316 Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Den Coop Prixen som er i gullfisken nå, det er på Grorud? For de som er kjente... Kjente meg plutselig igjen
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fræsar: Trenger du hjulbolter sa du? Ja lurte på hvem som solgte sorte med litt ekstra lengde på hodet. Hvordan det nyter'n?
316 Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fy og glatt det er på veia nå! Sladdeføre! Hmmm. Du har lappen du nå ja? Eller?
M|Fjeld Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fikk den tilbake på Mandagen etter at jeg mista den ja. Men tar nok resten av kvelden hjemme Så lappen forblir i midt eie inntil videre
Fredrik Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg vil og ha snø! Er rimelig klar for scootersesong nå, men i Tromsøområdet er det bare blåis for tiden. Ting er snudd på hodet for tiden... ca. 4000 Km sydover...
Nytern Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fræsar: Trenger du hjulbolter sa du? Ja lurte på hvem som solgte sorte med litt ekstra lengde på hodet. Hvordan det nyter'n? Ahh! Har splitter nye org bmw-bolter liggende etter at jeg handla felger av en 3-serie kar, sjø
Kvasi Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Sånn i tilfelle noen av dere skulle like oldskool splitter ny gomusikk, beste låta på skikkelig lenge:
Jordfræsar Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fræsar: Trenger du hjulbolter sa du? Ja lurte på hvem som solgte sorte med litt ekstra lengde på hodet. Hvordan det nyter'n? Ahh! Har splitter nye org bmw-bolter liggende etter at jeg handla felger av en 3-serie kar, sjø Takk som spør. Nei har nok av BMW boltene liggende, men de sorte originale hadde kortere hode enn noen sorte jeg fikk med spacerne. Liker de bedre
Janthomas Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 råeste sleeperen ever? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 302606.jpg
flonoen Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Er vel ikke noe sleeper med blodharry 28" felger? skal ikke sleeper se originalt/trøtt ut? Ellers kurrant ja!
eeikenes Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Hørte jeg noen sa sleeper? http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046 ! Fra m5 til org. look
SofaKingFresh Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Fy og glatt det er på veia nå! Sladdeføre! Haha, sladdeføre ja. Men, da må man jo ha BIL. Hør med ///Barca, kanskje han har en E34
Heimstad Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Jeg vil og ha snø! Er rimelig klar for scootersesong nå, men i Tromsøområdet er det bare blåis for tiden. Ting er snudd på hodet for tiden... ca. 4000 Km sydover... Det kan man si.... Jeg får koble scooterhengeren på bilen, og sette kursen sørover
Anbefalte innlegg