Jordfræsar Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Men ølgutane, hva er det korrekte ølglass, og hvordan skal man helle ølen i glasset? Homsepokal haha fish
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 jaha....http://www.tv2.no/underholdning/broom/s ... 56933.html Må lære dere å lese gutter ! Aprilspøk
Fredrik Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Har dere små batterier i danmark, fredrik? Det er de samme batteriene som i Tyskland... dvs. batterier som ikke er endel av en norsk vinterpakke. Vårt batteri har forøvrig også flere ganger uten problemer klart en uke i minus 15-20 grader på fjellet i Norge. Hemmeligheten er nok at vi ikke har antydningen til ekstrautstyr i bilen som bruker strøm. Keep it simple...
hylle Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 noen her som vet hvem som har den uberslitne 4 dør hvite prefacen med 320 emblem på luka som går i oslo er? eller hva regnr er på den? betaler dusør for info..
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Lyden i 540` er Nydelig med litt grov eksos Stemmer bra det, god lyd i 540'n din Leif! Du bytta bare bakerste potta på din? noen her som vet hvem som har den uberslitne 4 dør hvite prefacen med 320 emblem på luka som går i oslo er?eller hva regnr er på den? betaler dusør for info.. Har sett en slik stå ved skøyen ved klatresenteret opptil flere ganger, men er sikkert en annen
liffi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Lyden i 540` er Nydelig med litt grov eksos Ja håper det innfrir forventingene, har aldri hørt en IRL.. Noen som vet man får kjøpt eksos til M60 ? og annbefalinger, hva lønner seg, Full pakke, bare bakpotte, eller catback ? Eisenmann er uaktuelt... må tenke litt pris også, hehe Sveis noe sjøl billig å enkelt. jeg blei utrolig fornøyd med lyden i min. skal bygge eksosen ferdig nå etter vinteren. dobble 2.5" fra front - bak, liten lyddemper så evt 3" strakt bak (Må prøve meg frem litt mht lyden ) Får ikke frem lyden helt men. fjærna bakpotta å sveisa 2x2" rør !
Kvasi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Apropos batterier. Mitt trives dårlig for tiden i 10-12 minus og må vel byttes, men hva skal jeg kjøpe og hvorfor?
liffi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg hanta en dritt battri på Høggern. funker som gull det! kosta 100 lappen.
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Lyden i 540` er Nydelig med litt grov eksos Ja håper det innfrir forventingene, har aldri hørt en IRL.. Noen som vet man får kjøpt eksos til M60 ? og annbefalinger, hva lønner seg, Full pakke, bare bakpotte, eller catback ? Eisenmann er uaktuelt... må tenke litt pris også, hehe Sveis noe sjøl billig å enkelt. jeg blei utrolig fornøyd med lyden i min. skal bygge eksosen ferdig nå etter vinteren. dobble 2.5" fra front - bak, liten lyddemper så evt 3" strakt bak (Må prøve meg frem litt mht lyden ) Får ikke frem lyden helt men. fjærna bakpotta å sveisa 2x2" rør ! Satt faktisk å surfa på youtube ang m60 lyd nå, og da havnet jeg innom nettop din ! Helt elskbar lyd ! Du fjernet altså bakpotta og gjensto med mellompotte og cat ? Så strake rør fra mellompotte og ut ? Hørtes sinnsykt bra ut hvertfall !
liffi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Stemmer det. fjærna bare bakpotta. var rusta istykker i sveise sjøten ( Blitt gjort noe dårlig jobb der for en del år tilbake ) så vi bare fant noe rør å klinte på
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Det fungerte iallefall veldig bra hørtes det ut som ! Greit å slippe å betale 15k for eksos når man kan få det til å høres sånn ut for 1k !
liffi Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Stemmer stemmer den eksosen kommer til å bli skrapa opp / Rivd av xantal ganger til sommeren uansett. så er ikke vits å kjøpe noe dyre greier.
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Sant, min kommer ikke til å bli noen hærjebil akkuratt, da den er autolat. Er mest ment som en cruiser, men KAN jo hende den klarer å legge igjen noen svarte striper fordet ! Bygge om vet jeg ikke om jeg gidder, syns automat er utrolig deilig. Men noen ganger savner man såklart å ha full kontroll !
Concep Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Blir den ombygde som ligger tilsalgs her på forumet ! Tror det blir ett fint utgangspunkt
Anbefalte innlegg