Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt to oppsetninger med Cervin Vega... først et par heller brutale V-35 og deretter et par litt mer siviliserte AT-100. Nå går det mest i klassisk musikk på stueanlegget... og derfor har jeg et par Sonus Faber Minima. Sobert og elegant lydbilde.... :)

3p5i9rd69hsvdugxz6gw.jpg

Skrevet
HÆ? spiller du ikke klassisk på CV?

Nei... på Sonusene. På CV´ene gikk det mest i Dire Straits, Yello, New Order, AC/DC etc... :P

Skrevet

jøss snakk om anlegg jo:) Har selv hatt alle Klipsch i RF serien + alle svs tube subbene pluss et par av boxene;) villeste man finner;)

Og det meste fra CV:)

vært mye rart innom her ja:)

Skrevet

Klipsch, må være det værste jeg har hatt i stua mi. Byttelånte med en kar bare for å sjekke grunnen til hypen på avforum, fant en låt som ikke hørtes forjævlig ut på dem.. :P

Skrevet
Klipsch, må være det værste jeg har hatt i stua mi. Byttelånte med en kar bare for å sjekke grunnen til hypen på avforum, fant en låt som ikke hørtes forjævlig ut på dem.. :P

Horn er ikke din greie? ;)

Skrevet
og derfor har jeg et par Sonus Faber Minima. Sobert og elegant lydbilde.... :)

3p5i9rd69hsvdugxz6gw.jpg

Hvordan var det igjen, SF har samme eiere som et annet respektert merke har de ikke?

Skrevet

Horn er ikke din greie? ;)

Kanskje ikke.. :) Og "fraværet" av mellomtone. Er vant til mine og det fins ikke noe som kan måle seg, så klart.. :mrgreen:

Skrevet

Klipsch er veldig elsk/hat, men er da spent på hvilke klipsch du prøvde og hva du matchet dem med?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...