Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noen her som vet hvem som har den uberslitne 4 dør hvite prefacen med 320 emblem på luka som går i oslo er?

eller hva regnr er på den?

betaler dusør for info..

Leste på face.. Den var drøy. Synd idioten hadde med seg kompiser. Fikk du fangeren?

Skrevet
Blir den ombygde som ligger tilsalgs her på forumet ! Tror det blir ett fint utgangspunkt :)

den til 25k? billig den !

Skrevet
noen her som vet hvem som har den uberslitne 4 dør hvite prefacen med 320 emblem på luka som går i oslo er?

eller hva regnr er på den?

betaler dusør for info..

Hva har skjedd nå a?

Skrevet
Blir den ombygde som ligger tilsalgs her på forumet ! Tror det blir ett fint utgangspunkt :)

den til 25k? billig den !

Ja stemmer det.

var ikke i utgangspunktet på jakt etter 540, men kravene mine til bil var dette :

Bmw/mercedes

bakhjulstrekk

Skinn

El vinduer

Ac

Diffsperre

over 520i ( altfor lat )

Merce( minst e220 )

Automat.

Under 30k

stor bil ( 3 serie og 190e uaktuelt )

Til slutt endte det opp på denne da det var, tja eneste mulighet :P

Skrevet
Var på motorsenteret å skulle kjøpe en IS leppe av en kar der.

Når jeg kom dit stod det en hvit e30, ville se litt nærmere på den, så så jeg foran bilen, der var det en diamantsort LE leppe på den.

Å akkurat mens jeg titta på fangern, så kommer eiern bort å spør meg om å kjøpe fangern for 2000,-

Så spurte jeg hvor den kom fra. Så sier han, "En bil i Sverige", så spurte jeg om han hadde kvittering på det eller om det fulgte med en bil.. Joda, han hadde kvittering han sa han..

Så gikk vi inn, Så gikk de bort til en gjeng kompiser av han, SÅ spør jeg om han kan få tak i kvitteringen å vise meg den siden en helt lik leppe ble stjålet av min bil i oktober. Så sier plutselig han ene kompisen, " han kjøpte den av meg., å jeg hakke kvittering.." å så var det litt frem og tilbake der, Å så kom enda en kompis til, Å så sier jeg til han uten at de andre er der, " du, Den svenske bilen han henta, Åssen front var det på den? Mtech1 sier han da, Så spør jeg han fyren som tok inn den svenske bilen, Du, det var jo mtech1 på den bilen din når du henta den i Sverige.. så sier han, " du, er du helt idiot eller? jeg hadde montert den leppa under mtech1 fangern!!"

Den hvite e30en har jeg sett ofte i området der jeg bor også, er faaen ikke tvil om at det er min leppe..

Hadde slått ned fyren på stedet. Står ikke å juger folk rett opp i trynet når du er tatt med skjegget i postkassa og ræva i tornebuskene.

Skrevet

to tomater gikk over en vei, så kom det ingen bil. Så di rullet under en bro istedet. Så kom det fem steiner og ett halvt kjøttbein. De skulle på nachspiel hos SpiderMan i Ontarion. Men plutselig kom Rick James og sa: "What did the five fingers say to the face"? Helt stille.... "SLAP"!!! og så slo han ned en gammel pensjonist, en appelsin og noen ungdommer som bare sto der og sa : "hrrgud lixm"!!

:lol:

Skrevet

Hmm, nå fikk jeg plutselig lyst på 964!

(Men å ødelegge en RS, om den er ekte, med luftdemping og neonanlegg vet jeg ikke helt....)

Skrevet
to tomater gikk over en vei, så kom det ingen bil. Så di rullet under en bro istedet. Så kom det fem steiner og ett halvt kjøttbein. De skulle på nachspiel hos SpiderMan i Ontarion. Men plutselig kom Rick James og sa: "What did the five fingers say to the face"? Helt stille.... "SLAP"!!! og så slo han ned en gammel pensjonist, en appelsin og noen ungdommer som bare sto der og sa : "hrrgud lixm"!!

:lol:

Alien 1: Fikk du sendt beskjedene til jorden?

Alien 2: Ja

Alien 1: Forstod de dem?

Alien 2: Jeg tror ikke det, de danser til dem og kaller det visst for dubsteb.

":180u5xrq]Hmm, nå fikk jeg plutselig lyst på 964!

(Men å ødelegge en RS, om den er ekte, med luftdemping og neonanlegg vet jeg ikke helt....)

Hehe, sant det da. Luftdemping har jeg ingenting imot, neonanlegget derimot....

Men bortsett fra dette, herlig bil og herlig film :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...