Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk som er i markedet for slike biler kjøper vel fra sin gamle forhandler...eller fra de som oser eksklusivitet... Gammel rød låve med polo ved siden av gir lissom ikke den rette looken...

Jeg digger interiøret..selv om det ser litt gammelt ut (holde på tradisjonen?)

2005-rolls-royce-phantom-extended-wheelbase-rear-seating-2.jpg

Rolls-Royce-Phantom-2.jpg

400px-Rolls_Royce_Phantom_interior.jpg

Så har man disse tøffingene som skal pimpe bila sine...

Før;

060711010.jpg

Etter

matte-black-rolls-royce-phantom.jpg

De burde iallefall investere i litt skikkelig bilder, uten å nevne sjappa si.. Heller legge den ut privat... Er mange firmaer som er flinke til å ta bilder som vekker må-ha begjæret...

Skrevet

Mange her som kjenner til E46 Cabriolet?

Tenker da hvordan de er om vinteren, vedlikehold osv.? Kjøreegenskaper? Noe jeg burde se opp for eller heller satse på Coupe? Hardtop vil jeg at skal være med.

Altså trenger jeg litt råd ang. e46 cab evnt. coupe om det er en bedre bil.

Eventuelt en Z3 roadster...

Nå har det seg slik at jeg sa ifra meg bilprosjektet som jeg vurderte før jul og kommet fram til at jeg flytter tilbake til Molde i august og da skal kjøpe meg bil. BMW står høyest på ønskelisten og da er det E46 eller E36/7, E85 står dessverre litt for høyt i pris enda. Har lyst på cabriolet. Blir ikke bil med en gang nå, men jeg skal følge med litt fremover og kanskje det blir noe i august.

Audi er også under vurdering, dessverre en TT roadster med quattro... :oops:

Edit: Motoralternativ blir vel 318i eller 320i..

Skrevet

Finnes jo mange bra steder å ta bilde på over hele landet egentlig... Ta med bilen på tur, eventuell finn en som er rå på å ta bilder og betal et par tusenlapper for jobben...

Er det ikke et dansk ordtak som sier "Det siste du gjør noe med er prisen."? Fredrik? Det pleide vår danske foreleser å presse i oss... Er ganske enig. Ta heller å gjør noe skikkelig med annonsen. Slett den gamle, legg ut på ny, legg ut privat, legg ut med saftige bilder og bruk en kveld på å lage bra tekst. Legg ut YouTube-klipp etc. Bedre det, enn å senke og senke og senke prisen! I verste fall kunne han bare tatt en telefon til Autostrada, Autotuning, Sandven eller Gunnar Birkenfeldt og gitt bilen i innbytte - hadde jo sikkert fått lik innbyttepris som salgsprisen hans nå!

Selv liker jeg nye Mulsanne mye, mye bedre - legger til bilder når vi først er inne på og snakker om feite VIP-biler :)

xiez88uatzyinso6ww31.jpg

k9azj7leuvqilmmkfxj3.jpg

6mdwnhkcztwnp21030d9.jpg

Skrevet

Mulsanne er vel "the new world order" bilen... Phantom er oldschool..akkurat gammel nok til at jeg vil ha en slik..men så var det dette med å forsvaret no sånt overfor frue...

Skrevet
Mange her som kjenner til E46 Cabriolet?

Tenker da hvordan de er om vinteren, vedlikehold osv.? Kjøreegenskaper? Noe jeg burde se opp for eller heller satse på Coupe? Hardtop vil jeg at skal være med.

Altså trenger jeg litt råd ang. e46 cab evnt. coupe om det er en bedre bil.

Eventuelt en Z3 roadster...

Nå har det seg slik at jeg sa ifra meg bilprosjektet som jeg vurderte før jul og kommet fram til at jeg flytter tilbake til Molde i august og da skal kjøpe meg bil. BMW står høyest på ønskelisten og da er det E46 eller E36/7, E85 står dessverre litt for høyt i pris enda. Har lyst på cabriolet. Blir ikke bil med en gang nå, men jeg skal følge med litt fremover og kanskje det blir noe i august.

Audi er også under vurdering, dessverre en TT roadster med quattro... :oops:

Edit: Motoralternativ blir vel 318i eller 320i..

Er vel akkurat samme fordeler og ulemper som med e46 coupe, men styggere med taket oppe (eller hardtop på) og deiligere på sommeren med taket nede.

TT roadster ny eller den første modellen? Om det er faceliften ville jeg glatt valgt denne over en 318i. Er det første modellen ville jeg soleklart valgt BMWen.

Skrevet
":1k8qkq79]

Er vel akkurat samme fordeler og ulemper som med e46 coupe, men styggere med taket oppe (eller hardtop på) og deiligere på sommeren med taket nede.

TT roadster ny eller den første modellen? Om det er faceliften ville jeg glatt valgt denne over en 318i. Er det første modellen ville jeg soleklart valgt BMWen.

Okei :)

Er nok første modellen av TT ja, den nye ligger nok litt for høyt i pris enda. Synes den er litt kul med den lille vinge-flapsen bak og to eksosrør(ett i hver ende) og litt senk.

Men da vet jeg det, får bare holde utkikk å lese meg litt fram på e46 :) Så får jeg se hva jeg ender opp med!

Skrevet

Det største problemet med den gamle TTen er at den nye ser så fantastisk mye bedre ut :)

Men den nye er vel fortsatt litt dyr ja...

Skrevet
":eip79glj]Det største problemet med den gamle TTen er at den nye ser så fantastisk mye bedre ut :)

Men den nye er vel fortsatt litt dyr ja...

Det er sant, den nye er så utrolig mye kulere :)

Men her har du et bra eksempel på hva jeg ser etter om det er TT

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 627163.jpg

Sluppet den noen cm ned bare.

Edit: Men i skrivende stund innser jeg at e46 cab er mye finere...

Skrevet
Synes interiøret i phantom er håpløst jeg. Det ser rett og slett ut som et ekstremt billig forsøk for å få noe til å se dyrt ut. Ergonomisk sett så ser det håpløst ut, dørsidene ser helt latterlige ut, og jah... Det er på ingen måte pent vertfall...

Tror også den fargen på treverket ødelegger mye. Hadde passe mye bedre med mørkt tre evt pianolakk. Men HVA er greien med de varme/kulde justeringene i dashbordet? Ser ut som noe som kommer fra Golf II eller noe :shock:

Skrevet

Det som ødela Rollsen etter min mening er de fantastisk stygge amerikanske sidemarkeringslysene. De er heller ikke så lett å fjerne disse på en slik bil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...