Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå var det jækla godt med ei kald ei altså :)

Er mektig sjalu..

Bare ei uke til nå, så blir det nok en liten baier på flyplassen i Libreville. ;)

Aldri hørt om plassen men det hørtes ut som det er jeg som bør være sjalu uansett..

Men, jeg har brukt loads of bensin på isbana i valnesfjord i dag. Og det var ganske gøy det :)

Skrevet

Aldri hørt om plassen men det hørtes ut som det er jeg som bør være sjalu uansett..

Men, jeg har brukt loads of bensin på isbana i valnesfjord i dag. Og det var ganske gøy det :)

Hehe, ingen grunn til å være sjalu. Libreville er midt i svartaste Afrika, så det blir mest malaria og jungelbrus på meg. ;)

Er forøvrig sjalu på bensinbruken din også..

Skrevet
Får besøk av ei venninne fra Bergen i morgen. Hun kjenner ca. ingen i Oslo, og mye av planen hennes gikk til helvete så hun vil ha mye alene/dødtid.

Noen som vet om det skjer noe kult i Oslo de neste dagene, t.o.m. mandag? Vurderer nesten å ta med henne på sladding ( :lol: ) på lørdag.

Oslo er jævlig kjipt om vintern...

send a på fylla... eneste som skjer! Eller så kan dere dra til reptilparken, spise på delikatessen, kaffe på brygga og slædding på lørdag :P

Reptilparken høres veldig gøy ut, faktisk. Ligger rett ved Gunerius, ikke sant? Tror jeg har lagt merke til det når jeg har gått forbi...

Sende hu på fylla alene (jeg drikker ikke, har heller ingen interesse av å henge i byen etter 02-tiden i helgene, bare søppel og mas) i ukjent by, oh yes...

Føler meg allerede som en barnepasser, hehe.

"Ææææsj neeeeeeei" :lol:

Da blir det kafétur på torsdagskvelden, restaurant og 3D-kino på fredag, ut på byen på lørdag og Sverige-tur på søndag. På mandag får a ringe noen andre :P

si ifra omdere skal ut på byen...fikser no greier så dere slipper å stå i kø i kulda :)

Skrevet

Hehe, ingen grunn til å være sjalu. Libreville er midt i svartaste Afrika, så det blir mest malaria og jungelbrus på meg. ;)

Er forøvrig sjalu på bensinbruken din også..

Mja, svarteste Afrika vs 4 minus og kuling.. Hva er verst av rød nese og hundrevis av flate pupper.. :)

Skrevet
Antall innlegg har intet med æresmedlem og/eller General+ graden å gjøre. Profilen P.I.B har f.eks kun 1700 innlegg (generalmajor), mens jeg har over 18000 innlegg (nesten general x 4). Fellesnevneren for de tidligere æresmedlemmene er at de var med å bygge opp forumet helt i begynnelsen (2003-05) og at de enten var viseadministratorer eller moderatorer. For min del kan ledelsen i forumet gjerne fjerne hele gradssystemet. Dette har vært diskutert mange ganger tidligere, men jeg tror at Gunnar har valgt å beholde systemet i mangel av noe bedre.

Må bare le litt av deg as mann... frem til nå er det kun DU som har sagt at du er veldig langt oppe i bimmers hierarkiet, har stor innflytelse på avgjørelser, og at du er godt respektert av alle...

På tide å få bekreftelser fra noen med høyere rang enn deg?

Er det nå jeg skal bli provosert? Jeg trodde at vi... kanskje ikke er helt venner, men iallefall prøver å være litt hyggelige mot hverandre?... :)

Jeg tror at du misforstår litt når det gjelder den tidligere æresmedlemgraden. I utgangspunktet var den ment som en slags "takk for hjelpen" tittel (en gest) til fire brukere av forumet som hadde brukt ganske mye tid og ressurser på forumet som hhv. viseadministratorer og moderatorer helt fra da forumet var i oppbygningsfasen.

