bad_ip Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Nå er altinn oppe igjen... men går sinnsykt treigt!! Tar visst evigheter å få åpnet selvangivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Huff noekult... Du har det fælt Har hatt det fælt nok i mange år nå, greit at det begynner å gå oppover igjen... Har jobba for det.. Mente ikke å antyde noe annet...! Snakket kun om dette med den ekle sorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Aha, så bilen står i Dubai? Kobla ikke helt det med at du lurte på å ta en tur dit Faren din driver internasjonal handel skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ettersom det i det siste har vært tegn på vår, slenger jeg ut et bilde fra påsketider ifjor! Var godt å komme seg ut på veiene igjen husker jeg! Like bra blir det i år, det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 jeg synes det er tull at bilen til din far skal omtales her på forumet. Om du ikke har kjøpt den selv...så gi faen lissom... og når det er sagt....JEG ER MISUNNELIG!haha....kun 218stk laget?er vel litt verdi i den da med andre ord? Nei skal ikke bli svartere...holder med fargen jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Noekult: Litt inspirasjon: Hmm, prøve igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Gratulerer med rå bil, noekult. Du får ta godt vare på den, kan igrunn ikke forestille meg følelsen du har akkurat nå. [space], rått inspirasjonsbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 ":3hrb3jwe]Aha, så bilen står i Dubai? Kobla ikke helt det med at du lurte på å ta en tur dit Faren din driver internasjonal handel skjønner jeg Jupp, siden 1994, jeg har jobba for han i 13 år - derfor jeg har egne gründerprosjekter hele tiden, fordi jeg har handel i blodet etter han Rått inspirasjonsbilde, fant den selv på Google Image søk Har de samme felga, ser jeg... Wicky: Gå og spis kebab du. Winchester: Takk! Jeg har ikke fått sove siden 3 dager siden, men gadd ikke å si noe før jeg fikk bilder i dag. Alle vil jo se bilder, eller så juger jeg.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Misunnelig... neida... ikke i det hele tatt. Ferrari er noe dritt fra ende til annen og det vet alle. Med kun 218 stk. produsert vil jeg tro at man uten videre kan investere en større sum penger i bilen uten å tape penger på den. Klart at den er kul... 320 HK ved 7200 rpm og 0-100 Km/t på 5,2 sekunder lar seg nok høre. En topphastighet på den riktige siden av 280 Km/t gjør nok også et relativt stort inntrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 nei as...du får faen meg spandere kebab på meg mister ferrarimaaaan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Misunnelig... neida... ikke i det hele tatt. Ferrari er noe dritt fra ende til annen og det vet alle. Med kun 218 stk. produsert vil jeg tro at man uten videre kan investere en større sum penger i bilen uten å tape penger på den. Klart at den er kul... 320 HK ved 7200 rpm og 0-100 Km/t på 5,2 sekunder lar seg nok høre. En topphastighet på den riktige siden av 280 Km/t gjør nok også et relativt stort inntrykk... Jeg tenker bare på lyden jeg. Har aldri sittet i en Ferrari før. Så jeg kommer til å nærmest dø når den ankommer. Ja, når bilen beveger seg fra 0-100 på under 6 sek. og har mer fart enn 250 km./t., så begynner det å bli voldsomt (moro). Har skjønt at denne er så spesiell at en strøken en hadde kunne glatt ligge blant de dyreste 348-ene eller billigste 355-ene. Har jo i tillegg bare kjørt 17.300 km... Så jeg kan nok, til totalprisen så jeg får den på skilter, kjøre den i et par år og likevel ikke tape noe.... Sannynligvis, med mindre verdensøkonomien knekker helt... nei as...du får faen meg spandere kebab på meg mister ferrarimaaaan No problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ikke la han spise kebab i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ikke la han spise kebab i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 mangen som skal på we love the 90"s elle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja, akkurat det jeg mente Si at en slik proff jobb koster 25.000 kr. Så setter jeg av 10.000 kr. til renseprodukter, og vil fortsatt ha 15.000 kr. igjen til foliering, samt at man lærer en god del på veien. Vet ikke hva som feiler bilen. Fattern får sjekket den igjen om en uke, evt. tar jeg meg selv en langhelgtur til Dubai. Virker som at taket mangler... Samt at alle slanger, bremseskiver og registerreim + filtere må byttes før kjøring... Kanskje et nytt batteri og... Blir fort rundt 50.000 kr. i bare delepriser denne sommern, før bilen i det hele tatt får strukket seg... Da er det bekrefta, det er F355 Challenge hjul på bilen, noe som betyr at jeg har penger til hovedservice Øøøøhhhh... Var det DIN eller FAR DIN sin bil den der Ferrarien? For meg virker det som om det er faren din, men at du snakker som om det skulle vært din bil og dine planer? Han har 0 bilinteresse, og kjøpte den fordi den var billig (og fordi han vet at jeg elsker biler). Den blir nok registrert i mitt navn og i mitt eie, det er jeg helt sikker på Vil gladelig vise vognkort om du betviler senere og Neida, jeg tror deg Var ikke meningen å få spørsmålet til å se såpass rart og dumt ut, men jeg bare lurte Uansett, gratulerer med Ferrari. Det fineste karosseriet spør du meg. Husker faren min lukta litt på en slik en, men det var ikke helt OK for mamma at det stod en slik en i gården. Kvinner er rare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg