Concep Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Im done Hva som skjer utenfor bimmers er dog noe helt annet.
SofaKingFresh Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Haha, parafin i tanken. Klarer ikke slutte å le!
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Mye konstruktivt i tulletråden nå gitt Si ikke det... Wicky og undertegnede har faktisk klart å gjennomføre en diskusjon uten å krangle. Noe går iallefall fremover her i verden...
M|Fjeld Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Mye konstruktivt i tulletråden nå gitt Si ikke det... Wicky og undertegnede har faktisk klart å gjennomføre en diskusjon uten å krangle. Noe går iallefall fremover her i verden...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Men la meg si det slik Fredrik. Om du legger ut bilder av deg på z4-tur og har navnet ditt fullt åpent her på forumet UTEN å spesisere at dette er opphavsbeskyttet, så kan man fritt bruke dette Nei... faktisk ikke. Like lite som man etter eget forgodtbefinnende kan henge ut en kvinnelig biljournalist med fullt navn (selv om hun er en offentlig person). Konteksten er avgjørende. Du kan med fullt navn referere til innlegg jeg har skrevet... såfremt hensikten ikke er ondsinnet og/eller jeg tilkjennegir at jeg ikke ønsker mitt navn offentligjort. Jeg ønsker ikke at annet enn navnet "Fredrik" skal brukes her inne. Så er det helt klart... skjønner fremdeles ikke hvorfor du la deg etter meg når jeg snakket dritt om trine hattreimtrynebitch! med mindre det er kona di, så kan jeg vel fint si hva enn jeg vil om henne?! Relax, etter at jeg tydeligvis truet deg på livet og du anmeldte meg til moderatorene så skal jeg nok ikke bruke hele navnet ditt Men er artig at vi begge måtte få straff før vi skjerpa oss.. haha gammel vane er vond å vende
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Men er artig at vi begge måtte få straff før vi skjerpa oss.. haha gammel vane er vond å vende Jeg har fortsatt ikke blitt straffet for noe her inne, men jeg er enig med deg i at det er artig at vi nå kan diskutere uten å ødelegge stemningen her inne...
Marius2002 Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Wicky, den æresmedlem-tittelen tror jeg er borte fra alle som var dette. Hadde delvis oversikten hvem som var det før, og nå så jeg at de alle var borte.
Fredrik Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 skjedde med "æresmedlem" tittelen din? Etter forslag fra undertegnede ble tittelen endret til general med en ekstra stjerne. Årsaken var at noen av brukerne synes at det var vanskelig å forstå forskjellen på moderatorenes og æresmedlemmenes funksjoner i forumet. Alle de fire tidligere æresmedlemmene er derfor nå generaler med en ekstra stjerne. Jeg synes at den nye ordningen er mer ryddig for alle parter.
hylle Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem bryr seg om de stjernene?? Et drøss med folk som kun skriver i tulletråden og har blitt general" av den grunn.. ganske latterlig..!
S.Hafsmo Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 At det er mulig å krangle så mye over så lite.. Bruk tiden på noe litt mere fornuftig, og finn ut hva "å frese" (som i en CNC fres) heter på engelsk.
Evenol Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Hvem bryr seg om de stjernene?? Et drøss med folk som kun skriver i tulletråden og har blitt general" av den grunn.. ganske latterlig..! Hehe, kunne ikke blitt mer enig. Burde vært sånn som på VACN hvor innleggene ikke blir "telt" om man poster i "offtopic/tulletråd". At det er mulig å krangle så mye over så lite.. Bruk tiden på noe litt mere fornuftig, og finn ut hva "å frese" (som i en CNC fres) heter på engelsk. "Milling" er vel ordet du er ute etter.
Anbefalte innlegg