Ettersom tiden gikk ble de fleste av oss opptatt med andre ting enn bimmers. Jeg... og til en viss grad Pedi... var de eneste som fortsatte med å skrive mange innlegg etter at vi trakk oss tilbake som viseadministratorer og moderatorer. Dette utfordret æresmedlemgraden fordi den kunne misforstås i forhold til moderatorrollen. Dette er mye min skyld fordi jeg i alle år har vært såpass sentral i forumet og fordi jeg stadig er temmelig aktiv. Jeg har i tillegg en friere rolle som alminnelig bruker av forumet enn jeg hadde som viseadministrator/moderator og ikke alt jeg skriver idag er på linje med ledelsen i forumet (din og min krangel er et godt eksempel). Det mest ryddige var derfor å markere en større avstand mellom æresmedlemgraden og ledelsen (i praksis moderatorene). På den måten opprettholdes moderatorenes uavhengighet og integritet vis av vis alle brukere av forumet. Det letteste var å fjerne æresmedlemgraden og erstatte den med en vanlig grad.

Det siste var altså mitt forslag. Det har ikke alltid vært like enkelt å balansere mellem de ulike rollene jeg har hatt i forumet. En stor utfordring har vært hvordan jeg har blitt oppfattet vis a vis den rollen jeg til enhver tid har hatt. Selvfølgelig har jeg gode forbindelser til ledelsen av forumet. Det skulle nesten bare mangle etter å ha vært med fra den spede begynnlesen og i mange år vært endel av ledelsen. Jeg er imidlertid ikke endel av ledelsen idag (og har heller ikke vært det siden 2010) og jeg vil understreke at jeg selvfølgelig kan irettesettes som alle andre i forumet.

Skrevet

Er så misunnelig på de i USA... Får den barske bilen (Ford Raptor) til så lite penger (42.000 $/245.000 NOK!)... :twisted:

0m16sx9tc309p3ho7ohs.jpg

5fk2y6h6pslaz0ymzxal.jpg

Snakk om fabrikklar herjebil...

Skrevet
Er så misunnelig på de i USA... Får den barske bilen (Ford Raptor) til så lite penger (42.000 $/245.000 NOK!)... :twisted:

5fk2y6h6pslaz0ymzxal.jpg

Helt klart en kul bil... :)

Skrevet

0m16sx9tc309p3ho7ohs.jpg

5fk2y6h6pslaz0ymzxal.jpg

Snakk om fabrikklar herjebil...

Åkei, den var litt barsk å se på. Men som amerikanere flest tipper jeg den er ubrukelig til det meste.. :P

Skrevet

Steintøft! :D Hadde bare ikke avgiftene i Norge kvelt disse bila så jævlig som dem gjør..

Hadde sikkert vært en barsk arbeidsbil!

Men når det kommer til priser, i Sverige så koster den vel ikke stort mer enn i US vil jeg tro?

Skrevet

Mja, svarteste Afrika vs 4 minus og kuling.. Hva er verst av rød nese og hundrevis av flate pupper.. :)

Hehe, vel, det er ca. 30 grader i sjøen her. Tilsvarende varmere i luften, og skammelig mye varmere i maskinrommet (hvor jeg har tilbringet mine siste 4 uker). Jeg kunne virkelig tenkt meg en baier ute i -4 grader. ;)

En annen ting, Er dette virkelig troverdig? Alpina replicaleppe til 500NOK?

Leppa koed/schmiedmann selger er vel og en replica, bare til kr. 4000,-?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-7-E38-FRO ... 416140805b

Skrevet

Ånei, 30 pluss hørtes fælt ut. Eller.. :wink:

Valnesvannet i dag

DSC_0014-.jpg

Den leppa hørtes billig ut, men legg merket til en ting på bildet. Ser ut som kanalen er nermere bakken, og er det noe jeg (iallefall) syns er viktig så er det helheten fra siden..

Skrevet
:roll:

thui8uflrz8hax9sk0ur.jpg

skal sant sies at i min irc tid så var det en gjeng som kalte seg MESED (quakenet) som elska å fake slike forespørsler :)

så svært mange av de må man ta med en klype salt. Sikkert ikke bare de som har tenkt det, tror jeg faket et par selv i min tid :mrgreen:

Skrevet
Åkei, den var litt barsk å se på. Men som amerikanere flest tipper jeg den er ubrukelig til det meste.. :P

De er utviklet av Ford Racing Development eller hva de kaller seg. Har sett mange videoer der de gutta tester bilen, er helt rått hvor langt i dybden de har gått for å lage skikkelig herjebil som tåler skikkelig juling :) En av veeeldig få amerikanske biler som imponerer meg hvertfall. Siste var Corvette C6 ZR1 og før det igjen var det Ford GT. Denne er fette nais. Blir jeg rik skal jeg ta en inn uten skilter, kun for å kjøre over Priuser i helgene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...