet
Først forsover jeg meg, så glemmer jeg arbeidsledermøtet..

Hva blir det neste?

At du slutter å bli invitert til arbeidsledermøter kanskje :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...